'کار درست برای انجام': تعجب قرار می دهد $430,000 به سمت کسب و کارهای کوچک, ساکنان در میان COVID-19

کلی دونوهوئه جمهوریآریزونا منتشر شده 2:44 PM EDT سپتامبر 5, 2020شورای شهر سورپرایز به تازگی ۴۳۰٬۰۰۰ دلار برای

توسط NEWSWORLDS در 15 شهریور 1399

شورای شهر سورپرایز به تازگی ۴۳۰٬۰۰۰ دلار برای کمک به صاحبان کسب و کار کوچک و ساکنان آسیب پذیر تحت تاثیر همه گیر جدید کروناویروس تصویب کرد.

بودجه امدادی دو راه تقسیم خواهد شد: حدود ۶۴٪ با هدف کسب و کارها و ۳۶٪ با هدف امداد رسانی برای سالمندان، بی خانمان ها و کسانی که برای پرداخت قبوض آب خود تلاش می کنند.

کسب و کارهای کوچک می توانند به اندازه کمک هزینه ۱۰٬۰۰۰ دلاری درخواست کنند که مجبور نیست پس داده شود. مقادیر کمک هزینه بر اساس نوع کسب و کار متفاوت است.

این بودجه بخش کوچکی از ۱۶٫۳ میلیون حومه شمال غربی ولی است که در بودجه امدادی کروناویروس فدرال در نتیجه بسته قانون مراقبت های ۲٫۱ تریلیون دلاری کنگره دریافت شده است. سورپرایز و دیگر شهرها و شهرستان های کوچکتر تابستان امسال این پول را از این ایالت دریافت کردند.

برخی از شهرهای مترو فینیچ بر روی این پول برگزار شده اند، در حالی که برخی دیگر مانند چندلر، پُریا و اسکاتسدیل در حال حاضر بخش هایی را از طریق کمک های بلاعوض و دیگر برنامه های امداد جامعه توزیع کرده اند.

یک سخنگوی سورپرایز به جمهوری آریزونا گفت که این پول «برای تأمین بودجه عملیات ایمنی عمومی محدود شده است» در ایمیلی در ۱۱ اوت. این شهر بعدها تأیید کرد که در حال بررسی گزینه هایی برای استفاده از مقداری از پول برای کمک به کسب و کارها و ساکنان است.

دایانا آرتور معاون مدیر شهر غافلگیر کننده گفت کارکنان شهر تصمیم گرفتند این طرح را پس از «پالایش بهتر بزرگترین نیازهای شهر ما» به شورای شهر پیشنهاد کنند.

پاتریک دافی عضو شورا و دیگران تلاش برای کمک به کسب و کارها را ستودم.

دافی گفت: این صاحبان کسب و کار همسایه های ما هستند، آنها دوستان ما هستند. "ما نمی توانیم فقط آنها را از نزدیک تماشا کنید. این کار مطلقاً کار درستی است.»

کمک هزینه امداد کسب و کار کوچک

275،000 دلار کمک هزینه امداد کسب و کار کوچک در دسترس خواهد بود به حداقل انتظار می رود 570 کسب و کار کوچک است.

کسب و کار باید:

استخدام بیش از 25 کارکنان.تولید کمتر از 2 میلیون دلار در درآمد سالانه.حفظ مجوز کسب و کار تعجب. شده اند توسط دستور خاموش کردن دولت داگ Ducey به عنوان یک نتیجه از همه گیر COVID-19 تحت تاثیر قرار.

کسب و کار می تواند کمک های شهرستان دریافت خواهید کرد حتی اگر آنها در حال حاضر بودجه امدادی از منابع دیگر دریافت خواهید کرد.

میزان بودجه کمک هزینه ای بر اساس نوع کسب و کار متفاوت است. دسته بندی ها عبارتند از:

دسته 1: آرایشگرها، سالن های مو و ناخن می توانستند تا ۱۵۰۰ دلار دریافت کنند. دسته 2: رستوران های بدون مناطق ناهارخوری سرپوشیده یا کاملاً محصور می توانستند تا ۲۵۰۰ دلار دریافت کنند. دسته 3: رستوران هایی با مناطق ناهارخوری سرپوشیده یا کاملاً محصور و مراکز کوچک تناسب اندام و رقص می توانستند تا ۵۰۰۰ دلار دریافت کنند. دسته 4: میله ها یا مالکان با سری شش یا هفت مجوز مشروب می توانستند تا ۷۵۰۰ دلار دریافت کنند. دسته 5: سالن های ورزشی بزرگتر و باشگاه های تناسب اندام که بیش از ۴۵۰۰ فوت مربع را اشغال می کنند می توانستند تا ۱۰٬۰۰۰ دلار دریافت کنند.

جینین جرکویچ، مدیر توسعه اقتصادی غافلگیر کننده گفت که این کمک های مالی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک در نظر گرفته شده است چرا که آنها شروع به بازگشایی می کنند و از طریق همه گیر در کسب و کار باقی می مانند.

او امیدوار است برای دیدن صاحبان کسب و کار هدایت بودجه به سمت اجاره و پرداخت وام مسکن، تجهیزات حفاظتی شخصی، هزینه های ابزار و حفظ شغل.

درخواست کمک هزینه هنوز در حال شکل گیری است اما باید در دسترس باشد آنلاین توسط سپتامبر 14. وی گفت متقاضیان پس از آن باید انتظار دریافت وجوه را ظرف یک هفته داشته باشند.

هدف این است که "مطمئن شوید که کسب و کار قادر به استفاده از بودجه در اسرع وقت،" Jerkovic گفت.

کمک برای سالمندان، بی خانمان

155،000 دلار در بودجه امداد جامعه برای ساکنان آسیب پذیر حمایت خواهد کرد و گسترش :

The Surprise Senior Center meal program.a home-delivered meal program.a homeless outreach program.water utility assistance.

این شهر 25،000 دلار به تعجب ارشد مرکز برنامه وعده غذایی ، که ادامه داده است رایگان هفتگی و آخر هفته خدمات وعده غذایی برای سالمندان مورد نیاز در سراسر همه گیر از طریق درایو از طریق ارائه دهد.

ست دایسون، مدیر خدمات انسانی و نشاط جامعه این شهر می گوید این برنامه نیاز رو به رشدی را دیده و از زمان آغاز همه گیر بیش از ۱۶ هزار وعده غذایی در اختیار ساکنان بیش از ۶۲ سال قرار داده است.

دایسون می گوید: «ما شاید بین ۷۰ تا ۹۰ وعده غذایی در روز سرو می کردیم، حالا ۱۲۰ وعده غذایی (در روز) انجام می دهیم.»

برنامه غذایی مرکز ارشد توسط شهر و آژانس منطقه در پیری تامین می شود.

دایسون گفت: ما احتمالا یکی از مورد استفاده ترین مراکز ارشد در ایالت آریزونا هستیم.

خانه این شهر برنامه غذایی را تحویل داد که بزرگسالان معلول را به کار می گیرد، با مشارکت بنویلا غیرانتفاعی به سمت پایان ماه ژوئیه راه اندازی شد. این برنامه پیش بینی تحویل بیش از 2300 وعده غذایی به سالمندان تعجب تا پایان سال پس از دریافت 60،000 دلار در بودجه امداد.

برنامه توسعه بی خانمان سورپرایز ۵۵٬۰۰۰ دلار برای سرپناه و تجهیزات حفاظتی شخصی برای افرادی که در سورپرایز بی خانمان هستند دریافت خواهد کرد. این بسته همچنین یک ون را برای برنامه محل اقامت اضطراری بی خانمان های بین وفایی شمال غربی تأمین مالی خواهد کرد.

I-HELP, a partnership of local faith communities and non-profits, offers shelter, food and resources to people struggleing with homelessness.

این شهر از ۱۵٬۰۰۰ دلار برای کمک به ساکنانی که توان پرداخت قبوض آب خود را دارند استفاده خواهد کرد. خدمات کمک به سودمندی آب از طریق برنامه کمک به بحران اداره خدمات انسانی و نشاط جامعه در این شهر فعالیت می کند.

دایسون می گوید: «در گذشته توانسته ایم برخی کمک های مالی را با هم تکه تکه کنیم، اما این اولین باری خواهد بود که توانسته ایم کمک های بحران را مستقیماً از یک صندوق شهر برای تاسیسات آب ارائه دهیم.»  "ما فکر می کنیم ما را از طریق آن پول در واقع نسبتا به سرعت در پایان ماه دسامبر می سوزد."

دایسون به جمهوری گفت که ساکنان نیاز به اجاره و کمک وام مسکن توسط برنامه CAP، بودجه بلوک توسعه جامعه گرانت و دیگر بودجه فدرال شهرستان دریافت شده از طریق شهرستان Maricopa حمایت می شود.

اجاره دهندگان آریزونا همچنین می توانند تا ۲۰۰۰ دلار در ماه به سمت اجاره از ایالت دریافت کنند: درخواست در housing.az.gov.

اجاره دهندگان می توانند 1500 دلار در ماه در کمک اجاره تا سه ماه از شهرستان دریافت خواهید کرد، با این گزینه برای درخواست بیشتر، و نزدیک به 850 دلار برای پرداخت تاسیسات. درخواست در maricopa.gov/5583/COVID-Crisis-Rental-Assistance.

داستاني در مورد سورپرايز يا دره جنوب غربي داري؟ ساعت 19 به خبرنگار kelly.donohue@arizonarepublic.com. او را در توییتر دنبال @kellydonohue15.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. اشتراک در azcentral.com امروز.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن