Tomemitsu را 'من خوب' نشان می دهد رذیلت از اتاق خواب موسیقی

درجه: 1.5/5.0 آهنگ بر می آید. آن را فورا قابل تشخیص است. آن را برای تلفن های موبایل آشنا — که در آن است از دوب

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

درجه: 1.5/5.0

آهنگ بر می آید. آن را فورا قابل تشخیص است. آن را برای تلفن های موبایل آشنا — که در آن است از دوباره ؟ که ریتمیک گیتار با یک دوجین کمی از licks در بالای آن است. حداقل کوبه ای, گذاشته پشت پرنیان کل آهنگ. که در آن است آن را از دوباره ؟

کالیفرنیا اتاق خواب احتمالا. بیشتر به طور خاص یکی در اکو پارک به عنوان مورد برای مارتین Roark, better known by his stage name, Tomemitsu. اتاق خواب, هنرمند جدید EP من خوباست, برای بهتر یا بدتر, نمونه ای از شکوفایی نوع از اتاق خواب موسیقی.

به بحث در مورد من خوب است به بحث در مورد اتاق خواب صحنه موسیقی ریشه در DIY, lo-fi تولید و زیبایی شناسی. خاص زیر مجموعه ای از صحنه Tomemitsu اشغال نه کاملا شامپانی اما نه کاملا تنبل یا دارای هیچ یک از شن و یا جذابیت که lo-fi موسیقی به طوری که اغلب می کند. دور از هر منتقد به نوشتن کردن کل نوع است یک انفجار از موسیقی است که احساس می کند تلاش کم و فرمولی و من خوب است و اساسا نشانه ای از آن فرهنگ است.

آهنگ عنوان "من خوب" است که تقریبا فاحش ترین مجرم تقلید اتاق خواب مستقل تقریبا به نقطه تقلید مسخره امیز. گیتار است بنابراین نور — آن را مانند یک پری است و twirling در سراسر رشته. صدای سست است و باز است و هیچ نیش زدن به آن است.

Tomemitsu صدای بی دندان است و همچنین دروغ گفتن و اقدام به عنوان اگر آواز بودند کارهای عادی و روزمره. حتی زمانی که موسیقی جهش تا خواننده نمی کند. برای "i'll Be Alright" آوازی ملودی تغییرات حداقل در طول این ترانه کوتاه در زمان اجرا.

"عجیب و غریب Vibes" با این حال ممکن است بیشتر توهین از "من خوب" اگر فقط به این دلیل که دو آهنگ بسیار دردناکی مشابه است. سازهای کوبه ای سریعتر است اما روح خواننده روشن گیتار و بی توجه بی خیال جو همه یکسان هستند. هر دو از این آهنگ ها مرتکب جرم تکرار همان ایده های اساسی به جای گسترش در هر یک از دیگر.

EP بعدی آهنگ "اسرار" به همان اندازه گمراه کننده است. در ابتدا آن را می آید به عنوان یک تغییر بالقوه در مرحله. یک شبح مانند گروه کر شروع می شود این آهنگ و با گیتار شدیدتر یک '70s سنگ مضراب زدن. اما پس از آن یکی دیگر از گیتار twangs در سراسر یادداشت بالا و موسیقی می آید حق بازگشت به جایی که از آن آغاز شد. "اسرار" می تواند تا حدودی وهم آور, اما آن را نیز خسته کننده و تکراری. مصنوعی خوب است اضافه کردن یک '80s, استعداد خود را به این آهنگ اما می افتد کوتاه از تشخیص مسیر به عنوان چیزی خاص است. هر سه این آهنگ ها به پایان راه همان — قوی, سرافراز, پیروزی, نواختن ساز زهی است که محو به آهنگ بعدی.

Bookending این مطلوب سه گانه هستند instrumental آهنگ ها "تا" و "Boa Noite." سابق است کوتاه و رویایی یک آغاز برای یک سفر بزرگتر از یک من خوب ارائه کرده است. دومی یک مسیر محیط که محو و پرش در اطراف برای دوام دو دقیقه قبل از دادن و لغزش به نیستی. یک مسیر محیط مانند این سزاوار زمان بیشتری برای رشد و ساخت بر خود از Tomemitsu اجازه می دهد تا. برای چنین فاصله-از آهنگ "Boa Noite" است که بیش از حد کوتاه برای خود خوب و درست مثل این پروژه به عنوان یک کل. من خوب است که به وضوح یک حفره یا سوراخ EP در حالی که هنرمند در پشت آن آثار بزرگتر و امیدوارم بیشتر پروژه های سرمایه گذاری.

Tomemitsu مشکل در من خوب نیست واقعا صدای خود را. موسیقی گذاشته پشت لرز خالص vibes. آن را به دنبال کردن در آفتاب, در یک پارک در دو بعد از ظهر است. آن را برای ساخت زندگی کمی سینمایی تر. اما در خدمت آن هدف می شود موسیقی پس زمینه خوب برای تصاویر, اما نه جامد موسیقی در حق خود است.

اگر صدا واقعا مشکل و سپس موضوع Tomemitsu در خود قسمت است شیرین و مطلوب تقلید از یک در حال حاضر به سرعت در حال تکثیر نوع از موسیقی است. من خوب می افزاید: هیچ چیز برای یک نوع که به شدت می خواهد و نیاز به گسترش است. تبادل نظر اخلاق است, دامنه مناسب برای آزمایش و اختراع جدید برای تلفن های موبایل و ژانرهای هوی و من خوب نتواند به کمک. هر چیزی را که می توان در این آلبوم می توانید به راحتی جای دیگر یافت.

خدمه Bittner موسیقی را پوشش می دهد. با او تماس بگیرید در [email protected]. صدای او را در @weakandrewwk.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن