اعتماد باید بازسازی': نیویورک شهرستان, دادستان منطقه تصویب تعهد به تنوع

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 2:21 PM EDT Jun 12, 2020York County District Attorney دیو جمعه در رو

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

York County District Attorney دیو جمعه در روز جمعه قول داد برای ایجاد اعتماد در اجرای قانون و اعلام کرد که تصویب شده جدید, بیانیه ماموریت و تعهد به تنوع خواهد شد که در دسترس عموم بنابراین جامعه می تواند او را نگه دارید پاسخگو باشد.

"اعتماد باید ترمیم" یکشنبه گفت: در یک کنفرانس خبری در مراحل York County قضایی مرکز. "و در عدالت کیفری است که روند آغاز می شود با من منطقه خود را وکیل و کار من است."

گفت: بسیاری از افسران پلیس و دادستان كارش نسبتا و به همان اندازه به دنبال عدالت است. عدم اعتماد به او گفت: نتایج در یک مکان است که شک و تردید در انگیزه های خود را. او گفت: آن را تبدیل به پاک کردن به او را از طریق گفتگو است که کلمات کافی نیست.

تعهد به تنوع و طرح های در سیستم عدالت کیفری او گفت: نه مفاهیم جدید در نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه. اما رهبران جامعه باید به او گفت که کسانی که باید در نوشتن به شروع به ایجاد اعتماد از طریق شفافیت و پاسخگویی است.

جزئیات: 'آن است که خیلی بیشتر از یک شغل:' نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه افتخارات 12

"با آنها بودن و در دسترس عموم در نوشتن شما ممکن است نگه دارید من پاسخگو به پیروی از این اصول اساسی عدالت و تنوع" یکشنبه گفت:. "به عنوان مهم اعضای دفتر دادستان منطقه برگزار خواهد شد هر یک از دیگر پاسخگو به این تعهدات عمومی در خدمت مردم شهرستان نیویورک."

یکشنبه ملحق شد در کنفرانس خبری توسط مقامات منتخب روسای پلیس دستیار وکلای منطقه و رهبران جامعه. آمریکا وکیل دیو آزاد نیز در آن حضور داشتند.

مرتبط: هنرمندان را بیش از مرکز شهر نیویورک به صورت سیاه و سفید دیگر زندگی توجه به اعتراض

کری کرکلند معاون وزیر تنوع شمول و فرصت های کسب و کار در پنسیلوانیا بخش خدمات عمومی اظهار داشت که "این واقعا یک کار با شکوه روز با شکوه."

کرکلند گفت: به نظر می رسد مانند یک گام کوچک برای بسیاری از مردم است. اما او گفت: این یک گام بزرگ برای هر کسی که تا به حال درب بسته را بر روی آنها.

"این سیاست باز کردن درب به بازیگران شبکه خود را گسترده تر زمانی که شما در حال استخدام برای اقلیت استعداد" کرکلند گفت. "این به ما می دهد پایه از انجام درست ایجاد عادلانه مدیریت سیستم است که این بار هیچ کدام."

همچنین علاقه: عمومی مدافعان تاریخ در زندگی مهم اعتراض در مرکز شهر نیویورک

پس از کنفرانس خبری در نیویورک, شهرستان کمیسر پلیس آزبورن "Moe" رابینسون سوم گفت که او صحبت می کند با جمعه بسیار کمی.

در طول دو هفته گذشته گفت: آنها تا به حال بسیاری از مکالمات در مورد آنچه که آنها می تواند هر دو را به صورت جداگانه و با هم برای ایجاد یک تفاوت.

رابینسون توصیف اتخاذ سیاست ها و ساخت آنها را در دسترس عموم به عنوان یک گام اول است.

گفت: رابینسون: "او را پله از پشت پرده و گفت:" مرا نگه پاسخگو باشد.'"

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.

تعهد به تنوع:

شهرستان نیویورک است که غنی شده از طریق داشتن یک جامعه متنوع. نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه و پشتیبانی از ترویج این تنوع به عنوان یک جزء کلیدی در دستیابی به عدالت و امنیت عمومی و همچنین برای رفاه عمومی جامعه است. پرسنل این دفتر باید منعکس کننده در جامعه ما تنوع است که باعث تقویت اساسی انصاف و فراست لازم برای رسیدن به ماموریت ما است.

بر این اساس, نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه مرتکب به کارگیری متنوع کارکنان دادستان مدیران کارآگاهان و حمایت از پرسنل. ما بیشتر متعهد به ترویج و حفظ یک محیط جامع در این دفتر فراهم می کند که تشویق و فرصت برای همه کارکنان در توسعه و پیشرفت حرفه خود و حرفه خود و جامعه خود را در حالی که پیشبرد ماموریت این دفتر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن