ساکنان توسان خواستار پایان دادن به برنامه تشویقی مالیاتی شدند

رافائل رومرو رویز جمهوری آریزوناArizona Republic منتشر شده 9:02 PM EDT سپتامبر 9, 2020اعضای جامعه از توسان به

توسط NEWSWORLDS در 20 شهریور 1399

اعضای جامعه از توسان به مدت هفت روز مستقیم در اطراف شهر اعتراض کرده اند، رفتن از بخش به بخش در تلاش برای متقاعد کردن شورای شهر توسان برای فسخ منطقه کسب و کار مرکزی و تعلیق دولت املاک اجاره مالیات Excise.

طومار نیز برای اعضای جامعه ایجاد شده است تا در حمایت از تلاش ها امضا کنند. ائتلاف تاریخی خیابان چهارم، فدراسیون کار منطقه پیما، و ایالتی ریپ پاملا پاورز هانلی از جمله ۵۰۰ امضا در این دادخواست هستند.

ائتلافی از فعالان، اتحادیه های کارگری و انجمن های محله ای این تظاهرات را سازماندهی کرده اند. از جمله ائتلاف محله باریو است که برای مبارزه با جنتریفیکاسیون تشکیل شده و جابه جایی مردم جوامع خود را تشکیل می دهند.

رکسانا والنزوئلا عضو ائتلاف محله باریو است. او اهل محله ساوت پارک در جنوب مرکز شهر است. مادرش از سال ۱۹۹۱ در این محله زندگی می کند، و با افزایش مالیات بر اموال دست به گریبان بوده است.

والنزوئلا می گوید: «او می ترسد که خانه اش را از دست بدهد چون نمی تواند (مالیات بر اموال) را بپردازد.» وی می گوید: «با اینکه بیایید بگوییم برای نوسازی خانه شان پول سرمایه گذاری کرده اند، معافیت مالیاتی نمی کنند. اما توسعه دهندگان دیگری که پول برای نوسازی املاک خود قرار می دهند، معافیت های مالیاتی را دریافت می کنند، بنابراین این فقط ناعادلانه است.»

والنزوئلا به مشوق های GPLET ارائه شده در مناطقی اشاره می کرد که این شهر مناطق تجاری تلقی کرده است. به گزارش وب گاه توسان، این مشوق ها «۸ سال تخفیف مالیات بر املاک» را فراهم می کنند. یعنی صاحبان املاک کاهش یا حذف مالیات بر اموال را دریافت می کنند.

قرار بود شورای شهر چهارشنبه شب در مورد تجديد و گسترش برنامه رای دهد. گسترش منطقه دورتر جنوب را به مناطقی که در آن اعضای جامعه می گویند آنها را مجبور به پا لایحه برای توسعه دهندگان که خواهد شد پرداخت مالیات کشش.

والنزوئلا گفت: هر دیگری نیاز به پرداخت بیشتر به مالیات برای پوشش آنچه (توسعه دهندگان) پرداخت نمی کند برای تامین بودجه مدرسه ما و یا آتش سوزی مناطق، مسکن مقرون به صرفه است.

برخی احساس می کنند این حرکت توسط شهر پژواک پروژه های توسعه مجدد از 1960s و 1970s و گسترش مرکز شهر توسان. در آن زمان بسیاری از باریوهای شهر بولدوزد شدند و ساکنان را به سمت جنوب دورتر سوق دادند.

لی مارش، یکی دیگر از اعضای ائتلاف محله باریو گفت برنامه دولت از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۲ مشکلاتی را به وجود می آورد.

وی گفت: از بسیاری از این مشوق ها برای ساخت آپارتمان های لوکس و کاندوهای لوکس استفاده می شود و افزود که این «از افراد طبقه بالا درخواست تجدید نظر می کند، که بسیاری از کسب و کارها و املاک اجاره ای را که برای افراد با درآمد متوسط و پایین تر در دسترس است، بیرون می راند.»

مارش همچنین گفت که اغلب توسعه دهندگان املاک و مستغلات خارج از کشور است که از این انگیزه بهره می برند.

برایان پرچم در کاسا ماریا، بزرگترین آشپزخانه سوپ در شهر، درست در مرز توسان و توسان جنوبی کار می کند. او ۳۸ سال است که در آنجا مشغول به کار و زندگی است، و گفت شاهد افزایش هزینه های اجاره و خرید ملک بوده است.

وی تصریح کرد: فروشگاه هایی که مدت هاست وجود داشته اند که ستون های محله بودند گرد و غبار را گاز می گیرد و زیر آن می رود.

او گفت که آنها با چیزهایی جایگزین می شوند که برای باریوس نیستند.

او می گوید: «آنها برای افرادی از بیرون هستند که بیایند و محیط باریو را خیس کنند، اما این برای افرادی نیست که در آنجا زندگی می کنند.» او می ترسد که تغییرات مردم طبقه کارگر را از جامعه خارج کند.

رجینا رومرو شهردار توسان به درخواست جمهوری آریزونا برای اظهار نظر پاسخ نداد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب