دو Ocean City, میله, نزدیک, درب, کارکنان پس از تست مثبت برای COVID-19

ریچارد Pollitt Salisbury ایسنامنتشر شده 8:48 AM EDT Jul 11, 2020چند Ocean City, Md., میله در حال بسته شدن درها

توسط NEWSWORLDS در 21 تیر 1399

چند Ocean City, Md., میله در حال بسته شدن درهای خود را تا اطلاع ثانوی کارکنان پس از آزمایش مثبت برای COVID-19.

قصه ماهی و بنفش گوزن شمالی سالن اعلام کرد و بلافاصله آنها را دید تا زمانی که صاحبان رستوران ها می توانید ملاقات با مقامات بهداشت برای تعیین یک روش امن برای اطمینان از تمام اعضای هیات تست شده اند و پاک به کار می کنند.

بنفش گوزن شمالی سالن گزارش داد دو تن از کارکنان آن آزمایش مثبت در حالی که ماهی قصه های آموخته شده در روز جمعه سه نفر از کارکنان خود را انجام coronavirus.

"با تشکر از شما برای درک که سلامت کارکنان ما مهم است در طول این زمان" یک قصه ماهی Facebook پست بخوانید. "ما اعتقاد داریم که ما تعیین کرده اند یک مثال مثبت در جامعه ما پس از این همه گیر تا کنون.

"قصه ماهی را دوباره قوی تر و بهتر از همیشه!"

بنفش گوزن شمالی سالن اظهار داشت: در انتشار همه کارکنان خواهد شد تست شده و تمیز کردن شرکت استخدام شده برای ضد عفونی کردن تمام سطوح.

"(ما) را تنها پس از یک بازرسی کامل از این قضیه و کارکنان" آزادی اعلام کرد. "ما در حال متاسفم برای هر زحمتی این ممکن است باعث شود مشتریان ما. نگرانی اصلی ما این است که برای همه خوب بودن."

ادامه مطلب: مریلند بازگشایی کارخانه های لبنی به آرامی پس از COVID-19 ضربه taproom فروش. در اینجا چیزی است که انتظار می رود.

زمينه و هدف: 'مانند یک سپر قایق': اقیانوس شهر قصه ماهی لطیف و اجتماعی فاصله جداول

قصه ماهی اخبار ملی در ماه مه با ایجاد آن از اجتماعی فاصله جداول یک سپر-سبک جدول به شکل یک اندازه لوله داخلی است که اجازه مشتریان برای مانور در سراسر نوار در حالی که حفظ فاصله.

دیگر Ocean City موسسات مانند Longboard کافه مثبت گزارش کرده اند COVID-19 موارد در میان کارکنان آن است.

در جولای 7, Longboard کافه اعلام کرد در Facebook یکی از کارکنان آزمایش مثبت برای coronavirus پس از بازدید از یک عضو خانواده به خارج از شهر. رستوران بسته درهای خود را به مدت سه روز بازگشایی شد اما در روز جمعه.

اصلی Crabcake کارخانه در اقیانوس شهر نیز اعلام کرد که روز شنبه آن را قطع نوار آن و داخل سالن ناهار خوری سرویس تا اطلاع ثانوی.

"دست ما بسته است و در این نقطه احساس نمی کنیم ما می تواند همچنان به ارائه محیط داخلی و صندلی ناهار خوری تحت این محدودیت". صاحب جانی بروکس گفت.

با توجه به انتشار اخبار وزارت بهداشت مطلع استقرار آن در نقض اجتماعی فاصله و ماسک صورت سیاست پس از یک ناشناس شکایت شده بود. این Crabcake کارخانه باز باقی خواهد ماند برای انجام و فضای باز ناهار خوری خدمات.

"ما هرگز بسته برای این بیماری همه گیر است و ما خیلی دوست دارم برای ادامه به شما خدمت می کنند اما ما می توانیم در این راه" آزادی اعلام کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب