دانشگاه برکلی در نظر denaming LeConte, Kroeber سالن در نور همنام

دانشگاه برکلی ساختمان نام نقد و بررسی کمیته را در نظر denaming پیشنهادات برای Kroeber و LeConte سالن با توجه ب

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

دانشگاه برکلی ساختمان نام نقد و بررسی کمیته را در نظر denaming پیشنهادات برای Kroeber و LeConte سالن با توجه به campuswide ایمیل دوشنبه.

هر دو پیشنهاد استناد نژادپرستانه میراث خود را همنام — به خصوص در برابر سیاه و بومی مردم آمریکا — به عنوان علت denaming.

این کمیته که کمک به تسهیل حذف Boalt سالن نام در ژانویه ارزیابی طرح ها از دانشگاه و جامعه با توجه به ساختمان تغییر نام. پردیس سخنگوی دن Mogulof یک ایمیل به در گفت که این کمیته برای اولین بار تاسیس شد در سال 2018 و تغییر نام یک فرایند جداگانه.

Mogulof اضافه شده است که هر دو از زمان طرح دریافت شد ژوئیه 1.

با توجه به رسمی طرح تلاش پرداختن به این نام بوده اند در جریان دیگر.

این LeConte unnaming برای اولین بار آغاز شده توسط سیاه اتحادیه دانشجویی در سال 2015 با توجه به مدارک رسمی در حالی که در سال 2017 UC برکلی فروم قبیله ای خطاب آلفرد Kroeber میراث.

با توجه به سابرینا Agarwal, یک استاد دانشگاه و رئیس کمیته مشورتی از آمریکایی های بومی گور حفاظت از مهاجرین و عمل یا NAGPRA این NAGPRA کمیته مشغول به کار در این پیشنهاد با توجه به Kroeber است اثرات منفی بر آمریکایی های بومی جوامع به خصوص شرق خلیج قبایل.

NAGPRA عضو کمیته و پیشنهاد امضا Phenocia Bauerle که همچنین پردیس مدیر بومی آمریکایی توسعه گفت: در یک ایمیل که Kroeber به شدت تحت تاثیر دولت نگرش ها و اقدامات به سمت کالیفرنیا آمریکایی های بومی و قبایل در نظر گرفته شود "فرهنگی منقرض شده است."

"برای بسیاری از بومیان خودم شامل ما می بینیم که جمع آوری دانش بومی و تحت اللفظی اجدادی همچنان به حرکت رو به جلو یک میدان است که پاک بومی دانش و فهم به رونویسی," Bauerle گفت: در ایمیل.

پاتریک نرنااجو یک Tewa عضو قبیله ای از سانتا کلارا پوبلو و پیشنهاد امضاء است ورودی مدیر برای دانشگاه برکلی آمریکا برنامه های تحصیلات تکمیلی.

نرنااجو یک ایمیل به در گفت که او درگیر شد با پیشنهاد با توجه به تجربه خود در آموزش عالی و در آینده خود نقش خدمت بومی دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

ASUC جمهور ویکتوریا ورا که خدمت در نام نقد و بررسی کمیته همچنین گفت که او با پشتیبانی از Kroeber و LeConte denaming پیشنهادات.

به عنوان ASUC جمهور ورا گفت که او views نقش خود را در زمان تلاش به عنوان اتصال سازمان های دانشجویی به یک دیگر و نشاط بخشی, صدای, در حالی که پیشبرد دیگر ضد نژادپرستانه کار در ASUC.

"این ASUC خود را می کند که سابقه گاهی اوقات co-امید بستن به جامعه کار" ورا گفت. "این مهم است که نه بیش از آن است که کار ... اما برای بیشتر بالا بردن که کار می کنند و به رسمیت شناختن به کسانی که رهبران جامعه شده اند به طور فعال مشغول به کار در آن تلاش است."

اولین نقد و بررسی از نظرات عمومی برای هر دو Kroeber و LeConte طرح برگزار خواهد شد ژوئیه 20.

تماس با هانا, Lykke در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @hannaathearstDC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب