UC برکلی رویداد آدرس COVID-19 اقتصادی تاثیر جهانی در جنوب

UC برکلی به میزبانی یک رویداد چهار شنبه پرداختن به اثرات اقتصادی از COVID-19 و بهبود طرح های در جهان جنوب است.

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

UC برکلی به میزبانی یک رویداد چهار شنبه پرداختن به اثرات اقتصادی از COVID-19 و بهبود طرح های در جهان جنوب است.

در طول این رویداد یک قسط مداوم "برکلی مکالمات: COVID-19" سری دانشگاه, استاد اقتصاد و مرکز موثر جهانی اقدام و یا با توجه دانشکده co-مدیر ادوارد میگل گفت COVID-19 به شمار معرض خطر بیشتری در میان کنیا و دیگر کشور شرق آفریقا به دلیل غیر رسمی اشتغال تنظیمات در منطقه است. او اضافه کرد که کنیا رو خاموش کردن دستورات مشابه در یک جدول زمانی به کالیفرنیا پناهگاه در محل دستورالعمل.

"اکثر مردم در حال زندگی در دو یا سه دلار در روز" میگوئل گفت: در این جلسه. "عواقب چنین یک مستند می تواند کاملا متفاوت از آنچه ما با تجربه در کشورهای ثروتمند."

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط میگوئل در این جلسه درآمد سرانه در میان روستایی کنیا مورد مطالعه کاهش یافت و بیش از 20 درصد با توجه به COVID-19 با اضافی گرم در هفته مصرف سرانه از حدود 14 دلار به 11 دلار در هر هفته.

این تیم همچنین اندازه گیری یک چشم انداز مثبت در کودکان به وعده های غذایی پرش و خشونت حوادث مربوط به کودکان در میان همه گیر.

"اعداد بسیار شدید" میگوئل گفت: در این رویداد.

با وجود شل شدن مستند محدودیت در کنیا در ماه مه میگوئل گفت: بهبود در این کشور تا کنون باقی مانده تا حد زیادی غیر قابل کشف.

اثر دیگری از COVID-19 در حال گسترش حمایت اجتماعی برنامه نویسی با توجه به با توجه روزنامه نگار پل Niehaus یک UC San Diego, استاد اقتصاد و موسس غیر انتفاعی GiveDirectly.

Niehaus اطلاعات ارائه شده در نقل و انتقالات پول نقد تحویل از طریق GiveDirectly که او گفت: در حال حاضر انجام یک آزمایش بر روی اساسی جهانی درآمد در مناطق روستایی کنیا. با توجه به Niehaus وجود دارد در حال حاضر شواهدی وجود دارد که نقل و انتقالات پول نقد در حال کمک به کاهش ناامنی غذایی در میان COVID-19.

یکی دیگر از توجه وابسته به دانشگاه برکلی اقتصاد استاديار Supreet Kaur, پس از آن گسترش در نقل و انتقالات پول نقد با استناد به نیاز به هر دو فوری و دراز مدت برای کمک به کسانی که در فقر زندگی می کنند در طول بیماری همه گیر.

"کسانی که نیازهای فوری است که مردم امروز — برای مواد غذایی برای سلامت, برای سلامت هزینه — همان نیازهای آنها در حال رفتن به یک ماه از هم اکنون" Kaur گفت: در این نشست است.

از نظر پرداختن به نیازهای فوری با توجه co-مدیر و UC برکلی پروفسور جاشوا Blumenstock بحث روش برای هدف قرار دادن حمایت اجتماعی از طریق جایگزین منابع داده از جمله هوش مصنوعی است.

با توجه به Blumenstock, تصاویر ماهواره ای پردازش شده با هوش مصنوعی یکی از روش های برای شناسایی مناطق که نیاز به اولویت بندی برای کمک های انسان دوستانه با تجزیه و تحلیل معیارهای شرایط زندگی بر روی زمین از جمله مسکن و تراکم جاده با کیفیت.

Blumenstock نتیجه این جلسه با اشاره به اهمیت بهبود تجزیه و تحلیل داده ها در پاسخ به COVID-19 بحران در شرایط تسهیل هر دو سلامت عمومی و انسانی پاسخ.

"بهتر داده ها همچنین می تواند کمک به ارزیابی اینکه آیا برنامه های موجود در حال کار و یا اینکه آیا آنها نیست که دوباره به دنبال به جلو می تواند کمک به طراحی موثر ترین سیاست" Blumenstock گفت: در طول این رویداد.

تماس با هانا, Lykke در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @hannaathearstDC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب