محققان دانشگاه برکلی کشف چگونه 'microtentacles' کمک به مغز سلول های تومور حرکت

یک مطالعه اخیر منتشر شده توسط دانشگاه برکلی bioengineers دریافتند که سلول های تومور می تواند حمله و مهاجرت در

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

یک مطالعه اخیر منتشر شده توسط دانشگاه برکلی bioengineers دریافتند که سلول های تومور می تواند حمله و مهاجرت در بافت مغز با استفاده از بلند "microtentacles" متصل به سلول.

مطالعه منتشر شده در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم در مه 26, استفاده از با وضوح بالا تصویربرداری به رعایت چگونه سلول های تومور با تعامل سه بعدی ماتریس شبیه به بافت مغز.

محققان همچنین با استفاده از سلول های تومور به دست آمده از بيماران مبتلا به glioblastoma رایج ترین شکل از سرطان مغز. با توجه به مطالعه glioblastoma مشخص کند انتشار تومور به سلول های سالم و بافت مغز که شمار چالش برای هر دو جراحی و درمان دارویی.

توصیف انگیزه های اولیه پشت پژوهش پردیس مهندسی زیستی استاد سانجی کومار گفت: در یک ایمیل که آزمایشگاه او قبلا نشان داده که glioblastoma سلول های متصل به هیالورونیک اسید نوعی قند مبتنی بر پلیمر موجود در بافت مغز "به منظور به دست آوردن جای پایی در بافت اطراف."

کلید به این پیوست یک گیرنده به نام CD44 که همچنین نقش مهمی در پیشرفت سرطان های دیگر مانند سرطان پستان و سرطان پانکراس با توجه به کومار.

Kayla گرگ مطالعه منجر نویسنده و پردیس تنیس مشاهده شده است که glioblastoma سلول های خود را معرفی کرد ماتریس توسعه بلند, شاخک حساس مانند سازه که تمدید ده میکرومتر از بدن خود و مورد استفاده قرار گرفت به حرکت در اطراف کومار گفت. این microtentacles قادر به پایبندی به ماتریس از طریق CD44 گیرنده با توجه به مطالعه است.

"دکتر ولف ارائه بحرانی فکری رهبری از آغاز تا پایان از جمله توجه به microtentacles شناخت اتصال به microtubes و سازه های قبلا دیده در سلول های تومور در گردش و انجام اکثر کار" کومار گفت: در ایمیل.

گرگ نیز به رسمیت شناخته شده که برآمدگی دیده می شود در glioblastoma سلول های مشابه در ساختار به microtentacles موجود در سلول های سرطانی در گردش خون اضافه شده مطالعه همکاری نویسنده Poojan Shukla.

در علاوه بر این به elucidating چگونه این microtentacles کمک به سلول های تومور حرکت این مطالعه شناسایی چندین پروتئین های درگیر در این مکانیسم است که نشان می دهد پتانسیل به عنوان glioblastoma اهداف مواد مخدر.

Shukla اضافه شده که CD44 باقی مانده از علاقه در آزمایشگاه و همچنین به عنوان به طور کلی تحقیقات جهت ساختمان biomaterials سیستم عامل برای درک بهتر سلول های سرطانی را از طریق حرکت بافت.

یک قدرت کلیدی از آزمایشگاه مهندسی مواد و قادر به ایجاد مصنوعی, ژل مبتنی بر ماتریس به مطالعه تومورها در, با توجه به Shukla.

"از آنجا که ژل از ما ساخته شده همه کاره هستند می توان آنها را تنظیم مختلف stiffnesses یا پروتئین ترکیب به بررسی دیگر فرضیه در مورد تلفن تحرک" Shukla گفت: در یک ایمیل.

با توجه به Kumar, آزمایشگاه او در ادامه به ساخت کار های انجام شده در این مطالعه است. شواهد بیشتری مورد نیاز است تا ثابت کند که microtentacles آنها مشاهده شده در glioblastoma سلول های مهم در رشد تومور او اضافه شده است.

تماس با جسیکا لی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @JessicaLi57.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن