مردم ایستاده با مرد برگزاری 'من یک سریال دزد خرده فروشی' در نیویورک به عنوان بخشی از حکم

دیلن سیگلبامیورک دیلی رکورد منتشر شده در 8:37 PM EDT Aug 11, 2020در ساعات اولیه صبح روز سه شنبه، دورل فلس به م

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

در ساعات اولیه صبح روز سه شنبه، دورل فلس به مرکز قضایی شهرستان یورک گزارش داد، جایی که یک معاون کلانتر او را در داخل ساختمان نشان داد تا نشانه ای را که خوانده شده است، "من یک سریال دزد خرده فروشی هستم. 7 سابقه !!"

سپس، مقیاس، 42، پیاده روی در خارج، در مقابل دادگاه در خیابان جورج شمالی ایستاد و شروع به خدمت به بخش غیر معمول از مجازات خود را برای بلند کردن مغازه نینتندو سوئیچ از بهترین خرید. هفته گذشته، قاضی پلیس مشترک هری ام. نس به او پیشنهاد حکم دو سال مشروط را داد، با شش ماه اول حبس خانگی، اگر او این علامت را دو بار در هفته، به مدت سه هفته متوالی، در خارج از دادگاه برگزار کند. اون با يه جاي ديگه هم مواجه شده بود

Ness had stated that he tried to come up with a resolution that would make a change in Scales' life.

ترازو ها مدت زيادي تنها نبودن نیویورک NAACP سازماندهی تلاش برای بیرون آوردن مردم در همبستگی با او و توجه به آنچه که آنها به عنوان یک بی عدالتی می بینند. بنابراین چند نفر دیگر به زودی با نشانه هایی از خود او را به او پیوستند.

ساندرا تامپسون، وکیل یورک نای سی پی گفت: «او یک انسان است» و او شایسته حمایت است.

مرتبط با: پیشنهاد قاضی شهرستان یورک: امضا کنید که می خواند: 'من یک سریال دزد خرده فروشی هستم.

تامپسون گفت که پرداختن به مسائل زمینه ای که سرقت خرده فروشی مانند اعتیاد را به راه می بیند، بسیار مهم است. درمان همیشه اولین بار کار نمی کند، او گفت، اما انسان زدایی کسی است که برای کمک به. او گفت مهم است که عدالت ترمیمی که باعث تفاوت در زندگی مردم است.

مردم سیاه پوست، از جمله وکلا، اغلب تحقیر در دادگاه تجربه، او گفت.

خوانده شده: چگونه سرقت یک ساندویچ 5 دلار و سودا می تواند در محکومیت به جرم در پا منجر شود.

مقیاس گفت او اعتیاد به مواد مخدر و مسائل مربوط به سلامت روان تجربه, از جمله اضطراب, اختلال استرس پس از سانحه و افسردگی. اون تو هتل ها زندگي مي کرده و براي کمک به حمايت از خودش دزدي کرده اما او تاکید کرد که او تلاش نمی کند برای توجیه رفتار خود.

وقتی که ترازو برای اولین بار در مورد این پیشنهاد شنید، او گفت که او را در "حالت بد ذهن" قرار داده است.

"من نمی توانستم آن را باور، " فلس گفت. احساس می کنم مثل یک حیوان است. احساس می کنم یک سگ در حال زنجیر به قطب است."

همچنین مقیاس ها به خاطر چندین تخلف مشروطی در دادگاه ظاهر شده بودند و به هیچ وقت اضافی محکوم نشدند. او بیش از شش ماه در زندان شهرستان یورک خدمت کرده بود.

-اتمام: باید پلیس اجازه داده شود به شرم مظنونان در فیس بوک؟

دن جانز گفت که اون اومده بود بیرون تا حمایت نشون بده چون احساس نمی کرد مجازات درست بوده او نَسَر ِ ترازو را مقداری آب بطری آورده و بیرون با علامتصورتی ایستاده بود که می خواند: «نفر بعدی کیاست؟»

"اشتباه نکن. خوشحالم که آقای ترازو در زندان نیست - به ویژه در طول این همه گیری، گفت: جانز، 56، یک میانجی طلاق و فعال جامعه که در شهر یورک تاونیزندگی می کند. اما بخش تحقیر عمومی این درست نیست

جانز گفت که امیدوار است قاضی در آن بخش از حکم تجدد نظر کند و تصمیم بگیرد که یک روز از برگزاری تابلو کافی باشد.

چند تا ماشين به مياد چند نفر مشت بسته را بالا زدند، نشانه قدرت سیاه. یک مرد که سوار بر موتور سیکلت بود اظهار نظر نژادپرستانه در مورد یک علامت سیاه زندگی ماده در تظاهرات و سپس از طریق تقاطع خیابان فیلادلفیا شرقی.

زنی که از دادگاه می گذشت به طرف خیابان به استیج دلی در جورج رفت و ترازو را یک ساندویچ پپسی و صبحانه خرید.

"ممنونم" ترازو به زن گفت، همونطور که سودا رو بهش داد. "خدا بهت برکت بده"

جو Gothie، وکیل مدافع در یورک، راه رفت و او را در آغوش گرفت.

تا 4 بعد از شب، جمعیت به حدود 25 نفر افزایش یافته بود. شهردار یورک مایکل هلفریش در این شرکت حضور داشت.

Ja'Quaya Dowling با یک دست، جلو و عقب قدم زد و سعی کرد توجه ماشین های رانندگی با شعاراز جمله، "بدون عدالت، صلح و آرامش" جلب شود.

داولینگ، 25 ساله، متخصص بهداشت رفتاری از یورک، گفت که احساس می کند مجازات درست نیست. او گفت: «این کار، انسانی نیست. "تحقیر عمومی باید سال ها پیش متوقف می شد."

نیویورک شهرستان دادستان دیو یکشنبه بعد از بیرون با کشیش آمد و اظهار داشت که دفتر او دادخواست درخواست قاضی به تجدید نظر در حکم.

انجمن وزیران سیاه پوست یورک، او گفت، با او در مورد این پرونده تماس گرفت. یکشنبه گفت که او در یک جلسه زوم شرکت کرده و سپس شخصا به فایل نگاه کرد. او گفت که او معتقد است که دادگاه تندرستي مي تواند گزينه خوبي باشد.

یکشنبه گفت: «ما می خواهیم ابزاری را که نیاز به بازپس نشدن دارد به مردم ببخشیم» "خیلی ساده، من فکر می کنم که دادگاه درمان ممکن است گزینه مناسب است."

یکشنبه گفت که او بیرون نمی آمده تا حکم را ارائه دهد. او گفت: «من به نظر دادگاه فوق العاده احترام می ذارم»

ترازو گفت که او نگفته بود با کسی در دفتر دادستانی شهرستان صحبت کرده است.

همچنین مورد علاقه: اونا به خاطر داشتن مقداري هيج در پا دستگير شدن عکس های اونا هنوز هم آنلاین دنبالشون میکنن

(این داستان پس از گالری عکس ادامه دارد):

روی موریه را یکی از اعضای نیویورک ناآسیپی می گوید که او از سمت خود به عنوان مدیر یک آژانس بیمه ای کار شمرد تا به آنچه که او بی عدالتی می دید اعتراض کند.

موريرا 49 ساله از هفت دره گفت که معتقد است، مگر اينکه مجازات مشترک، يک نفر - و يک نژاد باشد- نبايد تحت اين درمان قرار بگرفت. او نگفت که او می خواهد فلس به این که او با او ایستاده است.

مورارا گفت: "ما عدالت برابر را برای همه می خواهیم."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب