UC برکلی دانشمندان نگاهی دقیق تر دید انسان

از dodging دوچرخه سواران در راه رفتن به کلاس به بازی Frisbee نهایی در یادبود بیشه مردم تکیه می کنند و هر روز ب

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

از dodging دوچرخه سواران در راه رفتن به کلاس به بازی Frisbee نهایی در یادبود بیشه مردم تکیه می کنند و هر روز بر توانایی به سرعت در حال قاضی فضا — اما اخیر برکلی مطالعه نشان داد که چشم انداز ممکن است به عنوان قابل اعتماد به عنوان قبلا فکر می کردم.

مطالعه انجام شده توسط سه دانشگاه برکلی دانشمندان و منتشر شده جولای 8 توسط انگلستان سلطنتی جامعه نشان داد که مردم ادراک یک محل و اندازه متفاوت از فردی به فرد. این پژوهشگران همچنین دریافتند که ادراک بستگی دارد که در آن جسم نهفته است در یک فرد میدان دید است.

"این است که به طور کلی فرض بر این است که انسان باید همان پایه توانایی های بصری گفت:" Zixuan وانگ این مقاله نویسنده سرب و پردیس دانشجوی دکتری در ایمیل. "مطالعه ما نشان می دهد که هر یک از ما خود ما منحصر به فرد است که تعصبات ما را مخالف با محل و یا به اندازه یک شی در یک نگاه سریع است."

جرقه که سوار این پروژه وانگ عشق تنیس وانگ گفت. داشتن طولانی فکر کرده اید که چگونه بازیکنان مانند راجر فدرر و یا سرنا ویلیامز می تواند به سرعت با دقت اشاره کردن محل ورودی توپ او تصمیم گرفت به منظور بررسی توانایی ترجمه و بومی سازی اشیاء پس از شروع تکمیلی خود را حرفه ای در UC برکلی ویتنی آزمایشگاه.

متشکل از سه آزمایش در این پژوهش به دنبال تعیین کمیت و مفهوم منحصر به فرد بصری "اثر انگشت است."

در آزمایش اول به معنای سنج عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه اعوجاج داده ها نشان داد که هر یک از شرکت کنندگان تا به حال متمایز نسبتا قابل پیش بینی الگوی بصری قضاوت.

اولین آزمایش نیز ناظر نقشه برداری-مناطق خاصی از "گسترش" و "فشرده" در مناطق ناظر زمینه مناطق که در آن اشیاء از هم جدا شده توسط همان فاصله تصور می شد به دورتر از هم جدا و به هم نزدیک بود.

آزمايش دوم نشان داد که دقت بالاتر بود در زمینه فشرده سازی بصری در حالی که سومین آزمایش نشان داد که ادراک از یک شی را اندازه وابسته در محل آن در میدان بینایی, یعنی, که آیا آن را در یک منطقه از گسترش و یا فشرده سازی.

توانایی ترجمه و بومی سازی اشیاء کلیدی به مراتب بیشتر از ورزش است. رانندگان در حال بمباران به سرعت در حال تغییر بصری داده ها در جاده ها به عنوان مثال و با توجه به مطالعه حتی یک تغییر کوچک در محل وسیله نقلیه یا عابر پیاده می تواند در نتیجه یک "فاجعه بار برخورد."

اگر چه این مطالعه داده های آماری پردیس اپتومتری پروفسور مارتین بانک گفت که او مطمئن نیست چقدر بزرگ تاثیر پژوهش را به عنوان دانشمندان به بررسی تحریف درک فضا به عنوان دور برگشت به عنوان قرن 19.

وانگ و همکاران او در حال برنامه ریزی برای استفاده از مدرن تصویربرداری از مغز تکنولوژی برای کشف چگونه عصبی تغییرات تولید و تفاوت در ادراک بصری.

"بسیاری از فعالیت های روزمره بستگی به توانایی ما به دقت ترجمه و بومی سازی اشیاء" وانگ گفت: در ایمیل. "تحقیقات ما کمک می کند تا به کمیت فرد بصری تعصبات و باز می شود تا امکان به بعد به دنبال آموزش خاص برای هر فرد است."

تماس با Annika رائو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @annikyr.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب