مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وزیر دفاع Mattis انفجار جمهور به عنوان یک تهدید برای دموکراسی آمریکایی

Deirdre Shesgreen ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:11 PM EDT Jun 3, 2020واشنگتن – سابق وزیر دفاع جیمز Matt

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

واشنگتن – سابق وزیر دفاع جیمز Mattis محکوم کرد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شنبه در یک بیانیه که با چکش رئیس سابق خود به عنوان یک تهدید برای دموکراسی آمریکایی.

مغلوب ساختن پیشی جستن است دلیلی تقسیم این کشور و "militarizing" آمریکا در پاسخ به اعتراضات Mattis نوشت: در بیانیه منتشر شده توسط مجله آتلانتیک.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اولین بار است که رئیس جمهور در طول عمر من که نمی سعی کنید برای متحد کردن مردم آمریکا – و نه حتی تظاهر به امتحان کنید. به جای آن او تلاش می کند برای تقسیم ما," او نوشت.

"ما شاهد عواقب ناشی از سه سال از این تلاش عمدی" او ادامه داد. "ما می توانیم متحد بدون او نقاشی بر روی نقاط قوت ذاتی در جامعه مدنی ما. این آسان نخواهد بود به چند روز گذشته نشان داده اند اما ما آن را مدیون به شهروندان ما برای نسل های گذشته که خون به دفاع از وعده ما و فرزندان ما است."

Mattis در زمان هدف در کاخ سفید تصمیم دوشنبه به زور پاک کردن معترضان از پارک در مقابل کاخ سفید پس از مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند راه رفتن در سراسر خیابان و مطرح با یک کتاب مقدس در مقابل یک کلیسای تاریخی. Mattis آن را به نام سوء استفاده از قدرت است.

توجه خود را سوگند به رعایت قانون اساسی زمانی که او برای اولین بار پیوست نظامی برخوردار نوشت: "هرگز رویای من بود که سربازان در نظر گرفتن که همان سوگند خواهد بود دستور داد تحت هیچ شرایطی به نقض حقوق اساسی شهروندان خود – بسیار کمتر به ارائه عجیب و غریب عکس op برای انتخاب فرمانده ارشد نظامی با رهبری ایستاده کنار."

Mattis ابراز امیدواری کرد که ایالات متحده آمریکا ظهور کرد و از این غم انگیز لحظه قوی تر و متحد نگه داشتن به عنوان قهرمانان فروشگاه مواد غذایی تحویلدار پزشکان و دیگر کارگران ضروری است که آمریکایی ها در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"ما می دانیم که ما بهتر از سوء استفاده از اختیارات اجرایی است که ما شاهد در پارک لافایت" او گفت:. "ما باید رد و پاسخگو کسانی که در دفتر چه کسی را مسخره از قانون اساسی ما است."

مغلوب ساختن پیشی جستن شدت انتقاد کرد در Mattis در توییتر یکشنبه شب در تماس تلفنی با "ترین در جهان مبالغه به طور کلی."

"... من به او یک زندگی جدید همه چیز برای انجام و جنگ را به نفع خود اما او به ندرت 'به خانه آورد بیکن" ، " رئیس جمهور نوشت. "من نمی خواهم خود را 'رهبری' سبک یا بسیار دیگری در مورد او و بسیاری دیگر به توافق برسند. خوشحالم که او رفته است!"

خود را سخنگوی Kayleigh McEnany به نام Mattis' بیانیه "خود شیرین کاری تبلیغاتی برای دلجویی از DC نخبگان."

برخوردار است و بسیار مورد احترام و او را تا حد زیادی آرام نگه داشته پس از او سمت چپ دولت.

در سکوت جمعه سابق به طور کلی نیز ارائه شده کامل-بویژه حمایت از تظاهرات که باید گشوده در سراسر ایالات متحده آمریکا پس از جورج فلوید یک آفریقایی آمریکایی کشته شد توسط یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس است.

Mattis خدمت مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس پنتاگون قبل از استعفا در سال 2018 در میان تلخ اختلافات بیش از دفاع و سیاست خارجی.

در بیانیه روز شنبه, Mattis در زمان یک ضربه تند وشدید زدن در او جانشین وزیر دفاع علامت Esper که خواست مقامات دولتی این هفته "برای تسلط بر فضای نبرد" به عنوان برخی از تظاهرات خشونت تبدیل شد.

Esper آمده است تحت پژمرده انتقاد برای استفاده از این اصطلاح و او backpedaled گفت: "با نگاهی به گذشته, من می خواهم با استفاده از جمله بندی های مختلف به طوری که نه برای منحرف کردن اذهان از مسائل مهم تر در دست است."

مغلوب ساختن پیشی جستن است و با استفاده از زبان مشابه فراخوانی برای مقامات محلی به "تسلط بر خیابان" و شعار آنچه او به عنوان "قریب به اتفاق زور" و "سلطه" از معترضان در واشنگتن است.

"ما باید رد هر گونه تفکر در شهرهای ما به عنوان یک 'battlespace که ما یونیفورم نظامی بر نام به 'تسلط,' " Mattis نوشت.

"در خانه ما باید با استفاده از نظامی تنها زمانی که درخواست برای انجام این کار در موارد بسیار نادر توسط دولت فرمانداران," او نوشت. "Militarizing پاسخ ما به عنوان شاهد در واشنگتن, دی سی, مجموعه تا یک جنگ نادرست درگیری – بین نظامی و غیر نظامی جامعه است."

او گفت: این تصمیم به استقرار نظامی "کارائی زمین اخلاقی است که تضمین قابل اعتماد پیوند میان زن و مرد و جامعه به آنها سوگند هستند محافظت می کند."

او گفت: "معترضین "به درستی خواستار" عدالت برابر بر اساس قانون و خواست آمریکایی ها نمی شود پریشان تعداد کمی از "lawbreakers" که با استفاده از این تظاهرات به شرکت در غارت و خشونت است.

"این است که سالم و بی خطر و وحدت تقاضا – که همه ما باید قادر به گرفتن پشت" Mattis گفت. "تظاهرات تعریف شده توسط دهها هزار نفر از مردم وجدانی که اصرار دارد که ما زندگی کردن را به ما ارزش – ارزش های ما به عنوان مردم و ارزش های ما به عنوان یک ملت است."

"من عصبانی هستم': DC اسقف تقبیح مغلوب ساختن پیشی جستن کلیسا بازدید پلیس پس از پاک کردن معترضان با گاز اشک آور

'قانون و نظم": مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشت به سال 2016 موضوع به عنوان خشونت گسترش می یابد پس از جورج فلوید مرگ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن