UC سیستم اعلام باز کردن دسترسی به توافق با اسپرینگر طبیعت

سیستم UC اعلام کرد به باز کردن دسترسی یا OA, توافق پنج شنبه با شرکت انتشارات اسپرینگر طبیعت که به دانشگاه UC د

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

سیستم UC اعلام کرد به باز کردن دسترسی یا OA, توافق پنج شنبه با شرکت انتشارات اسپرینگر طبیعت که به دانشگاه UC دسترسی به بیش از 1000 مجلات علمی.

اسپرینگر طبیعت در جهان است دومین دانشگاهی ناشر. در زیر بخشی از این توافق UC سیستم به دست آورید نامحدود خواندن دسترسی به بسیاری از مجلات علمی به آن ندارد در حال حاضر به اشتراک.

قرارداد نه تنها به ارائه منابع اضافی به UC استادان و دانشجویان و محققان, اما همچنین کمک به کاهش هزینه با توجه به جفری مکی-ماسون, UC برکلی دانشگاه کتابدار و روسای UC سیستم ناشر مذاکره تیم.

"ما به این توافق رسیدند مقابله با اسپرینگر طبیعت چون آن را مطابق با اهداف کلیدی ما (باز کردن دسترسی به انتشارات و کاهش هزینه ها)," مکی-میسون گفت: در یک ایمیل.

UC سیستم را ببینید فوری کاهش هزینه و می تواند صرفه جویی در پول است که می تواند سرمایه گذاری در دیگر منابع علمی و تلاش های ارتباطات با توجه به مکی-میسون.

هر چند بسیاری از مقالات علمی در حال حاضر توزیع از راه دور, قرارداد نیز در نتیجه بیش از 1500 مقالات پژوهشی توسط دانشگاه ارومیه, دانشجویان و محققان دیگر منتشر شده با استئوآرتريت. OA مقالات رایگان برای هر کسی که در جهان به عنوان خوانده شده که مکی-میسون گفت که او می بیند به عنوان مهم ترین نتیجه این قرارداد.

"از بودجه عمومی کمک هزینه تحصیلی و اکتشافات علمی در دانشگاه خوانده خواهد شد و مورد استفاده بیشتر دانشمندان و متخصصان پزشکی, مقامات دولتی, آموزش, سازمان های غیر انتفاعی و خصوصی شهروندان در همه جا از جمله در کمتر توسعه یافته سازمان ملل" مکی-میسون گفت: در ایمیل.

او افزود که اجازه می دهد کار منتشر شده توسط UC استادان و دانشجویان و محققان به صورت آزادانه در دسترس برای همه افزایش خواهد یافت و تاثیر UC بورس و تقویت شهرت خود را.

سوزی زمستان مدیر ارتباطات و تعامل در اسپرینگر طبیعت گفت: این توافق با UC سیستم کمک می کند تا با قرار دادن ایالات متحده در مسیر به استئوآرتريت.

"این توافق ممکن است به دلیل مشترک تعهد از اسپرینگر طبیعت و دانشگاه کالیفرنیا به باز کردن تحقیقات و نشان می دهد که طلا OA دست یافتنی است حتی زمانی که بودجه مجموعه" زمستان گفت: در یک ایمیل.

مکی-میسون گفت: ساخت پژوهش آزادانه در دسترس عموم بوده مرکزی به سیستم UC ماموریت به عنوان یک نهاد عمومی برای دو دهه گذشته.

سیستم UC شروع یک پروژه برای سرعت بخشیدن به اختلال علمی صنعت چاپ و نشر در سال 2016 با توجه به مکی-ماسون و کار کرده است پس از سال 2018 به امضا "تحول" OA انتشار نامه.

"به دلیل آن است که با بزرگترین ناشر در جهان آن را تحت تاثیر قرار ناشران دیگر و پشتیبانی از هدف ما تبدیل کل صنعت برای باز کردن دسترسی به انتشارات" مکی-میسون گفت: در ایمیل.

قرارداد خواهد شد به احتمال زیاد به اثر را در اوایل پاییز و بعد از ژانویه 2021, MacKie-میسون گفت. با توجه به campuswide ایمیل از دانشگاه برکلی دفتر اجرایی معاونت های OA انتشار مفاد قرارداد اجرا خواهد شد از طریق 2023.

تماس با کاترین هسو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @catherinehsuDC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن