Shantay به ذبح: هفته 4, 5 از 'rupaul's Drag Race All Stars' را عمده تاب نمادین چالش های

هفته 4: "SheMz" پیراهن زنانه دامن بلند چالش این هفته شامل, تعجب, تعجب, بیشتر تریک! به جز این زمان ملکه باید چ

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

هفته 4: "SheMz"

پیراهن زنانه دامن بلند چالش این هفته شامل, تعجب, تعجب, بیشتر تریک! به جز این زمان ملکه باید چهره پر رسوایی در واقعیت نشان می دهد "SheMz."

فقط به عنوان ملکه هستند بداهه رسوایی آن است که نشان داد در طول رژ لب که تعداد الکسیس متئو سعی کردم به Shea Couleé ریز ریز در هفته گذشته. Ru البته جفت آنها را برای این چالش و تنش واقعی است. اما این درام بی وقفه می افزاید: به صحنه خود را با الهام از "زنان خانه دار واقعی" آوردن حرف جداول و مبارزه با بالش خود را در زمینه چای.

ضرب وشتم میلر و هند Ferrah را دزدی از مغازه رسوایی است که به راحتی از ضعیف ترین دسته. ضرب وشتم تلاش می کند برای اثبات خودش بعد از یک سابقه طولانی شکست خورده تریک اما هیچ چیز نمی تواند او را نجات دهد صحنه پس از هند شروع به لیس شیشه های شکسته را از روی آسفالت.

Miz ترقه, Jujubee و بلر St. Clair تسلط بر maxi چالش با خود تند پذیرش کالج رسوایی صحنه. کامل با آبریزش ریمل مژه و ابرو تنش های جنسی و عمده کباب صحنه خود را به نمایش گذاشته Miz استعداد منجر تیم خود را به پیروزی.

این "Camo Couture" باند موجب صرفه جویی در قسمت این هفته پس از یک نسبتا خسته کننده پیراهن زنانه دامن بلند به چالش بکشد. الکسیس ویترین زیبا زمستان مضمون کمو Miz به ارمغان می آورد یک فک انداختن Ariana Grande-الهام کمو نگاه و بلر به ارمغان می آورد و خیره کننده خاکی vibes به باند.

Miz را نگاه بی عیب و نقص همراه با عملکرد او در maxi چالش حق اعطا بالای نقطه ای از شب. با وجود اینکه در پایین به صورت دو هفته گذشته هند است و در عین حال دوباره یکی از پایین کوئینز همراه با هم تیمی در این هفته maxi چالش — ضرب وشتم.

Miz می آید آماده به ذبح این هفته lip-sync در برابر یاد همه ستاره — مورگان McMichaels. این lip-sync است که به راحتی یکی از فصل بهترین, با مورگان به شدت در خدمت او زرق و برق دار کیپ و Miz مرگ انداختن و cartwheeling برای او میراث در مرحله اصلی.

Ru اعلام کرد که Miz و مورگان در lip-sync آوردن حتی بیشتر تاب برای این فصل "Ru-macrocy." این به این معنی است که اگر Miz و مورگان سرب مسابقه تنها که ملکه خواهد به خانه بروم. اما اگر هر یک از آنها نشان می دهد متفاوت ملکه هر دو ملکه خواهد سر خانه.

خوشبختانه تنها یک ملکه برگ mainstage امشب — ضرب وشتم. هر چند ضرب وشتم فوق العاده افزایش یافته است در این فصل او برگ مرحله اصلی با سر خود را بالا برگزار شد, اثبات او همیشه "ملکه حزب."

هفته 5: قاپ زنی ساخته شده در بهشت

پس از هفته ها انتظار در نهایت آن را در اینجا ... این قاپ زنی بازی عشق! این یاد جزء اصلی در "rupaul's Drag Race" اتحاد ملکه جعل هویت یاد مشاهیر و آوردن عمده عطر و طعم به رقابت.

Miz الکسیس و هند اولین گروه از "snatchlorettes" تلاش برای برنده شدن بیش از افراد مشهور قاضی تامی دورفمان. Miz خوش تبدیل به لیدی گاگا حدود او را "ستاره متولد شده است" دوران هند کمی تلاش به رابجای دیگری جا زدن مشکل Jeffree Star و الکسیس می درخشد با او کاملا به پایان رسیده یک آستر به عنوان او تقلید منجم والتر Mercado. الکسیس به راحتی می ایستد ترین در گروه ساخت خود را آشکار مسابقه برای دورفمان.

گروه دیگر متشکل از بلر Jujubee و شیا همه حسرت بیش Jeffrey Bowyer-Chapman. بلر ممکن است تسلط, Ellen DeGeneres,' مرزی cringeworthy رقص حرکت می کند اما این مطابقت ندارد Jujubee را Eartha Kitt یا شیا طعم Flav برداشت. Jujubee تصور نمادین است در هر راه نشان دادن موضع خود به عنوان یکی از بزرگترین تهدیدات در رقابت است. حاوی نوعی به ارمغان می آورد حتی بیشتر استعداد به او Flav برداشت و ارائه به عنوان دورفمان قرار می دهد و آن را "یکی از بهترین بازی, قاپ زنی عملکرد در تاریخ" ساخت خود را واضح انتخاب برای Bowyer-Chapman.

باند فرودگاه این هفته ما به ارمغان می آورد به عقب به زمانی که مدرسه رقص نیست لغو شد به دلیل یک بیماری همه گیر: این دسته است که "ملکه Prom فانتزی"! به نظر می رسد این هفته همه برای مردن. مهمترین ميز به ما می دهد سالم مدرسه آکنه فلش بک Jujubee در خدمت ظریف '80s, واقعی بودن و شیا عاطفی الگوی ساشا فلر فصل 9 آخر لحظه با عمده گل رز گلبرگ گلم.

شیا بدیهی است که بالا ملکه شب اما ما منتظر شنیدن Ru فاش پایین کوئینز شب ما و در عین حال دوباره با یکی دیگر از پیچ و تاب. وجود دارد هیچ امن تر کوئینز در این رقابت! در عوض اگر ملکه نمی تواند نقطه بالا از آنها به طور خودکار قرار داده شده در پایین هستند و برای از بین بردن.

در Werk اتاق علل عمده اختلاف است. هند شده است در پایین چهار هفته در یک ردیف به طوری که او به شدت می گوید شیا که الکسیس قبلا مبارزات به خانه خود ارسال کنید. شیا تلاش برای کشف کردن حقیقت در تلاش برای کشف کردن که ملکه باید ریز ریز کردن.

در مرحله اصلی شیا باید lip-sync در برابر زرق و برق دار ونسا Vanjie متئو ... الکسیس' کشیدن دختر بی دست و پا!). شیا ثابت می کند این فصل به پیروزی لگد زدن و تقسیم راه خود را به پیروزی در لب همگام سازی.

شیا ru-veals که او را انتخاب کنید برای دریافت ریز ریز کردن هند است و پس از چهار هفته در پایین ما نمی توانیم بگوییم ما در حال تعجب! هند برگ مرحله اعلام او نمی دروغ در مورد الکسیس, درام, sashaying دور و ترک ما با نهایی ما پنج برای "همه 5 ستاره."

سارا Runyan را پوشش می دهد تلویزیون است. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن