UCDC برنامه لغو سقوط فرد در برنامه توسعه از راه دور گزینه

دانش آموزان برنامه ریزی برای زندگی در واشنگتن دی سی در پاییز از طریق UCDC برنامه دیگر قادر خواهد بود به انجام

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

دانش آموزان برنامه ریزی برای زندگی در واشنگتن دی سی در پاییز از طریق UCDC برنامه دیگر قادر خواهد بود به انجام این کار به عنوان برنامه خود را به حالت تعلیق در فعالیت های فرد شنبه با توجه به COVID-19.

تصمیم گیری ساخته شده توسط UC شهردار و معاون اجرایی رئیس جمهور مایکل براون با توجه به یک ایمیل فرستاده شده به شرکت کنندگان در پاسخ به عدم اطمینان در مورد کوروناویروس گسترش و همچنین به عنوان برنامه ظرفیت آزمون ایزوله و محافظت از شرکت کنندگان است. این برنامه هنوز ارائه از راه دور کامل برنامه کلاس و کارآموزی با توجه به ایمیل.

"ما تا حد زیادی نا امید و تشخیص عوارض این شمار را علمی و حرفه ای برنامه های" ایمیل متحده است. "با این حال ما متعهد به فراهم کردن شما را با فرصت برای به دست آوردن تجربه و حرفه ای و شرکت در سمینارها و صرف یک اصطلاح کاملا متفاوت از آنهایی که در محوطه دانشگاه."

با توجه به ایمیل های UCDC برنامه در حال حاضر با صدها نفر از سازمان ها به توسعه این آنلاین کارآموزی فرصت با استادان برای انطباق با کلاس به کنترل از راه دور و همچنین با فارغ التحصیلان و حرفه ای دیگر برای ایجاد یک برنامه از سخنرانان و مربیان و سایر شبکه های حرفه ای و فرصت های آموزشی.

بررسی برای به روز رسانی.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن