8 توصیه های بالا برای حرکت York County رو به جلو از این بیماری همه گیر

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 4:52 PM EDT Jun 10, 2020بررسی ایجاد یک countywide سلامت اداره برای پاس

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

بررسی ایجاد یک countywide سلامت اداره برای پاسخ به شرایط اضطراری.

سرمایه گذاری در پهنای باند برای هر کس در هر شهر و روستایی جوامع است.

کمک به سازمان های کسب و کار و دولت های محلی بهتر در پیشبرد برنامه ریزی برای بحران بعدی.

کسانی که برخی از یافته های YoCo قوی بازیابی نیروی کار که شد ایجاد شده توسط York شهرستان هیئت کمیسیون در ماه آوریل به منظور بررسی واکنش جامعه coronavirus بیماری همه گیر.

هدف این بود همچنین برای تعیین آنچه مورد نیاز است تا اطمینان حاصل شود ادامه داد: سلامت و ایمنی ساکنان شهرستان با توجه به انتشار اخبار.

این نیروی کار است به بررسی آنچه که به خوبی کار می کرد و چه نمی تا کنون در طول بحران و ارائه کوتاه مدت, میان مدت و بلند مدت توصیه وظایف و اهداف.

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: Pa. نزدیک 77K موارد; وزارت بهداشت می گوید: بیش از 70 درصد بازیابی

بیشتر: فروشگاه های مواد غذایی: ثبت تقاضا برای وانت و تحویل می آید چه بعدی ؟

بیشتر: ماشین careened کردن یک جاده در نیویورک, شهرستان و آمار هفت دیگر اتومبیل های پلیس می گویند

نیویورک شهرستان, کمیسیون, همراه با نیروی کار تسهیل سیلاس Chamberlin معاون رئیس جمهور از جامعه و توسعه اقتصادی برای York County اقتصادی داد, ارائه یافته ها در طول یک جلسه مجازی در روز چهارشنبه بعد از ظهر.

این گزارش را پوشش می دهد:

  • اورژانس و مدیریت منابع و آمادگی
  • دولت محلی بازیابی
  • سیستم دادگاه
  • اجرای قانون/عدالت کیفری
  • بهداشت و درمان و تجدید حیات کاهش
  • بهبود اقتصادی و راه اندازی مجدد
  • صنعت مهمان نوازی راه اندازی مجدد
  • غیر انتفاعی و خدمات اجتماعی راه اندازی مجدد
  • ظرفیت
  • آموزش و پرورش و مراقبت از کودکان
  • جمعیت های آسیب پذیر
  • عادلانه و فراگیر بازیابی

بالا 8 توصیه برای شهرستان نیویورک

در حالی که این گزارش شامل ده ها تن از توصیه های یک لیست از اولویت های توسعه داده شده است.

آنها عبارتند از:

ارزیابی یک county health دفتر: این می تواند انجام شود برای هماهنگ کردن پاسخ به فعلی و آینده بیماری های همه گیر و موارد اضطراری. این شهرستان از نیویورک به کار گرفته جنبه های بهداشت عمومی از coronavirus همه گیر و در حالی که از آن انجام شد تحسین "ما اعتقاد داریم معناداری وجود دارد اتاق را برای بهبود و این تنها می توان با سرمایه گذاری در دائم مقامات بهداشت عمومی مسئول حفاظت از کل شهرستان" Chamberlin گفت: در طول ارائه.

ایجاد دائمی پاسخ اضطراری و بهبود نیروی کار: ایجاد YoCo قوی بازیابی نیروی کار نشان داد ارزش در نظر گرفتن چنین رویکردی به روند بهبود. به جای فکر کردن نیروی کار به عنوان فقط برای بازیابی "ما امیدواریم که در آینده در آن دیده می شود به عنوان یک واکنش عملکرد و همچنین" Chamberlin گفت.

ارائه همه گیر و بحران ابزار برنامه ریزی: تقریبا همه کسب و کار کارکنان بخش عمومی و دولت های محلی بودند و غافلگیر گسترده تاثیر این بیماری همه گیر نشان داد که شکاف در پیشبرد برنامه ریزی Chamberlin گفت. شهرستان مدیریت اضطراری همراه با دیگر شهرستان دفاتر می تواند در خدمت به عنوان یک خانه پاک برای بحران برنامه ریزی اطلاعات برای سازمان های محلی کسب و کار و دولت است. این باید انجام شود در حال حاضر در پیشبرد بعدی اضطراری, او گفت:.

سرمایه گذاری در پهنای باند برای همه: سرمایه گذاری اضافی نیاز به پهنای باند زیرساخت به همه ساکنان دسترسی به اینترنت Chamberlin گفت. این مسئله تاثیر می گذارد که ساکنان در شهر نیویورک و در مناطق روستایی این شهرستان است.

"ما بر این باوریم که دسترسی به پهنای باند بسیار مهم است برای حفظ و جذب کسب و کار که اشتغال فعلی و آینده نیروی کار" او گفت:. "پس این است که نه تنها یک بحران پاسخ. این هم در دراز مدت انعطاف پذیری و رقابت موضوع است."

شهرستان باید اهرم منابع و جذب فدرال و سرمایه گذاری دولت برای ساخت زیرساخت به نشانی شکاف دیجیتال رو کم درآمد جوامع مردم رنگ و مناطق روستایی با توجه به گزارش.

ایجاد دائمی countywide بودجه استخر برای حمایت از کسب و کارهای کوچک: بسیاری از کسب و کار شد و آسیب پذیر به شکست به دلیل محدودیت و عدم دسترسی به دولت و اضطراری فدرال برنامه بودجه.

"در این شهرستان باید ایجاد و بذر خود را با بودجه یک گردان وام و کمک مالی صندوق برای حمایت از کسب و کارهای کوچک در سراسر شهرستان با تاکید بر حمایت از کسب و کار خدمت به جمعیت های آسیب پذیر اقلیت های کسب و کار و خیابان اصلی کسب و کار در خدمت ما downtowns و شهرکی" در این گزارش آمده.

همچنین توصیه می کند به کاوش در ایجاد یک county مبتنی بر جامعه در توسعه سرمایه گذاری موسسه به امن اهرم و بودجه.

حصول اطمینان از دسترسی به تجهیزات حفاظت شخصی و دیگر منابع مهم: این شهرستان می تواند در انباشت و/یا مشترک خرید تجهیزات برای خط مقدم کارمندان دولتی, غیر انتفاعی, اجتماعی, ارائه دهندگان خدمات موسسات آموزشی و ضروری در کسب و کار برای اطمینان از آنها منابع مورد نیاز برای عملیات ایمن با توجه به گزارش. هدف این خواهد بود به منبع به عنوان بسیاری از تجهیزات به صورت محلی به عنوان امکان پذیر است.

استقرار ارتباطات استراتژی که می رسد همه ساکنان شهرستان: این امر با استفاده از انواع فن آوری های به دست آوردن اطلاعات به ساکنان و این امر اطمینان حاصل شود که ارتباطات چند زبانه است.

حمایت از نیروی کار را در سیاست های عمومی برنامه: نیویورک شهرستان, کمیسیون باید حمایت از اقدام قوه مقننه و سیاست های عمومی که منافع ساکنان سازمان ها و کسب و کار در این گزارش آمده.

چگونه به نظر

هر کسی که مایل به اظهار نظر در این گزارش می توانید انجام این کار در نیویورک شهرستان کمیسر جلسات که برگزار می شود در ساعت 10 صبح روز سوم و زمانی که قابل اجرا چهارشنبه پنجم از ماه, اخبار, انتشار متحده است.

برای اطلاعات بیشتر www.preparedyork.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب