زمان انتظار برای COVID-19 آزمون افزایش موارد افزایش

شهر برکلی افزایش COVID-19 تست ظرفیت اما در تلاش است با افزایش تقاضا و زمان انتظار طولانی. با موبایل تست در پرس

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

شهر برکلی افزایش COVID-19 تست ظرفیت اما در تلاش است با افزایش تقاضا و زمان انتظار طولانی.

با موبایل تست در پرستاری امکانات و افتتاح یک دولت-اجرای تست سایت در جنوب برکلی ماه گذشته در برکلی با انجام افزایش متوسط 288 آزمون در روز است. به عنوان موارد و تست تقاضای افزایش, اما, بار چرخش در حال افزایش و مراکز بهداشتی و درمانی در حال دست و پنجه نرم کردن با موانع تست.

با توجه به استفان Elgstrand سخنگوی شهردار جسی Arreguín شهر تست دمای بیش از حد خود را به هدف روزانه از 245 بیش از هفت روز گذشته. برای هفته جولای 6, 1.6% از آزمون در برکلی مثبت بودند.

زمان انتظار برای دریافت نتایج آزمون در حال حاضر یک روز برای اولویت بیماران و به طور متوسط چهار تا شش روز برای دیگران با توجه به کیم خارج از کشور یک سخنگوی Quest Diagnostics, یکی از شرکت هایی است که آزمایش نمونه های جمع آوری شده در برکلی است.

"تست بسیار مهم برای کمک به شناسایی, درمان و منزوی کردن افرادی که آلوده Covid-19" گفت: Michael Stacey افسر ارشد پزشکی در مادام العمر مراقبت های پزشکی, مرکز مراقبت های بهداشتی است که مدیریت یک تست سایت در برکلی در یک ایمیل. "داده های به دست آمده از تست اطلاع استراتژی به سرعت گسترش ویروس در جامعه مانند باز کردن یا بسته شدن کسب و کار و مدارس و کلیساها پارک."

استیسی اضافه شده است که همه کارگران ضروری مردم که با حضور در اجتماعات بزرگ و کسانی که شده اند در معرض تایید موارد باید تست شده. با توجه به Elgstrand آزمون هستند که به ترتیب اولویت به صورت علامتی و در معرض خطر مردم است.

چالش وجود دارد در مورد دسترسی به تست ،

"فقدان منسجم هماهنگ و به خوبی بودجه فدرال پاسخ به Covid-19 تست همراه با ضد سیاست های مهاجرتی ایجاد چالش برای گسترش دسترسی جامعه به تست" استیسی " در ایمیل.

وی افزود که تعداد زیادی از مردم با ناکافی پوشش بیمه در حال رشد است به عنوان یک نتیجه از افزایش بیکاری است.

با این بیماری گسترش در سراسر ایالات متحده به یک چالش اصلی برای تست افزایش زمان انتظار به عنوان تقاضا جلبک ظرفیت. برکلی نیز در مواجهه با مسائل از افزایش زمان انتظار برای هر دو پردازش و برنامه ریزی از آزمون.

"بسیاری از مردم درخواست تست به عنوان یک نتیجه از افزایش موارد در سراسر کشور و کشور" Elgstrand گفت: در ایمیل. "در این میان مهم ترین چیزی که مردم می توانید انجام دهید برای کاهش گسترش COVID-19 به ادامه اجتماعی فاصله و پوشیدن ماسک."

خارج از کشور گفت: از دیگر دلایل این افزایش تقاضا شامل افزایش تست برای کسانی که در فدرال واجد شرایط مراکز بهداشتی زندانها و خانه های پرستاری سفارشات از رویدادهای اجتماعی و همچنین کارکنان گرفتن آزمایش قبل از بازگشت به فرد کار می کنند.

به منظور مبارزه با چالش تقاضای بالا شهر و مراکز بهداشتی در حال کار برای نصب اضافی فن آوری و همکاری با آزمایشگاه ارائه دهندگان که underused تست ظرفیت.

همه آالمدا کانتی ساکنان آزمایش می تواند برای COVID-19 رایگان در جامعه تست سایت بدون در نظر گرفتن بیمه و توانایی پرداخت یا وضعیت مهاجرت.

تماس با کاترین هسو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @catherinehsuDC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب