اگر چه ما تا به حال به طور منظم Codorus نهر کشتی - شروع به در پیر زراد خانه?

نظرجیم مک کلور منتشر شده 10:27 AM EDT مارس 20, 2020در تابستان گذشته به Susquehanna میراث ملی منطقه رایگان تور

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

نظر

در تابستان گذشته به Susquehanna میراث ملی منطقه رایگان تور قایق "به فروش می رسد."

مردم buzzed حدود 75 دقیقه رودخانه کشف تورهای قایق در رودخانه Susquehanna بین Wrightsville و بندر امن سد. در این سال Susquehanna میراث ملی گسترش آن برنامه تور به خدمات بیشتر سواران – سپس COVID-19 قرار دادن برنامه در خود نگه دارد.

که Susquehanna تور قایق موفقیت همراه با جدید کریک visability از طریق نیویورک شهرستان, میراث, راه آهن نوین شمال فرمت باعث می شود من فکر می کنم یک نهر تور نیز محبوب خواهد بود.

به عنوان شما راه رفتن, دویدن و یا دوچرخه سواری در امتداد دنباله فرمت نهر زیبایی آشکار به شما به عنوان حرکت از شمال جورج پل خیابان به دنباله پایان رودی در پارک. این باعث می شود شما تعجب در مورد مشاهده از نهر سطح در حال حرکت در همان جهت.

نهر کروز توضیح داد

بیایید رویای کوچک است.

تماس با آن Codorus نهر کروز و در اینجا چگونه کار می کند:

شروع به کوچک و شاید یک مسیر. به معنای واقعی کلمه. با استفاده از اب و هوای سطح شیب دار شیب است که rehabbed پس از گذشته چندین سیل – پشت پیر شمال جورج خیابان گارد ملی اسلحه خانه. اجازه دهید آن را به زراد خانه شیب دار.

بیایید شروع با قایق و قایق و سر از شمال با جریان.

پیدا کردن یک راهنمای آگاه در مورد نهر راه آهن نوین و شهرستان نشانه برای توضیح سایت در نهر سطح و کسانی که افزایش فوق — PeoplesBank ورزشگاه پیر اسلحه خانه و به زودی به کیستون Kidspace York County آکادمی منطقه ای منشور مدرسه و بین 83 و مسیر 30 پل.

بحث در مورد چیزهایی که در طول دنباله: کوچک میدان سیل که پر شده است که چمن با باقی مانده و بازیکنان معروف فوتبال که بازی در ورزشگاه. همچنین این واقعیت است که دنباله پوشش سابق کانال سیستم Codorus جهت که بريدن مردم و کالا از نیویورک به Susquehanna در قایق در 1830s.

راهنمای می تواند بحث در مورد شجاعت قهرمانان که نام ظاهر می شود بر روی نیمکت در طول دنباله: Calvin C. برنج جونیور که در ویتنام; و شهر نیویورک آتش نشانان ایوان Flanscha و ژاک آنتونی که در حین انجام وظیفه.

و البته بگویم در مورد creek تاریخ به عنوان اصلی تامین آب برای نیویورک و دیگر شهرهای آن بازگشت حیات وحش و زیست محیطی خود را در میدان جنگ در جنگهای.

آن را ممکن است برای حرکت در آب شمال به یک نقطه خاص صعود به دنباله و سپس بازگشت به نقطه شروع از طریق دنباله خود را.

بیشتر: 'ما کمک کند': جلوگیری از ریختن دستمال مرطوب - حتی خرس عروسکی در توالت, درمان گیاهی می پرسد

بیشتر: Q & A در $75 میلیون Codorus نهر زیباسازی ابتکار

کروز کمک خواهد کرد ساخت پشتیبانی

برخی ممکن است تعجب که چرا این تور نمی شروع در ریچلند خیابان و پایان در زراد خانه شیب دار. این کشش از آبراه خواهد شد که بهبود یافته تحت Codorus نهر زیباسازی ابتکار.

اما چرا صبر کنید ؟

در این مرحله ممکن است با خیال راحت به آن سفر با bascule دروازه سد پایین دست از ریخته گری و پارک در محل.

بهترین بخشی از ایده شروع نهر کشتی از زراد خانه شیب دار و سرفصل پایین دست است که می توان آن را فورا انجام می شود.

یک قطعه عکس پشت نهر کشتی است که آن را خواهد ساخت آشنایی با نهر و در نتیجه شور و شوق برای زیباسازی ابتکار.

ابتکار هواداران حق دارند. ساکنان آشنا نیست با کریک به دلیل سیل بالا دیوار دور نگه داشتن مردم از سطح آب در شهر دیگر در ریخته گری پارک.

نهر کشتی را از افراد دست اول دسترسی به آبراه.

شما می توانید استدلال می کنند که پیشرفت های به زراد خانه شیب دار, برنامه ریزی در اواخر زیباسازی پروژه می تواند نقل مکان کرد تا شیب با معلول دسترسی خواهد به مردم حس نهر زیبایی را در سطح آب. که اجازه می دهد کشتی به گسترش به کم عمق آبخور صنایع دستی است.

نسل جدید کشف creek

این Codorus است تا زمانی که آن می رسد این شهرستان و با تشکر از دسترسی فراهم شده توسط راه آهن نوین, توسعه مردم هستند قدردانی از شگفتی های آن پس از عبور از آن زراد خانه شیب دار.

آنچه به مردم می دهد مکث در مورد Codorus است که در حال حرکت آهسته گل کشش از طریق شهرستان بسیار بخشی که Codorus نهر زیباسازی طرح رسیدگی خواهد شد. برخی از افراد در آن آب از ساخته شده است تا سطح خیابان و فکر می کنم "جوهری بد بو" اگر چه جوهر و بدبو هستند (بیشتر) از بین رفته اند.

جدیدتر نسل ندارد که چمدان و آنچه آنها در مورد Codorus چیزی است که آنها در حال کشف در راه آهن دنباله سفر – whitewater و حیات وحش است.

شاید با محبوبیت Susquehanna تورهای قایق در ذهن Codorus زیباسازی ابتکار باید مطمئن شوید که دسترسی به صورت شناور و ماهیگیری آسان است, سد برداشته رمپ rehabbed و نهر امن برای شناور قبل از پیشرفت های دیگر قرار داده است. اگر ممکن است شاید Codorus ابتکار باید ادامه موضعی با تاکید بر امکانات برای مردم را به ارتباط برقرار کردن با کریک به جای جغرافیایی بهبود 1.4 مایل را در دنباله ای از ریچلند به زراد خانه شیب دار.

آن را برای تلفن های موبایل مانند رهبران زیباسازی ابتکار باید فکر در مورد چنین چیزهایی. York County اقتصادی اتحاد سیلاس Chamberlin گفت: حذف bascule سد خواهد آمد در اوایل فرایند است که اجازه می دهد کرافت با خیال راحت به استفاده از نهر شمالی از زراد خانه شیب دار.

هنگامی که مردم شروع به استفاده از نهر در یک راه جدید باقی مانده هزینه بهبود در این $75 میلیون پروژه ساده تر خواهد شد را. ابتکار مانند نهر کشتی ممکن است ساخت یک زمان پشتیبانی می کند.

ارزیابی از یک نهر متخصص

من برشمرد ایده استفاده از اسلحه خانه شیب دار به عنوان یک نقطه شروع برای پایین نهر کشتی به Chamberlin یک کارشناس در مسیرهای پیاده روی و تفریحی دیگر توسعه و خواسته افکار خود را.

در اینجا این است که پاسخ او:

"من می خواهم این ایده موافقم که هر چیزی که برای افزایش آگاهی در مورد Codorus کریک به عنوان ضروری و طبیعی و فرهنگی منابع چیز خوبی است. این Codorus پروژه تمرکز بر ارائه دسترسی بیشتر (به) آب پس از ساکنان شهر و بازدید کنندگان می توانند آن را تجربه دست اول. و این است که قطعا یک مکمل مفهوم است.

"این Codorus Greenway پروژه به پایان خواهد رسید در زراد خانه. بهبود سطح شیب دار را شامل می شود در این پروژه در نهایت. اما کسانی که پیشرفت های در حال پیش بینی به سقوط در فازهای بعدی به ما راه خود را از بالادست به پایین دست در امتداد 1.4 مایل پروژه. در حالی که آن را برآورده نمی ادا دسترسی به شرایط فعلی شیب دار می کند دسترسی که از آن قایق می تواند راه اندازی به صورت تفسیری تورهای مانند کسانی که شما تصور. من همچنین می خواهم این ایده از حلقه پشت در راه آهن نوین.

"مدل وجود دارد در لهیق رودخانه (Wildlands محافظت از دوچرخه و قایق) و در Schuylkill رودخانه (SRGA دست و پا زدن & پدال) که هر دو مستلزم پارو کردن یک نهر (یا کانال) و دوچرخه سواری به عقب. به طور معمول یک محلی سازمان محیط زیست منجر خواهد شد چنین گردش (مانند در لهیق) و یا آنها شریک خواهید با خصوصی outfitter (از جمله در Schuylkill).

"با یک موجود و یک آینده مرکز آموزشی که در آن نقطه مشارکت پتانسیل بالا به نظر می رسد.

"یکی اضافی فکر می کردم. مرحله اولیه کلی Codorus پروژه خواهد بود برای حذف bascule دروازه سد فقط پایین دست از فیلادلفیا سنت با سد برداشته مرور کل Codorus از طریق شهرستان خواهد شد بسیار امن تر و آسان تر است تا در آینده تور می تواند شروع در ریچلند خیابان و در نهایت در اسلحه خانه."

آینده ارائه

من در حال حاضر خواهد شد از طریق زوم بر روی موضوع "دستیابی به زنان در نیویورک شهرستان در گذشته و حال" در 10:30 صبح تا 13 ژوئن به عنوان بخشی از شهرستان نیویورک تاریخچه مرکز شنبه دوم برنامه.

من به شما بگویم داستان از زنان هر دو نادیده گرفته شده و جشن گرفته می شود که کمک به نیویورک شهرستان, موفقیت, از جمله کسانی که درگیر در مبارزه برای حق رای در 100 سال پیش. اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برای ورود بر روی این زوم ارائه می توان در یافت yorkhistorycenter.org.

جیم مک کلور که بازنشسته سردبیر نیویورک روزانه ثبت و نوشته شده است و یا co-نویسنده هفت کتاب در شهرستان نیویورک تاریخچه. او را در رسیدن به jimmcclure21@outlook.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن