آنچه ما در مورد اتهام روسی نعمت بر ما سربازان لینک به نیویورک دریایی مرگ

Nate ناودان یا مجرای سرازیر York Daily Recordمنتشر شده 1:43 PM EDT Jul 2, 2020در آوریل 2019 سه تفنگداران دریای

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

در آوریل 2019 سه تفنگداران دریایی آمریکا کشته شدند که یک بمب کنار جادهای منفجر کردند که بازگشت آنها به پایگاه نظامی در پایگاه هوایی بگرام. این پیاده نظام اختصاص داده شده به 2 گردان 25th, تفنگداران دریایی شامل سرجوخه اد گالو) رابرت Hendriks, کارکنان, گروهبان. کریستوفر Slutman و Sgt. بنیامین Hines.

Hendriks بود از یک لانگ آیلند نیویورک اما دو نفر دیگر که روابط را به نیویورک-منطقه.

Slutman در زندگی, دلاور, اما پدر و مادر خود زندگی می کنند در پایین ویندزور شهرستان در شهرستان نیویورک. Hines شد یک سال 2006 Dallastown دبیرستان فارغ التحصیل. او 31 زمانی که او کشته شده در افغانستان.

اخیرا نیویورک تایمز گزارش کرده است که ما گزارش های اطلاعاتی نشان داد که روسیه پیشنهاد نعمت به طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان است. این حادثه شامل سه تفنگداران دریایی بود و بعد از آن به عنوان یک رویداد خاص به فضل است که مقامات آمریکایی در حال بررسی است.

بین المللی حادثه پیچیده و لایه لایه. در اینجا چیزی است که ما می دانیم در مورد دخالت روسها و طالبان و ایالات متحده است.

که به کشته شدن 3 تفنگداران دریایی ما?

پس از بمب گذاری های کنار جاده ای که به کشته شدن تفنگداران دریایی طالبان در زمان مسئولیت این حمله است. مردان در میان 22 آمریکایی خدمات اعضا بودند کشته شده در افغانستان در سال 2019 با توجه به ستاره و راه راه.

آیا خاص حمله شد و به فضل همچنان تحت بررسی توسط مقامات ایالات متحده.

مقامات توضیح روسیه فضل سیستم کار کرده

آژانس اطلاعاتی آمریکا مصمم در سال 2019 که روسیه ارسال فضل کمک های مالی به طالبان به گفته مقامات آمریکایی که تایید این برنامه به آسوشیتدپرس و نیویورک تایمز در اواخر ماه ژوئن سال 2020 است.

مقامات می گویند یک بازوی نظامی روسیه آژانس اطلاعات شناخته شده به عنوان G. R. U. است که در مرکز این طرح است. این سازمان در گزارش انجام ترور و عملیات دیگر در خارج از کشور.

در جولای 2 بار ذکر شده ما و مقامات افغان در نامگذاری رحمت الله عزیزی به عنوان یک واسطه برای روسیه برای ارائه کمک های مالی برای طالبان.

مقامات افغان گفت: تا آنجا که $100,000 در کشته شدن سرباز ارائه شد برای آمریکا و ائتلاف به اهداف. وجوه منتقل شده از طریق چند کشور دیگر در مقادیر کوچکتر به منظور کاهش سوء ظن است. فایل های نمایش پرداخت به عزیزی بنا به گزارش ارائه شده به کنگره آمریکا.

ما افغانستان را متهم به روسیه از کمک به طالبان برای تضعیف ماموریت خود را برای سال

در یک سال 2018 مصاحبه با بی بی سی ارتش ایالات متحده ژنرال جان نیکلسون گفت: رهبران افغان داده اند سلاح های آنها را که آنها گفته بودند با توجه به طالبان توسط روس ها.

"واضح است که آنها اقدام به تضعیف منافع ما," او گفت:.

Brig. ژنرال محمد ناصر هدایت یک فرمانده ارتش افغانستان 207th سپاه ارائه یک حساب مشابه بعد از آن در همان سال.

"ما در تصرف روسیه ساخته شده سلاح از جمله night-vision sniper, حوزه," او گفت:.

روسیه این اتهامات را رد کرده است و طالبان به تکرار این اظهارات.

Zabihullah مجاهد یک سخنگوی طالبان گفته نیویورک تایمز این سازمان تا به حال هیچ "از جمله روابط با هر سازمان اطلاعاتی" و این که چنین اتهامات بی پایه و اساس هستند با توجه به توافق صلح امضا شده میان طالبان و ایالات متحده در ماه فوریه سال 2020 است.

بود مغلوب ساختن پیشی جستن آگاه ساخته و از فضل برنامه ؟

در نیویورک تایمز' داستان اولیه گفته مقامات اطلاعاتی در فضل برنامه بخشی از یک جلسه با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مارس سال 2020 است. سیاسی گزارش می دهد که در این جلسه داده شد به مغلوب ساختن پیشی جستن در فوریه. 27, 2020, دو روز قبل از افغانستان توافق صلح امضا شد.

در ژوئن 29, کاخ سفید, سخنگوی Kayleigh McEnany گفت که تهمت بود نه "شخصا در جریان" در مورد این عملیات را تایید اینکه آیا اطلاعات منتقل شده به مغلوب ساختن پیشی جستن در روزانه خود را نوشته شده هوش توجیهی که او معمولا نمی بخوانید, با توجه به رسانه های متعدد ،

بیشتر: آنچه که در مورد چگونه برنده می شود یا نمی شود, هوش جلسات

McEnany تایید کرد که تهمت بود و از آنجا جریان شده توسط هوش. رئیس جمهور بعد رفت فاکس کسب و کار شبکه گفت به اعتقاد او این حادثه مربوط به روسی نعمت بود "جعل."

کاخ سفید نیز در جریان یک گروه را انتخاب کنید از نمایندگان که هوش. تشکر. جیم بانک ها که خدمت در نیروهای مسلح کمیته علنا تایید حضور خود در این نشست است. او بعدها به نام رسانه ها به tweeting که "ما به احتمال زیاد هرگز حقیقت را می دانم." از آنجا که از وجود چنین اخبار و گزارش.

تشکر. اسکات Perry, R-نیویورک شهرستان, نیز نامیده می شود از رسانه ها در بیانیه ای در نعمت در جولای 2, گفته, آن را غیر ممکن بود به می گویند که رئیس جمهور نمی مراقبت در مورد نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در نور از تصمیم خود به منظور حمله ایران به طور کلی Solemani در ژانویه سال 2020 است.

وزارت دفاع و اینتل سازمان نیست و تایید هر گونه گزارش می دهد که روس ها پرداخت شد افغان فضل به کشتن آمریکایی خدمات اعضا. برای متهم کردن رئیس جمهور نمی مراقبت در مورد نیروهای ما است و نفس غیر مسئولانه و بی سرپرست. آنچه ما می دانیم به صورت خاص در حال حاضر آنچه مهم: این شجاع دریایی از وطن ما در, York, پنسیلوانیا, خود, خانوادگی, عزیزان و جامعه باید کشیده طریق باتلاق و منجلاب فرو بردن از منابع تایید نشده شایع حدس و گمان و سیاسی ضربه قطعات. برای انجام این کار در هر ظرفیت قابل سرزنش و نفرت انگیز است."

قانونگذاران دیگر از جمله حزب دموکرات و برخی از جمهوری خواهان گفته اند که آنها می خواهند بدانند که چرا تهمت بود نه در ابتدا جریان در هوش ارزیابی و چه مراحل ایالات متحده می تواند برای مجازات مسکو برای هدف قرار دادن سربازان آمریکایی.

خانواده های نظامی به یاد داشته باشید از دست رفته یک تماس برای پاسخگویی

قبل از مرگ Hines و Slutman شد فقط روز دور از بازگشت به خانه. Slutman یک شهر نیویورک مامور اتش نشانی سمت چپ در پشت یک همسر و سه دختر. پدرش فلچر Slutman جونیور گفت: پسر خود را سخت کار می کرد و همیشه می خواستم برای کمک به مردم.

Hines " خانواده تکرار بیانیه ای که. در یادبود Dallastown فارغ التحصیل شد و به عنوان اغلب به عنوان اولین فرد به گام تا به ارائه کمک. پدر اسکات Hines گفت: بهترین راه به افتخار پسرش حافظه بود برای کسانی که در حضور به انجام همان.

"یک رهبر خدمتگزار مانند بنیامین بود," او گفت:.

Slutman: پدر دریایی کشته شده در افغانستان می گوید پسر بودن خواب NYC آتش نشان

Hines: Fallen دریایی از نیویورک شهرستان یاد شده به عنوان 'faithful servant'

اسکات Hines کاهش یافته است, نظر در پی یک گزارش در ارتباط با بمباران به فضل اما رابرت Hendriks' پدر و مادر را به نام کسانی که مسئول مرگ پسر خود را به پاسخگو باشند.

"اگر این نوع جاروب زیر فرش به عنوان آن را از یک موضوع بزرگتر با روسیه و یک اونس از خون ریخته شده بود که آنها می دانستند این کار من از دست تمام احترام برای این دولت و همه چیز" اریک Hendriks گفت.

Nate چوت است که یک تولید کننده با ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را دنبال کنید در توییتر @nchute.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن