که سانتا باربارا بزرگترین مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری اهدا کنندگان?

هیچ سانتا باربارا ساکن اهدا کرده است بیشتر به یکی از دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری مبارزات انتخاباتی از شرکت

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

هیچ سانتا باربارا ساکن اهدا کرده است بیشتر به یکی از دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری مبارزات انتخاباتی از شرکت اوراکل اجرایی جف هنلی که داد 50.000 دلار برای مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی سیاسی کمیته اقدام (PAC) در ماه مارس فدرال سهم سوابق نشان می دهد. هنلی نیز به 50000 دلار به مک کارتی پیروزی صندوق تایید شده است که پشتیبانی از گروههای انتخاباتی از خانه رهبر اقلیت Kevin McCarthy; $50,000 ملی سناتوری جمهوری خواه کمیته; و $35,000 ملی جمهوری خواه کنگره.

بعدی بزرگترین کمک آمد از جیمز و بورلی Zaleski که با هم کمک $81,200 به مغلوب ساختن پیشی جستن. جیمز Zaleski یک مهندس بازنشسته و الکترونیک اجرایی زندگی در منتکیتو. جری چوپان صاحب چوپان مزرعه در Santa Ynez دره نیز به سخاوتمندانه به مغلوب ساختن پیشی جستن ($40,400) آیا به عنوان سینتیا هیوز از شرکت ساخت و ساز صاحب جیم هیوز ($21,700); David Carpenter, رئيس جمهور از Montecito مبتنی بر دیوید و لیلا نجار پایه ($7,800); وکیل ریچارد سنت کلیر ($5,600); وحدت Shoppe باربارا Tellefson ($4,250); بازنشسته جنرال موتورز اجرایی جیم Westby و همسرش شارون ($3,500); و برجسته UCSB فیزیک پروفسور جان Martinis (1000 دلار).


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


سانتا باربارا مبتنی بر کمک های مالی به جو بایدن انتخابات شده اند بسیار بیشتر از متوسط سوابق نشان می دهد. بزرگترین سهم از آمد Santa Ynez ساکنان پریسیلا هیگینز و راجر که به یک ترکیب $6,400. او یک بازنشسته صنعت فن آوری اجرایی و نیکوکار. دیگر بایدن اهدا کنندگان شامل مایکل پولیتزر مشهور پولیتزر خانواده ($5,600); Wayne Rosing یک دانشمند کامپیوتر و بنیانگذار رصدخانه لاس کومبرس ($5,600); شاعر دن گربر (4000 دلار); NancyBell کو رییس جمهور سابق آکادمی موسیقی غرب (2500 دلار); زیست فعال دایان مایر سیمون (2500 دلار); بازنشسته دادستان Ron Zonen ($2,000); Rev. مایکل Corrigan از ترینیتی کلیسای اسقفی ($1,250); و ناشر و نیکوکار سارا میلر-McCune (1000 دلار).

جستجوی فردی مشارکت در انتخابات فدرال کمیسیون وب سایت اینجا.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن