Mxmtoon را 'سحر' است که ساده و در عین حال تند و تلخ گرفتن از زندگی نوجوان

درجه: 4.0/5.0 به عنوان مارون و طلا آسمانی جلد آلبوم سادگی نشان می دهد mxmtoon آخرین قسمت سحر اثیری بازتاب در ز

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

درجه: 4.0/5.0

به عنوان مارون و طلا آسمانی جلد آلبوم سادگی نشان می دهد mxmtoon آخرین قسمت سحر اثیری بازتاب در زندگی نوجوان بیش از هفت danceable آهنگ. نقطه از منطقه خلیج mxmtoon به سرعت افزایش یافته است به شهرت پس از 2018 گردآوری اختصاصی مخاطبان از طرفداران فقط 19 سال پس از پیروزی, انتشار اولین EP شکوفه آلو و او برای اولین بار تمام آلبوم لباس مبدل در امدن. در حالی که بهترین و شناخته شده برای او آهنگ "مدل لباس" که رفت و ویروسی در Tik Tok بهار گذشته به دلیل طنین شعر آخرین EP ثابت می کند او را به بیش از فقط یک ضربه تعجب می کنم. طلوع زیبایی قطاری از پیچیدگی های جوان زندگی بزرگسالان با جاذب بیت danceable اضافه کردن حتی بیشتر بازتاب نوجوان سرودهای به mxmtoon موجود موفق آلبومها.

او شعر ساده باقی می ماند و در عین حال حرکت به طور مداوم نمایش یک جوان لنز و حفاری امضا صدا است که متناسب با این روند بسیاری از امروز و آینده نوجوانان و هنرمندان. به عنوان یک کل سحر برای تلفن های موبایل به عنوان اگر آن را موسیقی متن فیلم از یک coming-of-age فیلم در بهترین راه ممکن است با موفقیت گرفتن دقیق حسرت و سرخوردگی از زندگی است.

EP باز تک "تب رویا" برای اولین بار منتشر شده در ماه ژانویه این سال است نمایندگی کامل از این با تکرار شعر مانند "من می خواهم چیزی بیش از/ بیش از بی قرار صبح" و "وقت خود را به لذت بردن از آن/ هر لحظه زودگذر." در حالی که فوق العاده ساده این شعر طنین انداز عمیقا با ناپایداری یک سال — مایل است که همه چیز می تواند باقی بماند اما اینکه با حوصله تردیدی روال روزمره.

در این مورد mxmtoon ساده دو طرفه دیده نمی شود باید به عنوان یک نقطه ضعف اما یک وسیله نقلیه به موسیقی او بیشتر در دسترس مخاطبان نوجوان. آهنگ پیام باقی مانده است به ویژه مهم است در این روز از coronavirus همه گیر به عنوان نوجوانان در سراسر کشور نگاه خود را به ظاهر دنیوی روال مایل است که آنها می تواند به بازگشت به آنها را با هیچ امدادی در چشم.

به جای انحراف از mxmtoon موجود آلبومها سحر می سازد در او اختراع صدا بازیگوش کامل با الت موسیقی شبیه گیتار strums و دلربا خواننده. در این قسمت به طور خاص mxmtoon شور و شوق برای نوشتن ترانه به وضوح می درخشد چهارم; سحر به نظر می رسد وجود دارد به عنوان یک کار از عشق به جای صرفا بلاعوض سرمایه گذاری یک تفاوت است که باعث می شود این آلبوم لذت بخش تر از یک گوش.

مخصوصا در آهنگ "هیچ faker" یک به خصوص لذت بخش پیگیری که در آن mxmtoon شروع آهنگ با لذت نفس بریده بریده. شعر اکو این شادی به زیبایی او آواز می خواند "No, I ain't got زمان هیچ وقت برای complicators/ می گویند آنچه شما می خواهید من وجود دارد در حال حاضر و یا بعد از/ بود که من چون من هیچ faker." Mxmtoon همچنین gleefully تکرار کر "شما" strumming به او ukelele, اضافه کردن به خوش بین و اهل تفریح و پرنیان از این آهنگ. این آهنگ بیشتر هل جهانشمولی نوجوان تجربه در شنوندگان به عنوان mxmtoon بیان که او از مطالب با خودش و در عین حال احساس می کند مجبور جهان به طور مداوم انجام می دهند بیشتر از یک بیانیه بسیاری از نوجوانان بدون شک اکو. با بی توجهی به مفهوم انجام تنها برای دیگران در پایان از این آهنگ او فراهم می کند یک بیانیه مهم برای نوجوانان jostled توسط جامعه رقابتی طبیعت ساخت "هیچ faker" یک danceable درس برای جوانتر است.

تمام هفت آهنگ در این قسمت می تند و در عین حال تند و تلخ و نه یکی unenjoyable. هنوز آهنگ سحر به نظر می رسد کمتر به یاد ماندنی از برخی او زودتر مجرد. علاوه بر این در حالی که mxmtoon بدون شک ایجاد یک اختراع امضا صدا EP تمایل به ترکیب با هم هر آهنگ جذاب و در عین حال کاملا متمایز از دیگران است.

این قسمت یکی که از صمیم قلب سزاوار گوش دادن به عنوان نه از این جنبه کم قابل توجهی از آن به طور کلی کیفیت. سحر عمیقا طنین انداز با مخاطبان نوجوان به دلیل mxmtoon بازیگوش, ملودی و جوانی و تغزلی پیام آن را ضروری گوش دادن برای هر نوجوان و حفاری mxmtoon وضعیت به عنوان یک موسیقی صدا برای نسل جوان.

تماس با Caitlin کلر در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب