چرا شما باید به ماندن در شهر خود

عزیز ساکنان شهرستان, لطفا ترک نمی. وجود دارد هیچ کمبود از دلایل به سر حومه. برخی از شما به معنای مالی و کارفرم

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

عزیز ساکنان شهرستان, لطفا ترک نمی.

وجود دارد هیچ کمبود از دلایل به سر حومه. برخی از شما به معنای مالی و کارفرما اجازه کار از فقط در مورد هر نقطه در جهان است. دیگران شده اند شک و تردید تربیت فرزندان در میان ناآرامی. بیش از چند رشد خسته از پرداخت بیشتر مالیات برای آنچه احساس می کند مانند کاهش کیفیت خدمات.

اگر شما بوده ام آزاد به کار در هر نقطه در جهان, شما ممکن است به خصوص به احتمال زیاد به ترک. اما این بدان معنا نیست که شما باید. این که آیا شما در محل کار for Twitter و یا Facebook یا یکی از بسیاری از کسانی که به زودی قبول یک شغل است که اجازه می دهد تا از راه دور و کار فرصت خود را به بسته کیسه های خود را برای حومه باید وزن خود را در برابر تعهد به جامعه خود را. زمانی که مردم ممتاز ترک شهرستانها همه ما از دست دادن. زمانی که شهرها به عنوان مراکز از تنوع ارز و نوآوری همه ما برنده شوید.

زمانی که مرفه انتخاب کردن از زندگی شهری و سر و ظاهرا برای مراتع سبزتر یک طوفان گرمسیری از ناامیدی توسعه به طوفان نابرابری که برگ ناامیدی در پی آن است. به عنوان ممتاز بسته و ترک درآمدهای مالیاتی کاهش, شهرستان, خدمات, کاهش, تجارت, کاهش بازگشت و بیشتر مردم ترک به عنوان یک نتیجه.

زمانی که سفیده سمت چپ شهرستانها در 1960s و 70s, "فقیر و بیکار و محروم" باقی مانده است. توسط 1973 تقریبا دو سوم از شهر فقیر زندگی می کردند در شهرهای مرکزی. فرگوسن میسوری به عنوان یک مثال واضح: فقط در دو دهه آینده کاهش یافته و از نزدیک به 17,000 به حدود 6000 در حالی که این درصد از ساکنان تقریبا سه برابر شده است.

فشار به ترک شهرستانها قابل درک است. اجاره بیش از حد بالا است. جرم و جنایت بیش از حد شایع است. و بودجه خیلی کم است. اما پتانسیل upsides شهرنشینی بیشتر این نگرانی ها. بنابراین در حالی که ممکن است درست است که در شهرستانها هستند و شکسته در حال حاضر زمان به رها کردن آنها را. به جای در حال حاضر زمان برای رفع آنها.

شهرستانها جامعه بزرگترین اختراع. آنها را تحمل کرده اند برای هزاران سال و باید همچنان به انجام این کار. حتی در عصر دیجیتال تراکم اقتصاد — که بستگی به شرکت و مردم امید بستن برای قرار دادن نزدیک به یک دیگر — همچنان به شهرستانها موتورهای اقتصادی و فرهنگی و سرمایه فکری.

شهرستانها و حتی با 6 پا از جدایی تولید از مزایای بیشتر از مجموع خود مردم است. به تازگی برشمرده توسط ایالتی کالیفرنیا در سن. اسکات وینر ساکنان شهری دیگر زندگی می کنند نسبت به کسانی که در جوامع روستایی, شهری, شیوه زندگی ها پایدار شهری و تعاملات هستند به احتمال زیاد منجر به نوآوری است.

نسبتا منفی ایجاد عوارض جانبی در ارتباط با بناهای متعدد هستند و به طور نامتناسبی بر مردم زمین از رنگ و جمعیت های آسیب پذیر. به عنوان مثال آلودگی هوا در ارتباط با بیشتر ترافیک جاده های ناشی از پراکندگی کاهش امید به زندگی از کسانی که با هیچ انتخاب دیگری اما به زندگی در بیشتر مناطق شهری. به طور مشابه هنگامی که خانواده ها و شرکت ها برای انتخاب کردن حومه شهری و ساکنان مجبور به سوار در دیگر رفت و آمد که فوق العاده, فیزیکی, روحی و مالی هزینه های.

برای کسانی که فکر می روم به یاد داشته باشید که چه آسان تر می شود برای چند که انتخاب می کنید به فرار می شود سخت تر برای بسیاری مجبور به ماندن. برای کسانی که ترک به ثبت نام کودکان خود را در با کیفیت بالاتر مدارس با منابع بیشتر اقلیت خانواده ها هنوز هم در شهرستانها خواهد نامتناسب خود را ببینید کلاس های درس فرو ریختن. برای نخبگان که فرار برای کمتر هزینه های جمعیت های آسیب پذیر خواهد پرداخت جسمی و عاطفی هزینه های زندگی در شهرهای دیگر قادر به پرداخت هزینه خدمات اساسی. برای تکنولوژی کارمند که می تواند به نگه داشتن کار خود را در حالی که کاهش هزینه های مسکن با عنوان بیکار شهری کارگران خواهد بود تعجب کنید که چگونه به نگه داشتن سر خود را بالای آب در شهرهای با کمتر موسسات و منابعی که تقویت فرصت های اقتصادی.

برخی ممکن است تشویق گذرا tech کارگر به ترک. بعد از همه وجود دارد هیچ کمبود گلایه رئیس در میان آنها gentrification — که منجر به شهرستانها که تجربه کرده اند هجوم جوان تحصیل کرده و اغلب کارگران موقت.

این نگرانی ها در حال merited. کارگران با تکنولوژی و نیاز به گام تا و تعامل بیشتر با جوامع محلی. گلایه اغلب وابسته به تکنولوژی نباید نادیده گرفته شود اما آنها نیز باید تحت الشعاع قرار نمی تجمعی مزایای که در مورد زمانی که شهرستانها حفظ جمعیت بالاتر.

شهرستانها هستند و فاصله نرخ ارز. به دلیل غلظت از سرمایه انسانی در شهرهای مخترع با یک ایده عالی برای تبدیل شدن به یک کارآفرین می تواند شروع یک کسب و کار کوچک با دیگران در محله خود را. تمام این فعالیت های کارآفرینی به سراسر کشور مزایای: بیش از 90 درصد از اقتصادی این کشور خروجی سرچشمه در مناطق مترو. به دلیل تراکم در شهرها و آنها اجازه می دهد برای توسعه پایدار در راه زندگی. و به دلیل تنوع افراد در شهرستانها تقویت هر چه بیشتر همدلی در میان افراد است.

با وجود این مزایای برخی ممکن است بیشتر نگران تر از همیشه که در شهرستانها به سادگی امن نیست. اخیر Black Lives Matter تظاهرات هر چند تا حد زیادی صلح آمیز را پر کرده اند روزنامه ها و اخبار فیلم ها با پلیس تجاوز و زنده توصیف اعتراضات تبدیل شدن کامل در درگیری میان پلیس و گروه های اجتماعی.

این صحنه در حال شواهد از آنچه اتفاق می افتد زمانی که شهرستانها موفق به خدمت به عنوان فاصله ارز زمانی که نهادهای مدنی را منعکس نمی کند کامل تنوع ساکنان و زمانی که فرصت به نظر می رسد تنها در دسترس خواهد بود در برخی از محله ها. این نقص باید باعث شود شما را به فرار اما به دو پایین بودن بخشی از راه حل است.

ساکنان شهرستان را ترک نمی کند. اقامت و بخشی از یکی از بزرگترین چالش های پیش رو: اصلاح شهرستانها ما در پی COVID-19. زندگی ممکن است آسان تر در حومه اما در شهرستانها ضروری برای آینده جمعی ما.

کوین Frazier یک دانشجو در دانشگاه برکلی دانشکده حقوق و بنیانگذار همسایگان برای سازمان های غیر انتفاعی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن