نیویورک شهرستان chiefs of police و روحانیت ایستاده با هم برای عدالت

نظرنیویورک شهرستان chiefs of police و روحانیت منتشر شده 12:38 PM EDT Jun 2, 2020ما را به عمیق ترین همدردی, تسل

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

نظر

ما را به عمیق ترین همدردی, تسلیت, و نماز را به خانواده و دوستان آقای جورج فلوید. نیویورک شهرستان, Association of Chiefs of Police محلی و روحانیت از جمله سیاه وزرای انجمن York County متحد ما در خشم و محکومیت قابل سرزنش استفاده از نیروی کشنده توسط افسران پلیس در مینیاپولیس است که منجر به بی معنی و مرگ غم انگیز آقای جورج فلوید. می تواند وجود دارد هیچ کمک هزینه ای در اجرای قانون برای افسران که مرتکب چنین اعمال شنیع و یا برای افسران که موفق به مداخله و جلوگیری از ارتکاب این عمل می کند.

ما نگه داشتن ایمان است که اقدامات مجرمانه از افسران شارژ خواهد شد مناسب به عنوان یک نتیجه از یک تحقیق کامل. پلیس از جامعه ما بالا است و نجیب خواستار است که نیاز جامعه ما را افسران پلیس دارای بالاترین صداقت و انصاف. نیویورک شهرستان, Association of Chiefs of Police همچنان به حمایت از ما تعهد که مأموران اجرای قانون درمان همه افراد چه آنها که یک شاکی مظنون و یا متهم و با تمام عزت و احترام سزاوار آنها به عنوان انسان است. آن است که تعهد ما برای نگه داشتن خود ما مأموران اجرای قانون به بالاترین استانداردهای پاسخگویی هنگامی که آنها موفق به این استانداردها را رعایت کنند. ما این اصول به عنوان سنگ بستر که بر اساس آن عدالت رويهای و پلیس مشروعیت ایستاده است.

به عنوان Chiefs of Police و روحانیت ما از موضع ایران در دستیابی به رونق و فقط York County است.

بیشتر: اعتراض در نیویورک آزادانه تشکیل بی ربط و عصبانی اما آن را به بسیاری از شانس برای دریچه

در مورد همکاری ما

آن را مشترک ما نگرانی از ناآرامی در کشور ما در اطراف نمایشگاه پلیس از جوامع ما است که منجر به شروع جلسه با هم در سال 2016. پس از سال 2016 چشم انداز ما این بوده است که York توسعه شهرت به عنوان یکی York: صلح آمیز و پر رونق جامعه در حالی که:

  • احترام متقابل و اعتماد و شفافیت و همکاری وجود داشته باشد بین اجرای قانون و جامعه است.
  • ما جامعه ای اداره با انصاف و عدالت و در نتیجه امنیت و صلح است.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب