پرداخت برای بازی خیلی خوب نیست

در یک شهر که به خود می بالد در آرمان عدالت دسترسی و ورود چشم انداز در حال اجرا برای سانتا باربارا Unified Scho

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

در یک شهر که به خود می بالد در آرمان عدالت دسترسی و ورود چشم انداز در حال اجرا برای سانتا باربارا Unified School District هیئت مدیره هر چیزی است ،

فقط به فایل مدارک لازم و پرداخت 200 کلمه یا کمتر بیانیه دلار هزینه 5,302! برای هر نامزد که نیاز به پرونده خود را به رای دهندگان در کمتر از 400 کلمات ؟ شما نیاز به $10,604 دستی. در مقابل یک اجرا در شورای شهر رایگان است و S. B. کالج شهر متولی هزینه کمتر از $1,000.

من که فوق العاده هزینه ترجمه, اما, واقعا, نیم صفحه در حال رفتن به اجرای بدون 200 کلمه پس هزینه های اضافی هستند سخت برای توجیه از چاپ جنبه.

من حفر کردن در این جزئیات به خاطر من با توجه به یک اجرا برای SBUSD هیئت مدیره. به عنوان یک مادر دو فرزند در این منطقه اعتقاد من ما در منطقه می تواند به مراتب بهتر از پرداختن به نیازهای ویژه دانش آموزان آموزش neurodiverse و به طور چشمگیری بالا بردن نتایج آموزشی برای همه دانش آموزان از آنها ممتاز یا فقیر.

SBUSD صرف $26.5 میلیون در زراد خانه و 40 میلیون دلار در یک زمین فوتبال که قرار بود به هزینه $12million. اما این همان رهبری است که صرف آزادانه در غرور پروژه های قطع هر کسی که به راحتی نمی تواند استطاعت $5,302 هزینه ورود.

چگونه ما همیشه رفتن به نمایندگی از کسانی که socioeconomically تاکید کرد? چه در مورد در معرض خطر دانش آموزان و خانواده ، بسیاری از ما در جامعه متنوع دریافت صحبت کردن, اما زمانی که آنها یک صدا در هیئت مدیره مدرسه تریبون ،

این "پرداخت به بازی" به طور چشمگیری کاهش رقابت و پاسخگویی. آن را به سادگی به حفظ وضع موجود — مردم متصل به منطقه مدرسه و یا به سادگی با استفاده از هیئت مدیره خود صندلی به عنوان یک پلت فرم به بالاتر ، من این مشکل تقلب و ذاتا ناعادلانه از آنجا که این بدان معنی است که هر کس دیگری که می خواهد برای شرکت در مراحل اول باید بخشی از نخبگان و/یا تراز خود را با یک حزب سیاسی و یا دیگر فقط به پرداخت هزینه ورود.

من با انگیزه به درگیر شدن چون من واقعا بر این باورند که سواد یک حق انسانی. سواد نه تنها مختل مدرسه-به-زندان خط لوله آن ایجاد اعتماد به نفس و عزت نفس و آن را قادر می سازد هر کودک این شانس را برای رسیدن به پتانسیل واقعی خود را. سواد جوهر از آموزش و پرورش است.

حتی اگر من آن را در انتخابات, من معتقدم که ما باید به کاهش این دفاعی paywall اجازه می دهد تا یک تنوع بیشتری از افراد جدید و ایده های جدید برای ورود به مدرسه ما در منطقه رهبری است. اگر ما می خواهیم بهترین ها را برای بچه های ما معلمان ما و جامعه ما اجازه جلوگیری از خاموش شدن درب بر روی آن آماده, مایل و قادر به کمک است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن