کودکان جوان سخت ترین به دفعات مشاهده شده اما باید بیشتر در معرض خطر در سال 2020 سرشماری

امروز در کالیفرنیا وجود دارد برآورد 210,000 کودکان کمتر از 6 مخفی شدن در دشت بینایی آنها نیست شمارش در آخرین س

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

امروز در کالیفرنیا وجود دارد برآورد 210,000 کودکان کمتر از 6 مخفی شدن در دشت بینایی آنها نیست شمارش در آخرین سرشماری ایالات متحده. به عنوان یک نتیجه جوامع در کشور ما از دست رفته در یک دهه ارزش حیاتی بودجه برای برنامه هایی برای حمایت از آنها از جمله کسانی است که ارائه نیازهای اولیه مانند غذا و سرپناه و مراقبت های بهداشتی.

سرشماری موظف است قانون اساسی ایالات متحده و تعیین می کند که چگونه میلیاردها دلار از بودجه فدرال در حال توزیع به هر یک از دولت در هر سال است. این پول برای برنامه های انتقادی است که خانواده ها تکیه می کنند هر روز. در سال 2010 مجموع undercount برای کودکان کمتر از 6 به 1 میلیون — کالیفرنیا بيشترين undercount از کودکان از هر دولت است.

حصول اطمینان از جوانترین فرزندان ما در حال شمارش در سرشماری بوده است تاریخی به چالش بکشد. شواهدی وجود دارد که undercount برای این جمعیت افزایش یافته است و در دهه های اخیر حتی به عنوان پوشش برای گروه های سنی دیگر بهبود یافته است. در واقع سرشماری سال 2010 تا به حال یک شبکه undercount از 4.6% برای کودکان خردسال است.

داده ها از کالیفرنیا وزارت مالیه نشان می دهد که برای هر یک نفر در زندگی ما دولت است که شمارش در آمار دولت از دست می دهد حدود 1000 $در هر سال به مدت 10 سال. این بدان معناست که برای 210,000 کودکان شمارش نیست در سال 2010 در کالیفرنیا از دست داده و حدود 2.1 میلیارد دلار در بودجه فدرال.

امروز ما در حال کار به سمت راست که اشتباه است. کالیفرنیا رهبران باید سرمایه گذاری بی سابقه $187 میلیون دلار برای تشویق سخت-به-تعداد کالیفرنیا به پر کردن فرم سرشماری این سال است. در سال 2010 پس از رکود بزرگ کالیفرنیا سرمایه گذاری فقط 2 میلیون دلار در سرشماری توسعه.

اول 5 انجمن کالیفرنیا مفتخر است به عنوان یکی از بیش از 120 همکاران کالیفرنیا برگزار رسیدن به کامل و دقیق, تعداد, بزرگترین بسیج از همکاران در دولت تاریخ است. از طریق ما همه بچه ها تعداد کمپین ما گرد هم آوردن کالیفرنیا بزرگترین شبکه های کار با کودکان سنین 0 تا 5 از جمله ما در اوایل شروع برنامه و زنان, نوزادان و کودکان, برنامه, برای انجام, اطلاع رسانی و آموزش به خانواده ها با فرزندان جوان است.

اول 5 کمیسیون های شهرستان ها در سراسر کشور در حال همکاری با مدارس و بانک های مواد غذایی برای توزیع سرشماری مواد به خانواده ها با فرزندان جوان به عنوان بخشی از مواد غذایی موجود توزیع برنامه های. خانواده ها بیشتر از همیشه در حال تبدیل شدن به این برنامه های ضروری و مواد غذایی تازه و شربت موارد است که به راحتی در دسترس در فروشگاه مواد غذایی.

داده های فعلی بهداشت عمومی نگرانی های اطراف جمع آوری در فرد ما در حال تمرکز بر آموزش خانواده ها در مورد چگونه آنها می توانند نسبت به سرشماری آنلاین در my2020census.gov از طریق تلفن یا از طریق پست اگر آنها دریافت فرم مقاله است.

پس چرا تاکید بر سرشماری و چرا حالا ؟

من صرف هر روز اختصاص داده شده به سرمایه گذاری در برنامه های خدمات و پشتیبانی سیستم های که موجب افزایش سلامتی و آموزشی, نتایج از کودکان و خانواده خود را. من عمیقا متعهد به این مهم باعث و بر این باورند که بهترین مکان برای مبارزه برای عدالت و اخلال در سیر سمی, استرس و عوارض جانبی تجارب دوران کودکی وجود دارد در حمایت از کودکان است.

عمومی سرمایه گذاری در اوایل دوران کودکی ارائه بیشترین بازگشت سرمایه گذاری هر سرمایه گذاری عمومی در سراسر چرخه عمر. عدم قرار گرفتن در معرض مداوم به, مثبت, با کیفیت بالا تجربه های اولیه دوران کودکی می تواند به محدود کردن کودکان را از رسیدن به پتانسیل کامل خود را, مهم نیست چقدر سخت کار می کنند.

بسیاری از هزینه های دولت فدرال است که با پشتیبانی از افزایش مثبت تجربیات دوران اولیه کودکی و کاهش استرس در خانه — بودجه برای خدمات مانند سر شروع به حمایت تغذیه ای و برنامه های مبتنی بر شواهد خانه برنامه بازدید — آیا بر اساس سرشماری گزارش. فقدان کامل پاسخ از خانواده ها در کمترین درآمد جوامع می تواند نتایج ویرانگر است که گذشته از یک دهه.

اما حتی به دلیل معقول و منطقی تصمیم گیری است که به افزایش بهره وری از پاسخ مانند رفتن آنلاین وجود خواهد داشت موانع واقعی برای جوامع کم درآمد برای پاسخ. بنابراین برای اولین بار 5 سازمان در سراسر ایالت کالیفرنیا این امر تبدیل به یک گالوانیزه زمان به اهرم روابط ما و پشتیبانی در شبکه از خانواده ها و ارائه دهندگان خدمات است که متمرکز در اوایل دوران کودکی است. آن حیاتی است که ما انرژی جوامع منصرف ترس صحبت می کنند حقیقت را در مورد اهمیت اطلاعات و همکاری با اداره آمار.

کودکان جوان ترین برای به دست آوردن از تکمیل تعداد در سال 2020; آن است که آینده خود را که این سرشماری را صندوق و نمایندگی خود را که تعیین خواهد شد. بسیار مهم است که پدر و مادر و سرپرستان باید ابزار و اطلاعات لازم برای اطمینان از فرزندان خود را به شمارش در سال 2020 است. ما باید اطمینان حاصل شود ما جوانترین کودکان و نوجوانان در حال شمارش است و آنها — و کالیفرنیا آینده — رشد است.

کیم Goll مدیر اجرایی اولین 5 اورنج کانتی و رئیس جمهور از اول 5 انجمن کالیفرنیا کمیته اجرایی هیئت مدیره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن