قفسه سینه-تداوم و مو کشیدن در خرچنگ قرمز: حامی متهم در روز حادثه

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 2:02 PM EDT مارس 20, 2020کتی لین هیل اذعان می کند او وارد خرچنگ قرمز در روز م

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

کتی لین هیل اذعان می کند او وارد خرچنگ قرمز در روز مادر برای درخواست بازپرداخت را انجام دهید و نمی خواهد ترک زمانی که خواسته به انجام این کار, اما می گوید او "شتم" توسط کارکنان در رستوران.

در یک ویدئو ویروسی تپه های سبز بالا دیده می شود scuffling با چندین کارکنان در مارس 10 در مقابل رستوران واقع در 2555 E. بازار خیابان Springettsbury Township.

تپه, 52, از 1900 جلوگیری از Bernays درایو منچستر شهرستان در حال حاضر چهره به اتهام نافرمانی تجاوز, رفتار آشوبگرانه و آزار و اذیت.

به عنوان چهارشنبه, هیچ جلسه مقدماتی — که اگر برگزار خواهد شد و قبل از منطقه قاضی Barry L. شکوفه جونیور — برنامه ریزی شده بود در این مورد.

تپه دستور $87 ارزش غذایی حدود 1 p. m., اما هرگز آن را دریافت, توسط, تحویل, او گفت:. هنگامی که او دریافت پاسخ از طریق تماس با رستوران او سوار وجود دارد یا بازیابی مواد غذایی خود را و یا پول است.

با وجود بسیاری از رستوران ها داشتن بدون تماس سیاست با مراجعان و رژیم صهیونیستی است. تام ولف را سفارش به پوشیدن ماسک در تپه رفت داخل خرچنگ قرمز را هشتی منطقه بدون ماسک.

"آنها (کارکنان) به من بگویید که برای ترک آنها گفت: آنها نمی تواند بازپرداخت پول من چون مدیر بود در" تپه گفت.

بیشتر: چه باز جمعه به نیویورک و آدامز حرکت به زرد فاز?

بیشتر: کروناویروس در Pa.: رژیم صهیونیستی. Wolf وتو لایحه اجازه می دهد استان ها به تصمیم می گیرید که برای بازگشایی

اما مدیر ملاقات با او و به کارگردانی او را به پول نقد ثبت نام. شماری از کارکنان می خواستم تپه به ترک او گفت:.

که وقتی همه چیز رو فیزیکی بین تپه و کارمند تیفانی کارتر.

"تپه و سپس تحت فشار قرار دادند قفسه سینه خود را در برابر کارتر قفسه سینه به عنوان او تلاش برای فشار بیشتر به ساختمان" شارژ اسناد وزارت امور خارجه.

زمانی که هیل تحت فشار قرار دادند در خارج او "چرخش راست خود را در کارتر زده و سمت چپ کارتر ، کارتر سپس برداشت هیل مو اما آنها از هم جدا شدند."

تپه بعد از پلیس گفت که در طول donnybrook بخشی از کارتر بازوی بود در برابر او گردن در تلاش برای خفه کردن او اسناد وزارت امور خارجه.

جمعیت در خارج از انتظار برای مواد غذایی خود را در جواب یک "قریب به اتفاق بله" هنگامی که پلیس از او پرسید که اگر هیل بود متجاوز

"همه چیز من بود در دفاع از بودن manhandled شدت" هیل گفت. "اگر این رستوران تا به حال فقط نشان داده شده است یک درجه از خدمات به مشتریان و گفت: مطمئن باشید ما اجازه بازپرداخت پول خود را به این امر شده ام بدون مشکل است."

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن