Zella روز بی حس با EP آسمانی 'که در آن شیطان پنهان'

درجه: 5.0/5.0 پنج سال پس از انتشار اولین برچسب اصلی خود را Kicker، Zella روز است با EP دلربا خود را که در آن ش

توسط NEWSWORLDS در 12 شهریور 1399

درجه: 5.0/5.0

پنج سال پس از انتشار اولین برچسب اصلی خود را Kicker، Zella روز است با EP دلربا خود را که در آن شیطان پنهان است. همگرایی متمایز در جایی در میان مردمی، ایندی و پاپ، EP به عنوان یک خروج جذاب از شخصیت پاپ جایگزین مفرد روز عمل می کند.

این کاملا قابل توجه است که روز موفق به صنایع دستی چنین صمیمی، خط داستانی شفاف با صرفا پنج آهنگ. روز راه می رود شنوندگان خود را از طریق ظریف گردد، صحنه های رویایی مانند با تصاویر شاعرانه قابل توجه و ابزار دقیق آرام است. با تمرکز بر تنهایی، عشق و شهوانی، EP خود را exudes فضل بی زحمت با وضوح خیره کننده است.

دی در حال حاضر در Where Does The Devil Hide کالیفرنیا ساکن است و به شیوه ای شیطان مخفی به عنوان نقشه ای از زندگی اش در ساحل غربی عمل می کند. عمیقا با الهام از شهر لس آنجلس، EP خود را در زیبایی شناسی به زیبایی مبهم طول می کشد - مانند یک رویا daydream به زندگی آورده شده است. روز تک آهنگ "بنفش هازه" شیپور خاموشی را به روان گردان رویایی 1970s، گرفتن تعادل alluring از آواز تنفسی و ابزار دقیق ضربان دار. کر بی خیال کوتاه اما مبهم کننده است: «مه بنفش در شنبه ها/ سیگار کشیدن بدون لباس روشن/ شرط می بندم مزه فضای بیرون/ ازن پوشیده از شکر را می دهد.» صدای زیبای مطبوع خواننده خود را به خوبی به آهنگ ساکرین قرض می دهد، یادداشت های صاف در حال رانش بر روی گیتار اسلینکی.

ملودی های روز با هیپنوتیزم آسمانی تاب می دهند. در حالی که او با "هازه ارغوانی" یادآور می شود، بیشتر آهنگ های دیگرش به جستجوی صداقت می پردازد - در "مردم غریبه هستند"، او شیرین اما با خرد غم انگیز می خواند، در مورد بی اعتمادی، شک و خیانت به عنوان بخش هایی از طبیعت انسان بحث می کند. سامری و آرام کننده، بالاد به آرامی با گیتار ملایم آغاز می شود و دی خیلی زود اعتراف می کند که «لحظه ای که می خواهند نزدیک تر شوند/ من آن ها را بیشتر هل می دهم.»

او از ناامنی ولگرد، با این حال، در "بازی من،" جایی که او به جای oozes اعتماد به نفس مست کننده است. آهنگ بین بازیگوش و ادگی، تورم با احساسات در کر و اجازه می دهد برای شکستن ابزاری پر پیچ و پا. یک استاد falsetto تنفسی، دی پژواک اعتماد به نفس شبیه به تک آهنگ اغوا کننده خود را در سال 2015 "خواب آور" است. این نمونه تخصص خلاق روز; به جای بازیافت عناصر موفق از Kicker، اوبر روی آنها می سازد.

همیشگی نمی ترسید که با قصه گویی اش آسیب پذیر باشد، دی به خصوص این خرد را در مسیرش «بنی عزیزم» تابش می کند. او شنوندگان را آسوده می کند و به آن ها توصیه می کند که «از عشقی که سزاوارش هستید شگفت زده نشند.» صدای او برازنده سر خوردن در سراسر ابزار دقیق نرم برای ایجاد یک آهنگ مناقصه، امیدوار کننده است. این پایان ملایم به EP است، و گیتار الکتریکی محو در پایان آهنگ به نظر می رسد به اشاره در یک سفر در حال انجام است.

یک باغ اثیری از درخشش، "فقط یک رویا" تقریباً سینمایی است. تخیل پر زرق و برق روز اجرا می شود وحشی به تورم ویولن، تصاویر زیبا خود را با غم و غم شیرین تزریق شده است. او دراماتیک در عین حال هنوز صادق است، جزئیات نگه داشتن خود را بر روی خاطرات wistfully و grasping بر روی هر چیزی به جز ناامیدی. در حالی که او تلاش می کند تا عشق گذشته را رها کند، میل جهانی به دوست داشتن را ارتباط برقرار می کند و به آرامی با یک رابطه دشوار خداحافظی می کند.

[محتوای جاسازی شده]

"فقط یک رویا" همچنین ویژگی های تیتولار EP است: در پس از کر، روز پرس و جو می کند "شیطان کجا پنهان می شود؟/ او دروغ می گوید به من و شما/ گرفتن ما یکی در یک زمان." در "فقط Where Does The Devil Hide یک رویا" -- و تمام از کجا شیطان پنهان -- روز جستجو برای تاریکی درونی او ، آن را پیدا می کند و با میل و رغبت آن را با جهان به اشتراک می گذارید. این یک نگاه پرشور و شاعرانه به اعماق قلب اوست.

به طور کلی، EP موفق به عنوان یک تقاطع روان گردان بین محیط کیهانی mesmerizing و آغوش تابستان halcyon. روز سوررئالیسم را به کار هوس آلود خود را از سحر و جادو هیجان انگیز می بافند، و از طریق تولید صیقلی EP و ترانه نویسی سلیقه ای خود را، او رویایی اسیر روح آزاد، زیبایی کالیفرنیا و تنهایی ebbing.

روز ثابت کرده است که او الهام بخش تر، امیدوارتر و صادق تر از همیشه است. که در آن Kicker ممکن است با چند لبه خشن دست و پنجه نرم, Where Does The Devil Hide که در آن شیطان پنهان درخشش با پایان براق.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن