Juneteenth 2020: چه جشن; حوادث اتفاق می افتد در اطراف مرکزی بهبهان.

یاس Vaughn-سالن York Daily Recordمنتشر شده 11:14 AM EDT Jun 16, 2020Juneteenth است در روز جمعه, ژوئن 19. کلمه

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

Juneteenth است در روز جمعه, ژوئن 19. کلمه "Juneteenth" است که ترکیبی از ماه و بعد از تعطیلات می افتد.

در سال 2019 فرماندار تام گرگ امضا و به قانون عمل 9 که قبلا خانه بیل 619 که تعیین ژوئن 19 عنوان "Juneteenth ملی روز آزادی" در پنسیلوانیا است.

"در حالی که روز استقلال مارکس این مفهوم از ملت Juneteenth جشن تحقق این ایده آل از طریق رهایی اعلام" گفت: رژیم صهیونیستی است. Wolf در آزادی مطبوعات.

"در گرامیداشت این روز من را تشویق به همه ساکنان نیوکاسل به تأمل در مبارزات و فداکاری های پدران ما ساخته شده به ما آزادی در حالی که متوجه اهمیت ادامه به ساخت یک ملت است که واقعا منعکس کننده این حقیقت بدیهی است که همه مردم برابر خلق شده اند."

چه Juneteenth?

در 19 ژوئن 1865 ، ژنرال گوردون گرنجر مطلع تمایلی جامعه در گالوستون تگزاس که رئیس جمهور آبراهام لینکلن به حال آزاد به بردگی گرفته شده آمریکایی در شورشی متحده دو سال و نیم پیش از آن. او فشرده محلی مطابق با بخشنامه.

اگر چه لینکلن اعلام رهایی بردگان موثر Jan. 1, سال 1863 صاحبان برده شد مسئول برای گفتن بردگان خود که آنها رایگان و برخی نادیده گرفته و سفارش تا زمانی که اتحادیه نیروهای وارد به اجرای آن با توجه به صخره رابینسون, بنیانگذار Juneteenth.com. تگزاس آخرین مؤتلفه دولت به اعلام را اعلام کرد.

هر چند داستان تگزاس' رهایی ترین به طور گسترده ای شناخته شده ویلیامز گفت: از دیگر رویدادهای مهم در تاریخ رهایی محل و اطراف آن تاریخ است. او گفت: برای اولین بار شناخته شده Juneteenth جشن ها آغاز شد و در سال 1866 و گسترش در سراسر کشور به عنوان آمریکایی های آفریقایی تبار مهاجرت به شهرهای جدید است.

برده داری را رشد انفجاری در نمودار: چگونه '20 و عجیب و غریب' میلیون ها نفر شد

امروز 47 ایالت و واشنگتن دی سی, تشخیص Juneteenth به عنوان دو دولت تعطیلات و یا تشریفاتی تعطیلات. Juneteenth جشن دیده شده است که در قسمت از تلویزیون نشان می دهد مانند "Black-ish" و "آتلانتا".

فعالان فشار برای به رسمیت شناختن گسترده تر از جمله تعیین به عنوان یک روز تعطیل ملی و اذعان توسط وال استریت و بورس نیویورک.

"فدرال به رسمیت شناختن است که واقعا چه کار ما این است که" استیو ویلیامز رئیس جمهور از ملی Juneteenth رعایت بنیاد گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

Juneteenth حوادث در مرکزی, Pa.

چمبرسبورگ

زمان: ساعت 10 صبح

که در آن: چمبرسبورگ مربع واقع در 100 لینکلن راه شرق خودگردان 17201

چه: Juneteenth عشق تظاهرات که با هماهنگی نژادی آشتی و ثبت نام را تشویق به پوشیدن ماسک را گچ و به پوشیدن تظاهرات تی شرت با شلوار جین. سوال ؟ ایمیل ارین آدامز در erinmregan@gmail.com.

Dallastown

زمان: 5:30 p. m.-7 p. m.

که در آن: سنت پل متحده کلیسای مسیح واقع در 205 غرب خیابان اصلی Dallastown پنسیلوانیا 17313

چه: جنوب شهرستان نیویورک Juneteenth تظاهرات علیه نژادپرستی را شامل سخنرانان مهمان و موسیقی زنده. شرکت کنندگان را تشویق به آوردن آيات و به پارک در پارکینگ کلیسا.

هانوفر

زمان: 4 p. m. - 8 p. m.

که در آن: سازمان دهندگان جلسه در هانوفر مربع و سپس راهپیمایی به حکم پارک.

چه: وجود خواهد داشت یک DJ سخنرانان مهمان کودکان, صنایع غذایی, ثبت نام رای دهندگان و بیشتر در حکم پارک.

لبنان

زمان: 11 صبح تا 3 بعد از ظهر

که در آن: ساوت هیل پارک واقع در 1100 S. خیابان لبنان, لبنان, پنسیلوانیا 17042

چه: اعتراض در دادگاه است که میزبانی این رویداد و استقبال همه را به مواد غذایی خود را و بازی در تفریحی دادگاه واقع در پارک.

شهر نیویورک

زمان: 4 p. m.-7 p. m.

که در آن: Voni Grimes بدنسازی واقع در 125 E کالج, خیابان, York, PA 17401

چه: این Juneteenth جشن شامل موسیقی زنده, هنرمند, اجرای, سیاه متعلق به کسب و کار فروشندگان و مواد غذایی در حالی که از آن گذشته است.

ایالات متحده آمریکا امروز کمک به این مقاله است.

یاس Vaughn-تالار یک روند خبرنگار در پنسیلوانیا مرکزی. او dishing از ترین-صحبت در مورد موضوعات امکانات و تاکو fandom. تماس با او در jvaughnhal@ydr.com, 717-495-1789 و او در توییتر دنبال کنید @jvaughn411.

بیابان برای cacti نه اخبار محلی پس از در نظر گرفتن ثبت نام برای اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن