آیا آینده ای برای اصلاح حقوق رای وجود دارد؟

[ad_1] هفته گذشته دموکرات ها نتوانستند قانون جامع حق رای را تصویب کنند. این قانون بخش‌های کلیدی دو لایحه را

توسط NEWSWORLDS در 5 بهمن 1400
[ad_1]

هفته گذشته دموکرات ها نتوانستند قانون جامع حق رای را تصویب کنند. این قانون بخش‌های کلیدی دو لایحه را ترکیب می‌کند: لایحه اول، قانون آزادی رأی، استانداردهای ملی را برای رأی‌گیری زودهنگام و رأی‌گیری پستی، علاوه بر حذف دستکاری چریکی، تعیین می‌کند. دوم، قانون حقوق رای جان آر. لوئیس، بخش هایی از قانون حقوق رای را که در دهه گذشته توسط دیوان عالی لغو شده بود، بازیابی می کند. این فشارها در واکنش به موجی از قوانین در ایالت های تحت کنترل جمهوری خواهان بود که زمان رای گیری محدودی دارند و به دنبال دشوار کردن رای گیری هستند. اما این قانون توسط دو دموکرات به نام‌های جو منچین از ویرجینیای غربی و کرستن سینما از آریزونا محکوم شد و گفتند که قوانین سنا را تغییر نمی‌دهند تا این قانون تنها با پنجاه رای تصویب شود.

مانچین و سینما مدت‌هاست که مخالفت خود را با تغییر قوانین سنا اعلام کرده‌اند و برخی از کارشناسان متعجب هستند که چرا دموکرات‌ها زمان بیشتری را صرف تصویب قوانینی نکرده‌اند تا بتوانند حمایت جمهوری‌خواهان را جلب کنند و با آن مقابله کنند. تهدید فوری دیگر برای دموکراسی آمریکایی: تضعیف انتخابات سال گذشته، دونالد ترامپ سعی کرد مقامات دولتی و فدرال را انتخاب کند که از ادعای نادرست او مبنی بر سرقت شدن انتخابات 2020 حمایت می کنند و احتمالاً در صورت نامزدی و شکست ترامپ در سال 2024 دوباره این کار را انجام می دهد. اخیراً برخی از جمهوری خواهان در سنا حمایت خود را از این موضوع اعلام کردند. اصلاح قانون سرشماری انتخاباتی 1887، که نحوه شمارش آرا را مشخص می کند. هر اصلاحیه ای امیدوار است که از سناریوی خرابکارانه خاصی که در آن کنگره یا معاون رئیس جمهور تلاش می کنند تا نتایج را لغو کنند، جلوگیری کند.

اخیراً با وندی ویزر، معاون برنامه دموکراسی در مرکز عدالت برنان، یکی از بسیاری از گروه‌های غیرانتفاعی مترقی که دموکرات‌ها را تشویق می‌کردند برای رأی‌گیری و اصلاحات انتخاباتی فشار بیاورند، تلفنی صحبت کردم. در طول گفتگوی ما، که برای طولانی و وضوح ویرایش شد، در مورد چگونگی تشخیص تهدیدهای مختلف برای انتخابات عادلانه، چرایی شکست دموکرات‌ها در انتقال حفاظت از حقوق رای و شانس تصمیم دو حزبی به اداره انتخابات بحث کردیم.

چه اشتباهی در راهبرد دموکراتیک رخ داد؟

فکر می‌کنم این یک شکست جدی در سنا بود، اما فکر می‌کنم توپ را برای محافظت از حق رای نیز بهبود بخشید، و این پایان نبرد نیست. من فکر می کنم که فشار برای این رای گیری و این دستور کار قانونگذاری کاملاً کار درستی بود. کنگره نمی توانست کنار بماند در حالی که حق رای ما و نهادهای دموکراتیک ما تحت چنین حملات گستاخانه ای قرار داشتند. یک تعهد اخلاقی برای عمل وجود دارد و کنگره نیز در قبال رای دهندگان - به ویژه رنگین پوستان - موظف است که از این حقوق دفاع کنند. این کشور وظیفه دارد این سوء استفاده ها را که با سرعت بسیار زیاد و در تعداد بسیار زیاد در سراسر کشور گسترش می یابد، بررسی کند. و من واقعاً فکر می کنم که هرچه این سوء استفاده ها از حقوق رای ما و نهادهای دموکراتیک ما بی پاسخ بماند، حملات بدتر و گستاخانه تر می شوند.

شما معمولاً در ابتدای دوره ریاست جمهوری سعی در تصویب قوانین دارید و اکنون یک سال از آن می گذرد. مانچین مدتهاست همین را می گوید. چرا رسیدن به مکان اجتناب ناپذیر اینقدر طول کشید؟

اگر زودتر در دولت گرفته شود، کاملاً بهتر است. اما برای دستیابی به اجماع در گروه دموکرات و جلب حمایت جمهوری خواهان، کارهای زیادی انجام شده است. در آن زمان کار زیادی برای مذاکره مجدد در مورد لوایح برای جلب رضایت سناتور مانچین وجود داشت.

عجیب به نظر می رسد که به رای دهندگان خود بگویید که "جیم کرو در استروئیدها" را می بینند، همانطور که بایدن دید، و پس از آن این لایحه برای نزدیک به یک سال منتشر نمی شود.

آره. اگر این یک امر اخلاقی است چرا زودتر شروع نکردند؟ روند سیاسی زمان بر بود، اما قطعا باید سریعتر پیش می رفت. من در این ناامیدی شریک هستم. اما من می خواهم اعتراف کنم که برای ایجاد پشتیبانی برای تغییرات لازم در قوانین باید کارهای زیادی انجام می شد. و من اضافه می کنم که بحران همچنان در حال رشد است. غیرقابل تحمل بودن قوانین جدید ایالتی برای برخی قبل از اینکه بتوانند مقیاس و مقیاس بحران را تشخیص دهند، بدتر می شد.

آیا فکر می‌کنید دموکرات‌ها بر تهدید سرکوب رأی‌دهندگان بیش از حد تأکید کرده‌اند و تهدید تقلب در انتخابات را دست کم گرفته‌اند؟

من فکر می‌کنم این تهدید چند وجهی است، و فکر می‌کنم هم خطر بزرگ سرکوب رأی‌دهندگان و هم تهدید بزرگ تقلب در انتخابات وجود دارد. ما قانون هر دو را دنبال می کنیم. تهدیدهای سرکوب رأی دهندگان قبلاً تحقق یافته است. تلاش ها برای تضعیف انتخابات هنوز در جریان است.

6 ژانویه داشتیم.

آره. منظورم این بود که حملات قانونی هنوز در حال ظهور هستند. ما افرادی را می بینیم که تهدید به نامزدی در مناصب دولتی در پلت فرم های انکار انتخابات می کنند. بنابراین ما می بینیم که این سیاست ما را به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار می دهد.

شما در چند هفته گذشته دیده اید که برخی از جمهوری خواهان در مورد اصلاح قانون سرشماری صحبت می کنند. آیا فرصتی برای قانون گذاری در این مورد وجود دارد؟

قانون سرشماری دارای ابهاماتی است که باید برطرف شود و در صورت حذف، به کاهش خطر نوعی خرابکاری در پایان انتخابات ریاست جمهوری کمک می کند. اما آنچه ما در رابطه با براندازی انتخابات در سراسر کشور می بینیم، حمله بسیار گسترده تر به یک اداره انتخاباتی بی طرف است - حمله ای که در را به روی دستکاری حزبی در نتایج انتخابات و خرابکاری در نتایج انتخابات در طیف وسیع تری از رقابت ها باز می کند. فقط رقابت ریاست جمهوری و در بسیاری از موارد دیگر از روند انتخابات، نه فقط فینال.

به نظر من، قانون آزادی رأی در واقع قوی ترین پاسخی است که به براندازی انتخاباتی ارائه شده است. این قانون به قانون شمارش انتخابات نمی پردازد، اما برای همه اشکال دیگر براندازی انتخاباتی، قوی ترین دفاع در واقع ایجاد استانداردهای اساسی ملی برای اداره انتخابات و قوانین شمارش آرا و روش هایی است که رای دهندگان می توانند از قوه قضاییه استفاده کنند. برای اجرای این قوانین یکی از راه‌های اصلی که از طریق آن کسانی که از درون به نهادهای ما حمله می‌کنند سعی می‌کنند براندازی انتخاباتی را تضمین کنند، قرار دادن حامیان چریک‌ها - که لزوماً به حاکمیت قانون یا اطمینان از شمارش آرای همه متعهد نیستند - در انتخابات است. ... موقعیت های اداری که در آن آنها می توانند تصمیماتی اتخاذ کنند که نتایج را تضعیف کند. و اگر این مواضع اختیار انجام اقداماتی را نداشته باشند که باعث سرکوب آرا یا ریختن آرا یا امتناع از تأیید رأی شود، در این صورت کل استراتژی نمی تواند موفق شود و دیگر ارزش پیگیری را ندارد.

آیا ارزش دارد لایحه ای را امتحان کنید که فقط بر براندازی انتخابات تمرکز دارد؟

لایحه تضعیف انتخابات تفاوت زیادی با قانون آزادی رأی نخواهد داشت، زیرا برای اینکه واقعاً از خود در برابر تضعیف انتخابات محافظت کنید، باید قوانین اساسی برای شمارش آرا داشته باشید که قانون آزادی رأی دارد. من فکر می کنم کسانی که می گویند شما می توانید بدون تحمیل حق شمارش شدن به براندازی انتخاباتی حمله کنید و سطح دسترسی اولیه ای دارید که هر آمریکایی بتواند روی آن حساب کند، ناامید خواهند شد.

لایحه تضعیف انتخابات همچنین مشکل بزرگ دیگری را نادیده می گیرد: آشفتگی که در حال وقوع است. ممکن است در حال حاضر هیچ حمایت دو حزبی در کنگره برای اصلاح این موضوع وجود نداشته باشد. اما حمایت دو حزبی در کشور برای مقابله با آن وجود دارد. و یک لایحه با تمرکز محدود برای تضعیف انتخابات این کار را انجام نخواهد داد.

اگر اصلاً از اصلاحاتی که از آن حمایت می کنید، مانند رأی گیری زودهنگام، و اصلاحات مورد نیاز برای حفاظت از دموکراسی، چه تفاوتی دارید؟

قطع رأی‌گیری زودهنگام به‌گونه‌ای که مثلاً رأی‌دهندگان آفریقایی-آمریکایی و آمریکای لاتین را هدف قرار می‌دهد، و شرکت را برای آنها دشوار می‌کند، ضد دموکراتیک است. بنابراین، در حالی که قوانین خاصی ممکن است برای دموکراسی ضروری نباشد، وجود استانداردهای اساسی فدرال که قابل دستکاری نیستند برای پایان دادن به این استراتژی تضعیف انتخابات بسیار مهم است. موارد مندرج در قانون آزادی رأی بهترین شیوه هایی هستند که توسط دموکرات ها و جمهوری خواهان در ایالت ها و حتی در کنگره حمایت می شوند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن