لپ تاپ های برتر گیمینگ HP

لپ تاپ ۱۷٫۳ اینچ گیمینگ HP OMEN-GTX1660 وقتی نوبت به قدرت و عملکرد می رسد، لپ تاپ OMEN 17 خوب عمل میکند، پر

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1401

لپ تاپ ۱۷٫۳ اینچ گیمینگ HP OMEN-GTX1660

تصاویری روان و همه‌جانبه را با نمایشگر این لپ تاپ 17.3 اینچی ببینید. اگر می خواهید در بهترین حالت خود بازی کنید، گیم پلی واضح بسیار مهم است. با وضوح بالا و نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده سریع، تصاویر روی صفحه سریع و روان هستند، در حالی که یک صفحه نمایش حاشیه‌ای میکرو لبه غوطه‌وری لبه به لبه را ارائه می‌دهد.

طراحی باریک برای بازی بهینه شده است، طراحی شیک و بسیار نازک مهندسی شده با عملکرد بازی را در خط مقدم تجربه کنید. با راه حل خنک‌کننده حرارتی پیشرفته و دسترسی تک صفحه ای به قطعات داخلی برای ارتقای آسان، هیچ چیز شما را از بهترین بازی خود باز نمی دارد.

لپ تاپ گیمینگ i5 9300H 15-1660Ti HP

طراحی ساده و کار بسیار خوب لپ تاپ HP Pavilion یک نوت بوک گیمینگ نسبتاً نامحسوس و ساده است. علاوه بر رنگ مشکی مات غالب، HP از برخی لهجه های سبز در سری Pavilion استفاده می کند. این شامل نشان سبز بازتابنده در بالای نوت بوک و کلیدهایی با حاشیه سبز است. ساختار موج دار بلندگوهای بالای کیبورد نیز کمی بیشتر به چشم می آید. به طور کلی، طراحی بالغ لپ تاپ Pavilion 15 خوشایند است

لپ تاپ اچ پی گیمینگ Pavilion 15_1660

Pavilion 15_1660پردازنده: Intel Core i7-9750H؛ کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1660Ti Max-Q 6GB DDR6
کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX در ترکیب با صفحه نمایش 17 اینچی فول اچ دی با رزولوشن بالا، تجربه ای نفس گیر از بازی را در سطح دسکتاپ تضمین می کند.
عملکرد فوق‌العاده برای چند نفره و چند وظیفه‌ای: نسل نهم پردازنده Intel Core عملکرد کامل را حتی با انجام کارهای سخت تضمین می‌کند.
سیستم دو فن لپ تاپ Pavilion Gaming را حتی در طول جلسات طولانی بازی خنک نگه می دارد. صفحه کلید روشن ورودی دقیق را امکان‌پذیر می کند
محتویات جعبه: لپ تاپ گیمینگ HP Pavilion Gaming 17-cd0210ng (6RP03EA) (17.3 اینچ / Full HD IPS 144Hz) مشکی

با لپ‌تاپ نازک و قدرتمند HP Pavilion Gaming سانتی‌متری (15.6 اینچی) هیچ چیز را فدا نکنید. گرافیک و قدرت پردازشی بالا برای بازی و چند کار را تجربه کنید لپ تاپ Pavilion 15 1660 به‌علاوه خنک‌کننده حرارتی بهبود یافته برای عملکرد و پایداری کلی. خود را با یک میکرو در بازی غرق کنید. صفحه نمایش لبه و صدای تنظیم شده سفارشی. تعادل عالی بین کار و بازی همگی از ویژگی های مثبت این لپ تاپ اچ پی گیمینگ است بنابراین می توانید همه این کارها را با این laptop انجام دهید.

 
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن