برکلی پلیس بررسی کمیسیون مورد بحث نظارت پلیس سیاست

برکلی پلیس بررسی کمیسیون یا PRC مورد بحث پلیس تغییر سیاست و نظارت نرم افزار برای زیرساخت های کار در آن جلسه چه

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

برکلی پلیس بررسی کمیسیون یا PRC مورد بحث پلیس تغییر سیاست و نظارت نرم افزار برای زیرساخت های کار در آن جلسه چهارشنبه.

بخش عمده ای از این جلسه را صرف بحث در مورد دو پیشنهاد: یک فرمان در مورد عواقب افسران پلیس خودداری شناسایی و یک قطعنامه به نام "هیچ پلیس درب گردان" که ممنوعیت استخدام افسر پلیس با سابقه "سوء رفتار جدی."

کمیسر اسماعیل رمزی ابراز نگرانی در مورد عواقب یک افسر پوشش خود نام و نشان گفت که طبقه بندی به عنوان یک بزه "است." در نهایت این گروه با تایید پیشنهاد شورای شهر به شرطی که تکرار عمدی نقض می شود و زمینه را برای نظم و انضباط و از جمله فسخ است.

کمیسیون بودند با احتیاط در مورد تصویب گردان درب وضوح به آنها گفت: آنها داده نشده است زمان کافی برای انجام یک تجزیه و تحلیل کامل, با توجه به کمیسر ژولیت Leftwich. وجود دارد گفتگو در مورد روشن به زبان مورد استفاده در این قطعنامه به منظور تصمیم گیری واجد شرایط به عنوان یک الگوی سوء اما PRC نمی رسد اتفاق آرا توافق.

استفاده از زور در سیاست بحث خواهد شد در یک جلسه ویژه ژوئن 29, اگر چه یک کمیته فرعی شده است در جلسه به بحث در مورد موارد بسیار مهم.

برکلی اداره پلیس رئیس اندرو گرین پیوست این جلسه برای به اشتراک گذاشتن یک بروز رسانی کلی در مورد پلیس در برکلی و نگرانی خود را در مورد از دست دادن افسران. او گفت: حدود 20 افسران واجد شرایط هستند به بازنشسته در این سال و با توجه به عظیم "فشار" از حرفه او نگران است که بیشتر افسران را ترک خواهد کرد ،

Greenwood, بیان, باز بودن به یک جایگزین برای پاسخ به شرایط با افراد بی خانمان و یا سلامت روانی بحران.

"روانی سیستم مراقبت های بهداشتی است که از آن جمله نتواند مردم است که چگونه ما را تا پایان با مردم در بحران" گرین وود گفت: در این نشست است. "اگر وجود دارد مراقبت بهتر در دسترس مردم نمی تواند در بحران است."

PRC همچنین در مورد اجرای Cyclomedia یک نرم افزار نقشه برداری شبیه به نقشه های گوگل نمای خیابان. شادی قهوه ای ارشد مدیریت تحلیلگر از شهر را اداره می کند گفت: از آن شده است به چالش کشیدن برای مدیریت پروژه های زیربنایی با ناکارآمد سیستم های اطلاعات و فقدان اطلاعات در مورد شهرستان دارایی.

قهوه ای اشاره کرد, روشن, خیابان ابتکار یک توصیه به رنگ تمام خیابان نشانه گذاری و محدودیت و بهبود ترافیک علامت های سراسر برکلی به عنوان یک پروژه است که هنوز به پایان خواهد رسید و به احتمال زیاد نمی افتد مگر اینکه این شهرستان دارای مناسب داده است.

یک کارمند از Cyclomedia خواهد درایو یک ماشین مجهز به دوربین و سیستم سنسور در اطراف برکلی به مدت 60 تا 90 روز به تصرف تمام خیابان ها و شهرستان دارایی. بعد از آپلود داده ها و مات هر چهره و پلاک اطلاعات فرستاده خواهد بود به شهر برکلی به توان تنها با تایید شهرستان کارکنان و unblurred تصاویر را می توان حذف شده است.

برخی از کمیسیون از جمله مایکل چانگ و کمیسیون صندلی زن سبک و جلف Calavita در ابتدا ابراز نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی.

"ما نگران آن هستند که مات چهره و پلاک کافی است در تمام موارد به حذف هویت" Calavita گفت: در این جلسه. "این به این دلیل است که محدودیت دسترسی بود stringently را تایید کرد."

این کمیسیون به اتفاق آرا تصویب توصیه برای خرید نرم افزار.

تماس با نائومی Birenbaum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @NaomiBirenbaum1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن