چرا حرف آخر را برای کنکور انتخاب کنیم؟

حرف آخر موسسه نامی شناخته شده در میان داوطلبانی است که برای معرفی روش های جدید آموزش در ایران قدم می گذارند. م

توسط NEWSWORLDS در 18 آذر 1399


حرف آخر موسسه نامی شناخته شده در میان داوطلبانی است که برای معرفی روش های جدید آموزش در ایران قدم می گذارند. متن ویدیویی را که محتوای آن را مستقیماً به نیمکره راست مغز شما منتقل می کند بیاموزید. این بخشی از مغز است که والدین و دانش آموزان می خواهند یاد بگیرند زیرا وقت بیشتری را برای خواندن صرف می کنند. یاد نگیرید یا به خاطر بسپارید. رویای بلند مدت یک داوطلب کنکور دستیابی به مرکز آموزش حرف آخر در ایران برای اولین بار است. در ادامه می توانید اجی مجی چهارم دبستان با تدریس فرزانه صدیقی را هم مشاهده کنید.

یادگیری بصری و انیمیشن! یک روش یادگیری جدید که توسط پروفسور عبدالرضا منتظری ، مدیر عامل حرف آخر در ایران در سال 2011 معرفی شده است. در سال های اخیر ، آموزش عمومی به خارج از کشور و همچنین به ایران صادر شده است. در حقیقت ، همانطور که قبلاً ذکر شد ، این سبک یادگیری مبتنی بر شهود است: تلاش معلمان حرف آخر و کل مطالب و مفاهیم کتاب درسی. این مسابقات برای استفاده توسط نیمکره راست به انیمیشن تبدیل می شوند. موسسهE حرف آخر یک نشریه دیجیتالی است که داوطلبان را به عنوان محصولات جدید سیستم حرف آخر آموزش می دهد که می توانند برای دستیابی به درصد و رتبه مطلوب آموزش ببینند.


با حرف آخر جا برای کنکور بگذارید!

شکی نیست که کنکور یکی از سخت ترین مسابقات است که می توانید در زندگی خود در آن شرکت کنید و به داوطلب اجازه می دهد پرونده کنکور را سریعتر از رقبای خود ببندد. حرف آخر به عنوان میانبر کار می کند و با حرف آخر می توانید مسیر داوطلبانه 70 مرحله ای را دنبال کنید. این ویژگی در بین معلمان حرف آخرAA و حرف آخر در ایران رایج است. این استاد در بین داوطلبان بسیار محبوب است و برای تهیه بهترین سیستم آموزشی بسیار تلاش کرده است.


یکی از شاهکارهای موسسه جدیدترین شاهکار آموزشی زیست شناسی است که نظرات مثبت بسیاری را به خود اختصاص داده است. حساس ترین دوره آزمایشی در سال های اخیر. از هر 100 نفر فقط 5 نفر می توانند به نیمی از سوالات شما پاسخ دهند. این آمار برای پاسخگویی به سوالات قبولی مرتبط با ایده سوالات زیست شناسی قبولی در نظر گرفته شده است و قدرت و سواد لازم برای حل این گونه سوالات را با روش های سنتی فراهم می کند. در حرف آخر ، هرگز دوباره پیدا نشد ، شهود این مشکل را برای داوطلبان حل می کند و به آنها اجازه می دهد بدون فراموش کردن ، مفاهیم را در قالب داستان بیاموزند. به عنوان مثال در مورد قلب ، قلب به عنوان یک انیمیشن ارائه می شود. چگونه خون جریان و خارج می شود؟ قسمتهای قلب و نحوه کار آنها را بیاموزید. این سبک یادگیری را فقط می توان در زیست شناسی سیستم جدید و قدیمی حرف آخر یافت. در ادامه می توانید مقاله نحوه برنامه ریزی کنکور را هم مشاهده کنید.


حرف اخر، انقلابی در ارائه آموزش نوین:

یکی دیگر از مواردی که در گروه حرف آخر اتفاق افتاد ، حذف فرمول ها و آموزش اکراه مفاهیم بود. نگرش همه به آموزش انتشار دیجیتال بد است زیرا آموزش تنها راه حل برخی مشکلات است. حرف آخر غالباً از این امر اجتناب کرده و به جای روشها و فرمولهای آموزشی برای حل مشکلات از الگوها استفاده می کند. بنابراین در فیزیک فصل 12 ، این کلاس بیشترین کاربرد را در فیزیک دارد و خود کتاب درسی حدود 20 فرمول برای این کلاس آموزش می دهد ، اما حرف آخر فقط از یک مدل یعنی یک فرمول ، همه مشکلات موجود در موضوع استفاده می کند. برای یک داوطلب مجاز است.


سبک را می توان با کلید اصلی مقایسه کرد. همانطور که یک کلید اصلی می تواند قفل مدل را باز کند ، یک الگو می تواند تمام مشکلات مرتبط با آن را حل کند. افرادی که در کنکور قبول شده اند می توانند مفهوم استرس را بهتر از سایر امتحان کنندگان یا حتی اسامی در جلسه فراموش کنند. من این کار را با همان تعداد فرمول انجام می دهم. به خاطر سپردن بسیاری از فرمول ها در یک جلسه دشوار است. اگرچه تعداد فرمولهایی که امتحان کنندگان می آموزند اندک است ، اما قدرت و سرعت آنها در آزمون افزایش می یابد. عملکرد حرف آخر. به عنوان مثال ، فرمولهای مختلفی برای آموزش یک موضوع در کتابهای درسی شیمی و سخنرانیهای مقدماتی استفاده می شود که 50٪ بودجه ورودی شیمی را تشکیل می دهد ، اما این فرمول در موسسه حرف آخر در نظر گرفته نشده است. این چیز خاصی نیست ، حرف آخر از 3 حالت برای نظارت بر شیمی در یک سیستم جدید فقط در 3 ساعت آموزش جامع حل مسئله استفاده می کند و با استفاده از این 3 حالت حدود 2000 آزمایش و تمرین را در 27 ساعت حل می کند.


از موسسه استفاده کنید تا مقالات کنکور خود را ظرف 4 ماه ببندید!

موسسه سرانجام تمام نیازهای آموزشی نامزدهای معدن را برآورده کرده است. اولین نکته مهم این است که به هیچ سطحی نیاز نیست. هر داوطلب با هر سطح دانش می تواند از آخرین کلمات موسسه و اساتید آن استفاده کند ، حتی کسانی که سالها در کنکور شرکت کرده اند و می خواهند دوباره در کنکور شرکت کنند. ... ... آنها می توانند از کلمه آخر ، موسسه ، آموزش معلمان استفاده کنند و بدون هیچ مشکلی برای کنکور آماده شوند.

سایت منبع


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن