1st در کشور: برکلی مقامات معرفی عمده پلیس اصلاحات لوایح

در پاسخ به تماس در حمایت از توسعه بهبود عمومی ایمنی و روش های برکلی شهردار جسی Arreguín و شهرستان Councilmembe

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

در پاسخ به تماس در حمایت از توسعه بهبود عمومی ایمنی و روش های برکلی شهردار جسی Arreguín و شهرستان Councilmember Rigel رابینسون معرفی دو پلیس اصلاحات صورتحساب.

روز دوشنبه Arreguín معرفی یک پیشنهاد است که می تواند حدود 9.2 میلیون دلار از برکلی اداره پلیس این بودجه برای سال مالی آینده. همان روز رابینسون اعلام کرد که پیشنهاد اول در کشور به حذف ترافیک و پارکینگ اجرای از اداره پلیس مسئولیت.

Arreguín قصد دارد با استفاده از 12 درصد کاهش از اداره پلیس برای دیگر کاربردها به نفع جامعه است.

"در طول ماه گذشته دفتر ما دریافت کرده است صدها نفر از تماس ها و ایمیل های دفاع تحول در راه ما رویکرد امنیت عمومی گفت:" استفان Elgstrand, Arreguín را سخنگوی یک ایمیل به در. "شهردار بودجه پیشنهادی شامل اولیه 12 درصد کاهش به اداره پلیس که به سمت بی خانمان و خدمات اجتماعی علاوه بر اطمینان ما یک بودجه متوازن است که توسط نهفته COVID-19 بحران است."

ایده برای پیشنهاد به حذف اجرای ترافیک ناشی از یک صدای جیر جیر با دارل اونز یک فعال سیاسی از شرق خلیج برای همه.

"رابینسون نوشت: یک صدای جیر جیر در واقع گفت:" هی, من دوست دارم دارل را صدای جیر جیر. من قصد دارم به این شورا در مورد' و این که چگونه این کار را شروع کردم," اونز گفت.

این طرح معرفی شدند در تلاش برای کاهش مسائل نژادی و بی عدالتی و پرداختن به مسائل بزرگتر در این شهرستان با توجه به ایمنی.

هدف این است که مردم احساس امنیت در حالی که راه رفتن در خیابان و مجبور به تعامل با افسران پلیس اغلب به عنوان برخورد می تواند به نوبه خود خشونت با توجه به ناتان Mizell معاون رئیس پلیس برکلی بررسی کمیسیون.

"ما در حال شروع چیزی منحصر به فرد" Mizell گفت. "بخشی از الهام بخش برای (رابینسون پیشنهاد) آمد و از اوکلند بخش حمل و نقل است که در سال سه یا بیشتر, و ما می خواستیم به انجام چیزی است که گسترش فراتر از اوکلند."

با توجه به Owens 2015 یک مطالعه ملی نشان داد که حدود 52 درصد از پلیس و غیر نظامی تعاملات بودند و ترافیک مربوط به خودرو.

او از پارکینگ اجرای انجام شده توسط "فقط-عوامل اجرای" که سوگند یاد کردند. این عوامل می تواند مسلح با اسلحه و نمی تواند بازداشت هر کسی. بلکه اگر آنها را دیدم یک ماشین نقض پارکینگ سفارشات آنها به سادگی می تواند به یک بلیط و حرکت می کند.

Barnali Ghosh, از پیاده روی دوچرخه برکلی هماهنگی کمیته گفت که او فکر نمی کند که اجرای در حال حاضر در محل کار.

"در سراسر کشور, آنچه ما دیده ایم این است که مقدار زیادی از ترافیک اجرای است که اغلب استفاده می شود به عنوان بهانه ای برای در کنار مردم و ما این را دیده ام بارها و بارها با (پاییز) استیل و ساندرا مطلوب و دیگران" Ghosh گفت. "(پلیس) با اسلحه بسیار خطرناک برای جامعه ما است."

Ghosh همچنین گفت که او انتظار ندارد به قطار زمان افسران پلیس به انجام یک کار بهتر. در عوض او فکر می کند یک بخش جدید بهتر خواهد بود.

در حال حاضر ترافیک و پارکینگ اجرای آبشار تحت بشکه تحقیقات را بدست آورد. انتقال این مسئولیت به دور ممکن است به نفع جامعه با کاهش تعداد تعاملات شهروندان با پلیس با توجه به انجی چن رابینسون قانونی aide.

"تخصصی وزارت همچنین می تواند اجازه می دهد برای تمرکز بیشتر بر حقوق صاحبان سهام به عنوان آن مربوط به حمل و نقل" چن گفت: در یک ایمیل. "برای مثال تضمین این که ما در طول تاریخ محروم سیاه جوامع در حال اولویت بندی در خیابان بهبود مانند فرش و مسیرهای دوچرخه سواری."

در پاسخ رابینسون پیشنهاد ایجاد یک برکلی وزارت حمل و نقل شبیه به اوکلند را به منظور اطمینان از استفاده از نژادی عدالت لنز در اجرای ترافیک و توسعه حمل و نقل سیاست برنامه ها و زیرساخت ها است.

وجود خواهد داشت یک جلسه شورای شهر جولای 14 تا بیشتر درباره این پیشنهاد است.

تماس با Aryia Dattamajumdar در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @AryiaDm.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن