2 پدر و مادر کار. 5 تا بچه . در اینجا چگونه آنها در طول همه گیر مقابله

لیلی آلتاونا جمهوریآریزونا منتشر شده 9:01 هستم EDT سپتامبر 7, 2020جهان در راه بازگشت به خانه از دیزنی لند شروع

توسط NEWSWORLDS در 17 شهریور 1399

جهان در راه بازگشت به خانه از دیزنی لند شروع به تغییر برای خانواده جکسون کرد.

شانون جکسون گفت که خود سفر عالی بود. آن ها ماجراجویی استراحت بهاری را برای تولد ۵ سالگی کوچکترین فرزندشان برنامه ریزی کرده بودند. آنها سوفل هایی در مورد کروناویروس جدید شنیده بودند اما بیشتر در کاوش در پارک به عنوان یک خانواده پنج بچه و دو پدر و مادر پیچیده شده بودند.

سپس زندگی برای خانواده های آمریکایی تغییر کرد.

و برای جکسون ها سریع تغییر کرد.

در رانندگی بازگشت به Buckeye، آنها یاد گرفتند که مدارس ممکن است بسته شود. سپس مدارس نزدیک شدند.

جکسون نگران این بود که او و شوهرش برای مراقبت از کودکان چه خواهند کرد، زیرا، او فکر می کرد: «من نمی توانم کار را از دست بدهم. اونا نميذارن من خونه بمونم"

همه گیر هم از این کار مراقبت می کرد. شغل او در یک شرکت حقوقی به یک کار از راه دور تبدیل شد.

خانواده های آریزونا نیز مانند جکسون ها اکنون منتظرند تا ببینند مدارس چه زمانی برای کلاس های حاضر بازگشایی خواهند شد. دولت داگ Ducey آن را ترک کرده است تا به منطقه و منشور رهبران مدرسه برای تصمیم گیری در مورد چه زمانی و چگونه به بازگشایی ساختمان. بسیاری از سال عملا آغاز شده است، اما به آرامی شروع به بازگشایی به عنوان موارد COVID-19 در کاهش دولت است.

قفل کردن در شش ماه گذشته خانواده را در داخل خانه نگه داشته است. بچه هایش که از ۵ تا ۱۸ سال سن دارند، مدرسه را از دست میدهند. جکسون قصد داره هر دومون که ميتونه اونا رو برگردونه

"چه کسی می خواهد در اطراف یکدیگر 24 ساعت در روز، هفت روز در هفته باشد؟" جکسون پرسید. "این بسیار دشوار است. آنها می خواهند بروند و بازی کنند و فوتبال بازی کنند و افساربال بازی کنند.»

مدیریت کار و مدرسه

قدیمی ترین جکسون تازه از دبیرستان خارج شده است. جوان ترین در مدرسه در منطقه مدرسه ابتدایی لیبرتی شرکت می کند.

والدین سعی کرده اند تا آنجا که می توانند ساختار را به روزهای مدرسه مجازی بیاورد. جکسون حدود ساعت ۶:۴۵ صبح بچه ها را بیدار می کند و هدفش این است که تا ساعت ۷:۳۰ صبح همه را روی لپ تاپ هایشان داشته باشد. او در همان نزدیکی می نشیند در حالی که شوهرش که دوره های دبیرستان و کالج را تدریس می کند، عملاً در اتاق دیگری تدریس می کند.

"ما يه جورايي تيم تگ داريم. اگر او کار می کند، پس من باید سعی کنم آنها را در مسیر نگه دارم.» "اگر او در کلاس نیست، پس او در اینجا در تلاش برای کمک به هدایت آنها و نگه داشتن آنها را متمرکز و من پس از آن می تواند برخی از کار انجام شده در پایان من است."

جکسون گفت: سرعت تب دار بالاخره ساعت 11:30 صبح کمی کند می شود، زمانی که خانواده یکی دو ساعت فرصت دارند نفس بکشند. تا ساعت ۱ بعد از ظهر مدرسه دوباره در حال حرکت است و پدر و مادر سعی می کنند بچه ها را تا حدود ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر متمرکز نگه دارند.

او گفت: «این فقط هرج و مرج تمام روز تا ساعت ۲:۳۰ است.» "ما فقط این کار را انجام می دهیم. تو بايد اينو داشته باشي . چاره ای نیست.»

جکسون معمولاً دو موش کامپیوتری روی میز کارش دارد - موش خودش و کوچکترین دخترش. وقتي کسي به يه تنقلات احتياج داره، اون اين اطرافه تا اون رو بفهمونه.

او از حدود ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر کار می کند. کار او درک شده است ، او گفت ، بنابراین او قادر به تعادل مسئولیت به عنوان یک پدر و مادر با یک کار تمام وقت است.

اما فقط به این دلیل که امکان پذیر است، به این معنا نیست که کار سختی نیست. بزرگ ترین دخترش آخرین بخش سال آخر ش را از دست داد. بچه هاش به معاشرت احتياج دارن، وقت با دوستاشون.

او می گوید: «آنها باید در اطراف دوستانشان باشند و نه پشت یک صفحه نمایش.» "داره سلامت رواني ما رو از دست ميده"

ساعت ۲۰ به خبرنگار Lily.Altavena@ArizonaRepublic.com یا او را در توییتر دنبال @LilyAlta.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. اشتراک در azcentral.com امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب