$3M نوسازی مجموعه به نوبه خود به سان کارلو و به هاپ به steakhouse آبجوسازی دسته کوچک موسیقی جاز

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 6:03 PM EDT Jul 8, 2020آن را سخت به دست یک رنگ زرد روشن '51 باشگاه در پ

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

آن را سخت به دست یک رنگ زرد روشن '51 باشگاه در پشت بام. آن را مدت طولانی است که یک مشخصه مسیر 30 آیکون در سن کارلو رستوران.

و به زودی رستوران و سابق سایت هاپ کلوپ شبانه جدید را یاد کنید.

"این رفتن به یک کل تحول" صاحب Themi Sacarellos گفت. "من آن را خریداری یک زن و شوهر از سال پیش و آن را به من در زمان به فکر می کنم در مورد آنچه که ما می تواند با آن است."

2 میلیون دلار به 3 میلیون دلار پروژه را حداقل به مدت هشت ماه به صورت کامل. این پروژه است که بیش از یک سال در ساخت با هدف بازسازی سابق سان کارلو را به یک رستوران استیک و آبجوسازی, او گفت:.

مرتبط با: San Carlo است و هاپ می شود صاحب جدید

این زن 48 ساله Sacarellos شده در صنعت رستوران داری برای چند دهه. او اعتبار خود را پدر مهمان نوازی lifer برای گرفتن او را به کسب و کار. اولین فرفره — در سن 10 — عامل بود نقدی ثبت نام در بیلی پن رستوران در لنکستر کانتی.

امروز Sacarellos صاحب نزدیکی دور ساعت غذاخوری و رستوران در Springettsbury Township. او خریداری سان کارلو در ماه اوت 2016 برای $750,000.

رستوران و باشگاه بود که قبلا متعلق به جیم Tufarolo و بسته شده در فوریه. 2018. یکی از Sacarellos بزرگترین حسرت است نه اتمام نوسازی قبل از جیم برادر لایحه گذشت.

"من با عرض پوزش من نمی تواند آن را آماده قبل از تصویب" او گفت:.

در حالی که تیم او هنوز هم مقدار زیادی از کار را به انجام Sacarellos امیدوار است 500-صندلی رستوران کمک می کند تا آتش فراموش مرکز فرهنگی در طول مسیر 30.

"ما مقدار زیادی از کار را به انجام وجود دارد و تغییر و تحول است مقدار زیادی از پول, اما این شرط من ساخته شده در این منطقه و در این ملک," او گفت:.

هیچ نام رسمی برای اموال نهایی شده است اما Sacarellos است برای هدف های تابستانی 2021 باز کردن. رستوران ارائه خواهد شد بیش از 100 شغل جدید, او گفت:. چه نقشی زرد چوی ممکن است بازی باقی مانده است دیده می شود.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب