4 نفر حمله و carjack مرد که سوار به زنان پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 12:15 PM EDT Jul 12, 2020این دقیقا راه بسیاری از افراد می گویند "با تشکر از ش

توسط NEWSWORLDS در 22 تیر 1399

این دقیقا راه بسیاری از افراد می گویند "با تشکر از شما."

مرد راننده که به دو زنان در ماشین او سوار شد غرق در زمانی که زنان و همچنین دو مرد مورد حمله و سرقت از او را از وسیله نقلیه خود را هفته گذشته در شمال نیویورک.

فقط قبل از 2:30 صبح روز سه شنبه شمال شرق شهرستان نیویورک پلیس منطقه ای در گفتگو با 27 ساله قربانی, که گفت که او در ارتباط با یکی از زنان با Facebook messenger.

او را برداشت تا زن همراه با یک دوست دختر, در خانه, در اولین بلوک شرق 5th Avenue در شمال نیویورک. او نمی دانست که نام این زنان بودند که در اواخر نوجوانی تا اوایل 20s, پلیس گفت:.

بیشتر: مرد به اتهام آدم ربایی در مورد از دست رفته Amish نوجوان

قربانی گفت که در راه بازگشت به رها کردن زنان یکی از آنها دریافت یک پیام از دوست پسر او گفتن به راننده او را به خانه آورد.

"قربانی توصیه می شود که هنگامی که او کشیده تا به صفحه اصلی بر روی E. 5th Ave. به رها کردن زنان کردن او مواجه شد و توسط دو مرد" به پلیس گفت:. "مرد ایستاده در درب سمت راننده."

که در آن نقطه, زنان با حمله به راننده مشت زدن و خاراندن او. راننده شروع به پریدن کرد از ماشین خود را ترک کلید در داخل.

"قربانی توصیه مرد شروع به پریدن کرد در وسیله نقلیه خود را و سوار وسیله نقلیه خود را از صحنه" پلیس گفت:. "قربانی دچار خراش جزئی و کبودی از درگیری."

بیشتر: "او قصد کشتن ما:' York زن می گوید, Lyft, راننده شات خواهر زاده او در پا

ماشین سیاه و سفید 2006 Ford Fusion شد و بعد از بهبود در هریسبورگ توسط پلیس. وجود دارد و سه زن در خودرو در زمان, اما آنها شناسایی شده و منتشر شده از صحنه در انتظار تحقیقات بیشتر است.

چگونه برای کمک به

اگر شما می توانید شناسایی هر یک از متهمان در این مورد و یا هر گونه اطلاعات از شما خواسته برای تماس با شمال نیویورک شهرستان منطقه ای اداره پلیس در 717-292-3647, 717-467-TELL(8355) و یا ایمیل tips@nycrpd.org

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب