7 راه برای رشد قایق بادی خود بدون سوزاندن روغن نیمه‌شب

انواع قایق بادی کدام است؟ همانگونه که گفته شد برای دریافت مشاوره و راهنمایی در هر کدام از زمینهها میتوانید با

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

انواع قایق بادی کدام است؟ همانگونه که گفته شد برای دریافت مشاوره و راهنمایی در هر کدام از زمینهها میتوانید با کارشناسان وبسایت اینتکس سنتر ارتباط داشته باشید. قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که برای چه هدفی اقدام به خرید قایق بادی میکنید و برای پاسخ به خواسته و یا نیاز خود قایق متناسب خریداری کنید. به قابلیت و نحوه حمل قایق بادی توجه کنید. شکل ظاهری آنها به صورت نوک تیز و عقب پهن یا با فرم موشکی هستند این محصولات دارای ظرفیتهای 3، 4، 5 و 6 نفره میباشند که تحمل وزنی تا حدود 800 کیلوگرم دارند بدنه قایق بادی جیمینی دارای الیاف تار و پود نخ ابریشم مصنوعی به همراه pvc بسیار ضخیم است و قابلیت استفاده در آبهای شور را نیز دارد، کف این مدل از تختههای چوبی تشکیل شده که این تختهها کمک به تحمل وزن و شتاب موتور میکنند. نوع جنس آنها بسیار محکم و مقاوم است و با خاطری آسوده میتوانید از آن در آبهای عمیق و حتی خروشان استفاده نمایید به دلیل محفظه های باد زیاد ایمنی آنها بسیار بالا رفته به طوری که اگر در هنگام استفاده از قایق های بادی سوراخ شود و از یک نقطه آسیب ببینند ، دیگر محفظه های آن همچنان پر از هوا بوده و هیچ تاثیری بر روی قایق نخواهد داشت و افراد سوار بر قایق میتوانند به مسیر خود ادامه دهند ، استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارند و در برخی از آن تحمل وزن حتی تا 6 نفر را هم دارند و میتواند بهترین وسیله برای تفریح و ماهیگیری باشد.

قایق پونتون: این نوع از قایقها مناسب افرادی است که از ماهیگیری و قایق سواری در رودخانهها لذت میبرند. بدنه این قایقها از فایبرگلاس، آلمینیوم و یا پلاستیک هستند که به یک تیوپ بزرگ بادی متصل شدهاند. قایق بادی اصلی آمریکایی اینتکس و بست وی از جنس بدنه ضخیم برای آبهای آرام و دریا تولید شده است و انواع قایق موتوری، غیر موتوری ارزان قیمت را دارد که می توانید از نمایندگی های اینتکس تهیه کنید. چرا که قابلیت استفاده در آبهای خروشان را نیز دارد و برای تفریحات بسیار مهیج میباشد. دور تا دور قایق طناب نجات قرار دارد و برای آبهای خروشان مناسب میباشد. به عنوان مثال قایق بادی سی هاوک اینتکس و اکسکروشن دو نمونه از گزینه های مناسب برای استفاده در دریا هستند. قایق بادی اکسکروشن کارخانه اینتکس که دارای مدلهای 3، 4 و 5 نفره می باشد، از جنس بدنه پی وی سی که دارای صندلی بادی، ساک حمل، یک جفت پارو و پمپ باد دستی در داخل بسته بندی شرکت می باشد از این مدل قایق بادی حرفه ای ارزان قیمت م قیمت مناسب می توانید برای ماهیگیری و تفریحات خانوادگی در دریا و سدها استفاده کنید و همچنین قابلیت نصب موتورهای بنزینی و برقی را نیز دارد.

همچنین نگهداری آنها بسیار آسان است. این نوع قایق بنا به ظرفیت و کیفیت جنس بدنه، کفه و پارو، با قیمتها و همچنین برندهای متفاوت در بازار وجود دارند که برای دریافت مشاوره و راهنماییهای لازم میتوانید با کارشناسان مجموعه اینتکس سنتر تماس داشته باشید. بر همین اساس باید در هنگام خرید دقت لازم را داشته باشید که از فروشگاه و مجموعهای قابل اطمینان و معتبر اقدام به خرید نمایید. هنگام خرید قایق بادی چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید؟ بهتر است تا قایق مورد نظر از وزن بسیار کمی برخوردار بوده تا بتوان به سادگی آن را در هر زمان جا به جا نمود. محصول مورد نظر دارای پاروی کم وزنی باشد تا بتوان از آن به سادگی استفاده نمود. کف صافی دارد و از مدلهای قایق شناور مخصوص کودکان تا مدلهای پیشرفتهتر را پشتیبانی میکند. این ویژگیها عاملی شده تا نیروی انتظامی و گشتها برای انجام ماموریت خود اغلب از این نوع قایقها استفاده کنند. این قایقها مرکز ثقل پایینتری دارند، بنابراین در سرعت بالا تعادل خود را از دست نمیدهند. در تمامی قایق های بادی یک سری امکانات وجود دارد که می توان نسبت به آن بهترین مسیر را طی کرد و بهترین موقعیت را برای خود به دست آورد.

گارد ساحلی هائیتی اعلام کرد ۳۶۵ مهاجر هائیتی و ۲ کوبایی را به مقامات باهاما تحویل داده است. بنا به همین امر است که ما فروشگاه اینتکس سنتر را به شما پیشنهاد میکنیم. طراحی این نوع از قایق بادی به گونهای است که امکان نصب موتور قدرتمند را دارد و بنا به همین امر سرعت بالایی دارد. قایق بادی کایاک: از این نوع قایقها بیشتر برای استفادههای ورزشی و قایقرانی حرفهای بهره گرفته میشود. تنوع و کارایی قایقهای بادی متفاوت هستند، متناسب با نیاز و خواسته خود نوع مناسبی را انتخاب نمایید. شاید همین قیمت ارزان قایق های بادی، باعث افزایش محبوبیت این محصولات در بین خانوادهها شدهاست که آنها این محصولات را به انواع قایقهای فایبرگلاس جاگیر و گران قیمت ترجیح میدهند. قایقهای بادی تفریحی: این قایقها به انواع یک نفره، دو نفره، سه نفره و چهار نفره تقسیم میشوند. این کالا دارای ایمنی بالایی هستند که معمولا مدلهای مختلف از سه بخش مجزا تشکیل شدهاند، در صورتی که دو بخش آن دچار پارگی شود بخش سوم به تنهایی میتواند آن را روی آب نگه دارد و از غرق شدن فرد جلوگیری نماید، درواقع این محصولات از شناور پذیری بالایی برخوردارند درصورتی که بدنه محصول پر از آب شود قایق همچنان شناور میماند، دراین حال اگر بدنه یک قایق معمولی پر از آب شود قطعا غرق خواهد شد.  Th᠎is c ontent was cre᠎ated with G​SA C​ontent G enerat​or Demoversion .

آخرین مطالب