مسکن مقرون به صرفه ساخته شود در اشبی شمالی برکلی بارت ایستگاه

بارت اهدا شد $2.7 میلیون در اعطای کمک مالی به دنبال ساخت و ساز مسکن مقرون به صرفه واحد در اشبی و شمال برکلی با

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

بارت اهدا شد $2.7 میلیون در اعطای کمک مالی به دنبال ساخت و ساز مسکن مقرون به صرفه واحد در اشبی و شمال برکلی بارت ایستگاه.

کالیفرنیا بخش حمل و نقل اعلام برندگان جایزه خود را پایدار برنامه ریزی حمل و نقل گرانت برنامه که شامل تخصیص $704,747 برای ال سریتو-برکلی راهرو دسترسی استراتژی برای حمل و نقل محور توسعه و یا مرگ.

در ژوئن 11, بارت مطلع شد که این امر اضافی دریافت 2 میلیون دلار برای این پروژه از دولت فدرال حمل و نقل, آوردن مقدار کل پول کمک مالی به معادل 2.7 میلیون دلار برای تقویت بودجه شهرستان.

جنبه های این پروژه شده اند در جریان پس از سال 2018 است. در ماه مه سال 2018 در برکلی برگزار شد تاون هال برای پرداختن به توسعه شمال برکلی بارت ایستگاه و ملاقات شش بار اضافی بیش از دو سال گذشته برای رسیدگی به نگرانی های جامعه در مورد پروژه.

"شده است وجود دارد در نزدیکی آرا و موقعیت در میان جامعه است که آنها می خواهند مسکن در این سایت و می خواهید آنها مقرون به صرفه مسکن بسیاری از مقرون به صرفه مسکن" گفت: Abby Thorne-لیمان یک TOD مدیر برنامه های بارت.

هدف این پروژه این است که 35 درصد مسکن مقرون به صرفه.

اگر چه اثرات COVID-19 همه گیر در بازار املاک و مستغلات در حال مشخص نیست Thorne-لیمان گفت که او فکر می کند همه گیر خواهد شد و نه به شدت مختل توسعه پروژه است. او افزود که مسکن مقرون به صرفه است و نه به عنوان "وابسته به بازار" و هنوز هم می تواند ساخته شده است در یک رکود اقتصادی.

برخی از ساکنان با این حال — به خصوص کسانی که قادر به راه رفتن یا دوچرخه به شمال برکلی ایستگاه — نگران عدم دسترسی به پارکینگ به عنوان مسکن ساخته خواهد شد در بارت پارکینگ. فروشندگان در اشبی بازار نیز گفت: آنها نگران بودند که مسکن را تحت تاثیر قرار کسب و کار خود را.

"این کمک های مالی ما را برای کمک به اطمینان حاصل شود که ما خوب پاسخ به این نگرانی است که ما یک برنامه است که می تواند آدرس آنها که ما می توانیم تعامل AC حمل و نقل — ما با AC حمل و نقل بسیاری — و واقعا آمده تا با برخی از راه حل های عملی," تورن-لیمان گفت.

بارت تحرک الگوی داده ها نشان می دهد که در مقایسه با سال 2008 سواران باید شروع به راه رفتن به اشبی و شمال برکلی ایستگاه های بیشتر و در شمال برکلی دوچرخه سواری به 50 درصد افزایش یافته است.

رانندگی و پارکینگ را کاهش 28% در اشبی و 39 درصد در شمال برکلی است. این جایگزین شده است توسط "رها کردن" حمل و نقل است که با افزایش 100% در اشبی و 260% در شمال برکلی است.

تورن-لیمان گفت: بارت است هیجان زده برای دیدن پیشرفت های ساخته شده در این پروژه است.

"قطعات پازل را واقعا شروع به گرد هم می آیند در این ماه" تورن-لیمان گفت.

توسط تابستانی 2021 این اشبی و شمال برکلی ایستگاه خواهد بود rezoned و برکلی باید تصمیم گرفت که آیا یا نه به تخصیص "محلی دلار" به صندوق ساخت و ساز با توجه به Thorne-لیمان. او افزود که این شهرستان می تواند پس از آن آغاز فرایند انتخاب یک توسعه دهنده.

تماس با نائومی Birenbaum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @NaomiBirenbaum1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن