805 جوانان, فیلم و جشنواره بین المللی هنرهای

Coronavirus همه گیر با انگیزه برخی به خرید یک دستگاه سوئیچ دیگران به استنشاق کیسه های Cheetos و دوس Pueblos دب

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

Coronavirus همه گیر با انگیزه برخی به خرید یک دستگاه سوئیچ دیگران به استنشاق کیسه های Cheetos و دوس Pueblos دبیرستان junior تارا دارد به سازماندهی یک جامعه جشنواره هنر. 805 جوانان فیلم و جشنواره هنر (805YFAF) رایگان آنلاین نمایش کوتاه و یا تمام طول فیلم صحبتهای اشعار, عکاسی, هنرهای تجسمی, موسیقی, ادبیات, و تر, و راه اندازی 30 ژوئن برای مشاهده عمومی.

این COVID-19 مستند آمار دارد سخت تبدیل رنسانس زندگی نوجوان — او منجر دانشجویی تولید و دبیرستان خود را, اخبار, برنامه, AP art, نابغه, یک خبرنگار برای سانتا باربارا جشنواره بین المللی فیلم و بلند پروازانه فیلمساز خودش در سر آن است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


برآورده ساختن نیازهای اجتماعی در حالی که مطیع اعمال فیزیکی-فاصله گرفتن محدودیت های چالش برانگیز است. پس Woodard تیمی با سه تا از بهترین دوستان — مقابله ونس (DPHS) مایا Samarasena (DPHS) و Maxine مرز (SBHS) — برای تقویت همبستگی در سانتا باربارا از طریق هنر است. کار بر روی یک پروژه با هم تنها به تقویت دوستی خود را در این زمان تلاش او گفت:.

"من تا به حال یک ایده واقعا بزرگ با فیلم آمپول در کلاس من در حال حاضر اما با توجه به این وضعیت که همه سقوط از پنجره به بیرون" به اشتراک گذاشته شده دارد در یک مصاحبه تلفنی. "در حالی که من قادر به هنوز فیلم آن است که قطعا سخت خلاق خود را بیان محدود است. به همین دلیل ما باز ما جشنواره را قبلا ساخته شده کار می کند بنابراین هر کس می تواند نشان می دهد آنها چه می تواند انجام دهد."

باز به سانتا باربارا کانتی جوانان سنین 12 تا 19 سال 805YFAF در حال حاضر در حال پذیرش مقاله از طریق ژوئن 15. این دسته ها عبارتند از: فیلم, هنر, عکاسی, شعر و ادبیات. نیز وجود دارد یک ویژه ارسال زیرشاخه به نام "برجسته 805" برای هنرمندان به ویژگی های کار با الهام از سانتا باربارا/805 منطقه است. در علاوه بر این به آوردن جامعه با یکدیگر از طریق هنر این رویداد جمع آوری کمک مستقیم برای کمک به سانتا باربارا–غیر انتفاعی بر اساس فراهم می کند که تجهیزات پزشکی در مواقع اضطراری. (تنها نوجوانان می توانند پروژه های خود را, اما هر کسی می تواند سهم پولی برای کمک به تسکین.)

در حالی که دارد ایجاد کرده است پاداش پروژه به تمرکز در طول ماه در قرنطینه او نمی تواند کمک کند اما تعجب می کنم که آنچه که او در سال آخر خواهد بود. "من امیدوارم که من قادر خواهید بود به نقاط عطف مانند بازگشت به خانه و مدل و فارغ التحصیلی," او گفت:. "من به امید بهترین ها و من امیدوار هستم که کشور ما می تواند به شکل یک راه برای همه چیز را امن تر برای همه است."


4•1•1 | برای ارسال مطالب, اهدا, به 805YFAF مستقیم تسکین مبارزات انتخاباتی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانش آموز کارآفرینان پشت صحنه دیدن 805youthfilmandarts.weebly.com.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن