خوشمزه, ساده, خانه سیب زمینی دستور العمل gnocchi

اگر شما به پخت و پز در خانه gnocchi صدا ممکن است کمی خارج از منطقه راحتی خود را. به عنوان کسی که می خورد و ماک

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

اگر شما به پخت و پز در خانه gnocchi صدا ممکن است کمی خارج از منطقه راحتی خود را. به عنوان کسی که می خورد و ماکارونی و یا منجمد کوینولا از معامله گر جو ترین شب من خیلی نگران این نیست که خوبی اما آزمون و خطا با من مشاوره ازدواج منجر به یک ظرف است که بسیار خوشمزه (حداقل با استانداردهای من). این دستور غذا فوق العاده ارزان قیمت اما بسیار پر و روند واقعی نیاز به کمی مهارت های پخت و پز را به چیزی که طعم مناسب و معقول. و شما می توانید تماس خود را با مادر و لاف زدن در مورد چگونه شما تبدیل به یک آشپز (فقط نیست به او بگویید که شما غذا خوردن کتلت مرغ برای هر وعده غذایی). شما در حال رفتن به می خواهید برای خودتان یک تکه بزرگ از زمان و دریافت یک دسته از یاران به روند بیشتر سرگرم کننده است. لذت بردن از این دستور غذا خوشمزه gnocchi.

مواد تشکیل دهنده

  • 2-3 سیب زمینی متوسط
  • 1 تخم مرغ بزرگ
  • 1 فنجان آرد
  • سس از انتخاب شما

جهت

  1. خود را بشویید و سیب زمینی قرار داده و آنها را در یک قابلمه بزرگ از آب بر روی اجاق گاز. آوردن آب به جوش و طبخ سیب زمینی تا زمانی که آنها نرم و تمام راه را از طریق حدود 30-40 دقیقه. شما همچنین می توانید برش های سیب زمینی را به قطعات به روند کمی سریعتر. شما می دانید که آنها در حال آماده زمانی که شما احساس می کنید مانند شما می تواند به راحتی خمیر آنها را به یک بافت نرم.
  2. حذف سیب زمینی و پوست آنها را به عنوان به زودی به عنوان آنها به اندازه کافی خنک.
  3. خمیر سیب زمینی با استفاده از هر آنچه شما بود که یک ricer و یا حتی فقط یک چنگال. شما می خواهید سیب زمینی می شود و حتی هیچ توده سخت.
  4. هنگامی که آنها به اندازه کافی خنک به رسیدگی شکل پوره سیب زمینی را به یک تپه کرک تخم مرغ را در وسط و آرد اضافه کنید. خود را با دست با هم مخلوط کنید تا قوام است مانند دوغ. اگر آن را بیش از حد چسبنده اضافه کردن برخی بیشتر آرد!
  5. برش خمیر را به تکه های. رول هر تکه را به یک طناب است که در مورد همان قطر به عنوان انگشت شست خود را. با استفاده از کمی آرد برای جلوگیری از چسبیدن خمیر به دست خود و یا مقابله.
  6. هنگامی که شما شکل گرفته همه خمیر را به مارها آنها را برش را به حدود ¾ اینچ قطعات. این ساده ترین راه برای ترک این تکه های به عنوان آنها را برای یک نگاه طبیعی, اما شما همچنین می توانید شکل آنها را با یک چنگال و یا انگشتان دست خود را.
  7. آوردن آب به جوش بر روی اجاق گاز و پرتاب خود را کوچک gnocchi بالش حدود 20-40 در یک زمان. شما می دانید که آنها در حال پخت و پز انجام زمانی که آنها شناور به سطح.
  8. استفاده از یک قاشق چاک دار برای جمع آوری gnocchi از آب و محل آنها را در یک کاسه.
  9. اضافه کردن انتخاب خود را سس را به کاسه.
  10. خدمت کردن و لذت بردن از!

وجود دارد شما آن را دارند — در خانه gnocchi! شانس هستند شما اول زمان ساخت آنها کامل نخواهد بود. شما ممکن است پیدا کردن خمیر خود را به بیش از حد چشم و یا بیش از حد چسبنده و یا بافت پخته شده gnocchi ممکن است کمی متراکم یا جویدنی دلیل این که شما بیش له شده. بیشتر تمرین کنید و خود را تنظیم, روش, بهتر است آنها را دریافت کنید. و با سلام اگر بافت بزرگ نیست فقط بیشتر اضافه کردن سس. موفق باشید!

تماس با Elysa Dombro در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب