دالایی لاما 'درونی جهان است که حسن نیت اما کم عمق ambient music-lite

درجه: 2.0/5.0 هیچ مردمی شما شنیده می شود به درستی. واقعی, 14th Dalai Lama کاهش یافته است یک آلبوم از نماز برای

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

درجه: 2.0/5.0

هیچ مردمی شما شنیده می شود به درستی. واقعی, 14th Dalai Lama کاهش یافته است یک آلبوم از نماز برای مدیتیشن مجموعه به محیط instrumentals. منتشر شده جولای 6 در 85 تولد دنیای درونی تصور می شد به عنوان یک راه برای ترکیب دالایی لاما آموزه با موسیقی برای رهایی از استرس است. درآمد حاصل از این آلبوم فروش اهداء خواهد شد به دو برنامه آموزشی در: اجتماعی, عاطفی و اخلاقی یادگیری و ذهن و زندگی موسسه.

صحبت کردن با آسوشیتد پرس Junelle Kunin سابق دانشجویی از دالایی لاما و شرکت تهیه کننده اجرایی در این آلبوم بازگو چرا دالایی لاما در نهایت احساس مجبور به ایجاد دنیای درونی. توصیف یک مکالمه دو تا به حال, او گفت:, "او [صحبت] در مورد چگونه موسیقی می تواند کمک به مردم در راه است که او نمی تواند; این می تواند فراتر از تفاوت و بازگشت ما به ماهیت واقعی و خوب ما دلی." آنچه در زیر یک آلبوم کامل از تعالیم حضرتش شامل مجموعه ای از گیتار و پیانو و کوبه ای نور به عنوان به خوبی به عنوان یک سهم از مشهور سه تار بازیکن آنوشکا شانکار.

هر چند دنیای درونی است که بدون شک پر گفت: "خوب دلی" این نیز بشدت فاقد خلاق قضاوت. 42 دقیقه مخلوط همگن برای تلفن های موبایل با نوع دوستانه و در عین حال چشم-رول-القا آهنگ عناوین مانند "کودکان" "انسانیت" و "حکمت" دالایی لاما را برای اولین بار است که حسن نیت اما بیمار توصیه ورزش از موسیقی محیط-lite حل و فصل بحث که موسیقی در حقیقت همیشه نمی توان همه چیز را صدا بهتر است. گوش دادن به تلفن های موبایل از جهان درونی و امید برای تعالی شبیه به تجربه wading را در اطراف یک کم عمق استخر در حالی که اشتباه آن را به صورت یک اقیانوس.

توصیف موسیقی از دنیای درونی دشوار است برای انجام به دلیل پیچیدگی آن اما به دلیل عدم قانع کننده کیفیت است. برخی از آهنگ های موفق به پوشش جالب زمین. "شفقت" می یابد دالایی لاما قرائت یکی از معروف ترین زبان سانسکریت مانتراها بیش از خار طبل و ملایم روح و تنظیم از سازهای بادی باس و کلید. شیار تکان دهنده به اندازه کافی برای کمی جداگانه آن را از باقی مانده ها ، دالایی لاما هیچ تلاش در آواز یا نغمه به جای تکیه بر قدرت خود پیام و جو برای ارتباط با شنوندگان.

در جای دیگر در این آلبوم بازکن "یکی از مورد علاقه من نماز" او می کند که فقط به طرز عجیبی مخلوط نتایج. با استناد به که او بخواند نماز بیش از 100 بار در روز شما می توانید شنیدن دالایی لاما تلاش برای پرتو افکندن معنویت واقعی اما سقوط فقط کوتاه به دلیل غیر رایگان-قالب گیتار و ارزان جغجغه. در موارد نادر, موسیقی, می رسد یک تعادل ظریف از مراقبه و درون جو مانند گرم شاخ در "حفاظت" و در نشاط بخشی, سه تار, انفرادی در "Ama La." غالبا این آلبوم ازدست اغلب صدایی بیشتر شبیه به موسیقی شنیده می شود در generic معنوی مغازه ها از چیزی ایجاد شده توسط رهبر بودیسم تبتی است.

قدرت موسیقی محیط است که در آن رابطه منحصر به فرد را به شنونده. از فراموش نشدنی چرخه ویلیام Basinski را " فروپاشی حلقه" به spacebound اکتشاف Brian Eno را آپولو: اتمسفر و موسیقی متناین قطعه از موسیقی اجازه می دهد به شیرجه رفتن عمیق به خود صداهای, فراخوانی جهان از احساسات است که شنونده به صورت جداگانه ایجاد می کند با هر playthrough یک تجربه متفاوت از گذشته است. موسیقی از دنیای درونی نتواند برای رسیدن به این سطح از عمق ارائه کمی برای جدا کردن خود sonically از generic; در عوض, دالایی لاما مانتراها کار برای پر کردن در خالی نشان می دهد چه چیزی و چگونه احساس می کنید.

وجود دروغ کلید عیب از دنیای درونی. این آلبوم از "بالا" با موسیقی که کار می کند اگر شما قبول آن آموزه های بودایی در وهله اول. در غیر این صورت آن می آید در سراسر به عنوان platitudes soundtracked غیر قابل تشخیص توسط سر و صدا طراحی شده برای خواب — مانند اضافه کردن موسیقی پس زمینه به اطلاعیه خدمات عمومی و سعی در شبیه سازی عاطفی وزن است.

برجسته و چهره های عمومی تلاش کرده و دست خود را در موسیقی تا زمانی که این صنعت وجود داشته است. که دالایی لاما را به ایجاد یک آلبوم جونگ با درخواست تجاری صرفا به منظور تصویب تغییر مثبت است و کاملا قابل تحسین است. متاسفانه نتیجه موسیقی است کمتر قابل توجه است. کسانی که در حال حاضر طرفداران بزرگ این رهبر معنوی ممکن است پیدا کردن برخی از مرتب کردن بر اساس روشنگری با دنیای درونی. بقیه از ما احتمالا بهتر است با یک سفر به یک روز اسپا به جای.

تماس با وینسنت Tran در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب