سیاست های به روز شده بتسی دی ووس برای موارد آزار و اذیت جنسی به اثر

تغییرات عنوان نهم که توسط بتسی دی ووس وزیر آموزش و پرورش ایالات متحده معرفی شده بود، جمعه به مورد اثر رفت و با

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

تغییرات عنوان نهم که توسط بتسی دی ووس وزیر آموزش و پرورش ایالات متحده معرفی شده بود، جمعه به مورد اثر رفت و باعث شد دانشگاه ها، از جمله سیستم UC، نحوه رسیدگی به پرونده های آزار جنسی را تغییر دهد.

سیاست های عنوان نهم به روز شده، مدارس را ملزم می کند که وقتی یک اتهام آزار جنسی ایجاد می شود، به صورت زنده به جلسه های شنوایی بانجام ببخشد. دستورالعمل های به روز شده همچنین به احزاب این امکان را می دهد که از طریق مشاور یکدیگر را مورد بررسی قرار بدهند. افراد درگیر می توانند وکیل یرای نمایندگی آنها در جلسه دادرسی زنده استخدام کنند؛ با این حال ، سیاست مشاوران دولت می تواند هر کسی که حزب انتخاب می کند.

دستورالعمل ها انجام امتحانات متقابل را داوطلبانه انجام می دهد، اما کسانی که با یک آزمون متقابل اقدام نمی کنند نمی توانند اظهارات خود را به عنوان مدرک بیان کنند.

سوزان تیلور، مدیر UC systemwide Title IX و اریک هنج، سیاست های دانشجویی UC و سرپرست حکومت داری در بیانیه ای گفت: «علی رغم حمایت ما از تغییرات، (وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده) بسیاری از مشکل سازترین بخش ها را در قوانین نهایی حفظ کرده است. ما با این وجود برخی از راه حل های موقت را که می دانیم در دراز مدت را به طور موقت یکجا اجرا می کنیم، اجرا می کنیم."

سیستم UC اضافه های موقتی را به دستورالعمل هایی که وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده تعیین کرده است، اجرا کرد، از جمله برگزاری مشاوران سیاست UC در مورد خشونت جنسی و آزار جنسی و انجام شنودهای مجازی به جای آنهایی که در فرد هستند.

تیلور و هنج گفتند سیستم UC از نزدیک گروه های مدافعه را به چالش کشیدن مقررات جدید نظارت می کند و به عنوان مناسب از دعاوی دعاوی حمایت خواهد کرد.

عنوان نهم وکیل اندرو میلتنبرگ معتقد است تغییرات عنوان نهم روند گزارش آزار و اذیت و تجاوز جنسی را روشن می کند و اجازه می دهد تا تحقیقات عینی رخ دهد.

گروه مدافع بازمانده تجاوز جنسی می دانم نهم شما استدلال می کند که بسیاری از سیاست های به روز شده در محدوده خود "به شدت محدود" هستند.

به گفته ایمان فربر، سازمان دهنده برای Know Your IX، تغییرات نمونه های حمله به سفرهای خارج از کشور، در رویدادهای خارج از دانشگاه یا در خانه های انجمن های غیر رسمی را پوشش نمی دهد.

فربر افزود: تعریف جدید آزار جنسی محدود است. متن عنوان نهم آزار جنسی را به عنوان یک نمونه تعریف می کند "که یک فرد معقول آنقدر شدید، فراگیر و عینی توهین آمیز پیدا کند که فرد را از دسترسی مساوی تحصیلی انکار کند."

"دانش آموزان باید از طریق موارد مکرر و تشدید آزار جنسی به منظور مدرسه برای پاسخ، "فربر گفت: ". "این باید به تاثیر آموزش و پرورش خود را به نقطه ای که آنها یا شروع به شکست و یا نیاز به رها کردن."  

علاوه بر این، فربر گفت که شنوایی اغلب می تواند "باعث و دوباره ضربه" برای بازماندگان.

فربر افزود که او معتقد است که تعریف گسترده دستورالعمل ها از یک مشاور اغلب قربانیان را در ضرر ترک اگر آنها می تواند نمایندگی مناسب نیست.  

"همه این نوع کارها با هم به طوری که بازماندگان از گزارش در درجه اول منحل شده است، گفت: "همه از این نوع کارها با هم به طوری که بازماندگان از گزارش در درجه اول منحل شده است، "فربر گفت. اگر گزارش دهند که مدرسه در واقع مجبور به پاسخ دادن نیست، یا فقط باید حداقل پاسخ دهد."

به گفته میلتنبرگ، چندین طرح دعوی در حال انتظار وجود دارد که تلاش می کنند دستورالعمل عنوان نهم را از اجرا متوقف کنند.

تماس با کلی نِوین در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @KellyNguyen_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب