'نقش کلیدی در برکلی اقتصاد': برکلی رستوران باز, برای ناهارخوری,

پس از چند ماه از بسته شدن با توجه به سرپناه در محل سفارشات بسیاری از برکلی رستوران باز درهای خود را برای جمعه

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

پس از چند ماه از بسته شدن با توجه به سرپناه در محل سفارشات بسیاری از برکلی رستوران باز درهای خود را برای جمعه ناهار خوری.

قبل از رستوران ها' باز کردن در میان اجتماعی فاصله سفارشات شورای شهر ایجاد یک سیاست برای کمک به رستوران کار مطابق با قوانین و مقررات. Stefan Elgstrand سخنگوی شهردار جسی Arreguín گفت: این شهرستان در نظر گرفته شده برای معرفی فضای باز ناهار خوری برای برخی از زمان در حال حاضر.

"رستوران ها نقش کلیدی در برکلی اقتصاد" Elgstrand گفت: در یک ایمیل. "چند هفته گذشته داده اند این شهر به خصوص دفتر اقتصادی و توسعه و زمان برای کار با کسب و کارهای محلی در آماده شدن برای تغییرات جدید."

به گفته جان Caner مدیر عامل مرکز شهر برکلی انجمن شهرستان در حال حاضر دارای 27 رستوران برای ناهار خوری. که سلامت و محدودیت هایی که مجاز داخلی صندلی هنوز رستوران در برکلی شروع کرده اند با استفاده از پیاده رو صندلی parklets — که تبدیل منظقه فضاهای پارکینگ به صندلی و حیاط صندلی سرطان اشاره کرد.

بسیاری از رستوران ها در این شهر مجبور به ایجاد تنظیمات به راه آنها به کار گیرند.

لا توجه شده است که عامل 23 سال است و هیچ درک روشنی از زمانی که از آن خواهد شد قادر به ادامه خدمات به عنوان قبل از آن بود پناهگاه در محل سفارشات با توجه به مالک Dorothée Mitrani.

"ما در مرحله اول فضای باز ناهار خوری بنابراین بسیاری از تنظیمات. ما نیست هنوز وجود دارد و نمی توانید به بازگشت به جایی که ما به سمت چپ خاموش. بنابراین ما در حال تلاش برای پیدا کردن بهترین سیستم" Mitrani گفت. "بخش غم انگیز این است که ما به طور معمول 45 کارکنان و ما عامل در حدود یک سوم از کارکنان."

Mitrani گفت: رستوران باز برای فضای باز ناهار خوری است نه لزوما افزایش کسب و کار. چالش برانگیز ترین بخش از افتتاح این رستوران شده است که مشتریان درک کنند که چگونه برای رسیدن به پاسیو در فضای باز و آنها را به لحاظ اجتماعی فاصله با توجه به Mitrani.

به منظور حل این مسئله La توجه داشته باشید برای اجرای طرح های Yelp waitlist به جای یک جسمی در رستوران Mitrani اضافه شده است. هدف از بکار است که اجازه می دهد تا رستوران برای دیدار با هر دو درآمد اهداف و دستورالعمل های بهداشتی در حالی که نگه داشتن مشتری زمان انتظار کم است.

اما آینده برای بازگشایی داخل سالن ناهار خوری نامشخص باقی مانده است برای بسیاری از صاحبان رستوران به عنوان Mitrani اشاره کرد.

"تصمیم گیری در زمانی که رستوران ها اجازه خواهد داشت به طور کامل بازگشایی بستگی به عوامل مختلف و در نهایت تصمیم گرفت با سلامت ما افسر" Elgstrand گفت: در ایمیل. "تحقیقات به انتقال این ویروس نشان می دهد که آن را آسان تر به گسترش در محیط های داخلی که در آن عدم گردش هوا می تواند اجازه می دهد ویروس به طور معلق در هوا برای طولانی تر است."

هر چند آن را به زمان قبل از رستوران ها و دیگر فعالیت های داخلی قادر به کار در ظرفیت کامل Elgstrand گفت: داخل سالن ناهار خوری ذکر شده است به عنوان بخشی از مرحله بعدی در بازگشایی.

تماس با Aryia Dattamajumdar در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @AryiaDm.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن