یک آهنگ به صورت پناهگاه سگ

پناه در محل ممکن است یک چیز جدید برای انسان بلکه برای بسیاری از سگ آن است که یک راه زندگی است. Santa Barbara C

توسط NEWSWORLDS در 4 خرداد 1399

پناه در محل ممکن است یک چیز جدید برای انسان بلکه برای بسیاری از سگ آن است که یک راه زندگی است. Santa Barbara County, حیوانات, پناهگاه پر به لبه با مخلوقات امید برای یک خانه دائمی با محبت انسان است. با الهام بث استرن کار با پناهگاه حیوانات گرمی برنده جایزه گروه آموزش منتشر شد تک آهنگ جدید به نام "نجات سگ" یک جاذب lyrically نشاط بخشی یادآور پیوند میان مردم و حیوانات خانگی خود را.

در حالی که درآمد حاصل از "نجات سگ" را به North Shore Animal League America, وجود انبوه از اماکن در شهرستان سانتا باربارا است که همیشه می توانید با استفاده از کمک کند. برای کسب اطلاعات در مورد چگونه شما می تواند کمک کند و یا به اتخاذ یک حیوان خانگی دیدن سانتا باربارا کانتی حیوانات خدمات.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن