یک میراث ماندگار

پس از خدمت در دانشکده برای بیش از 30 سال و با هزینه نیم است که به عنوان دین از Gevirtz تحصیلات تکمیلی آموزش و

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

پس از خدمت در دانشکده برای بیش از 30 سال و با هزینه نیم است که به عنوان دین از Gevirtz تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش (GGSE) ژول زیمر میراث در دانشگاه سانتا باربارا در حال حاضر قوی است. و در حال حاضر آن را سمان.

ناشناس هدیه ای از یک شرکت فناوری مستقر در سانتا باربارا و در زیمر را افتخار تاسیس شده ژول زیمر دین صندلی در Gevirtz مدرسه. جفری Milem کنونی دین از GGSE است مراسم تحلیف دارنده اداری صندلی.

"من خیلی سپاسگزار هستم. آن را کاملا یک افتخار" زیمر گفت: از صندلی بودن وقف در نام خود را. "من تا به حال فوق العاده بسیاری از دانش آموزان در زندگی من و من احساس می کنم مثل این است که یک افتخار برای همه آنها. تجربه من به عنوان دین از Gevirtz مدرسه بود کاملا انجام شده است. وجود دارد بسیاری از دوستی ساخته شده است و بسیاری از چالش های فوق العاده.

"همچنین آن را یک افتخار برای کار با هنری یانگ برای سال های بسیاری از ما با هم کار می کرد و من به خصوص قدردانی دیللینگ همسرش," زیمر اضافه شده است. "جفری Milem فوق العاده دین و او یک رهبر خوب برای GGSE در این زمان. من سعی کنید به دنبال چه چیزی آنها انجام می دهند و این مدرسه منتقل شده است یک راه طولانی از آنجایی که من در دین."

زیمر به عنوان GGSE بازیگری دین در سال 1993 و سپس به عنوان دین از 1994-2004. در میان بسیاری از دستاوردهای در آن زمان بود نظارت بر روند برنامه ریزی برای مدرسه در ساختمان های جدید است. آن زیمر را دید که منجر به ساختمان تعریف شده ورودی و مناسب مناطق نشسته در هر طبقه در داخل و همچنین فضاهای سبز خارج است. با بودجه مطرح شده توسط دین سفیر دایره فضاهای باز شد و در نهایت به نام ژول و لوری زیمر یادگیری باغ.

زیمر به حال 34 سال فعالیت حرفه ای در UCSB. او شروع به در مشاوره روانشناسی, اما خود را به عنوان منافع رشد در زمینه توسعه اوایل دوران کودکی او در زمان یک سال به مطالعه با روانشناس مشهور ژان پیاژه در سوئیس و بازگشت به تبدیل به برنامه رهبر انقلاب برای اوایل دوران کودکی آموزش و پرورش است. اولین گروه از دانش آموزان کمک کرد تا تبدیل دانشگاه و مرکز مراقبت از کودکان را به یکی از بهترین در نوع خود است.

"ما تا حد زیادی الهام گرفته سخاوتمندانه استقرار ما ژول زیمر دین صندلی است که نه تنها یک نقطه عطف هیجان انگیز برای GGSE و دانشگاه ما اما فوق العاده ادای احترام به میراث ماندگار و خیرخواه رهبری از صندلی اسم" صدراعظم Henry T. Yang گفت: از هدیه. "من تا به حال مشخص افتخار و لذت بردن از کار با ژول خود را برای دهه های طولانی تصدی به عنوان دین که در طی آن زمان ما سوار بر یک سفر کاری با ما اختصاص داده شده فارغ التحصیلان فوق العاده و دانشجويان ممتاز دانشکده را به مدرسه به ارتفاعات جدید از جمله Gevirtz نامگذاری وقف.

"ما گسترش proudest تبریک به Jeffrey Dean Milem ما به عنوان افتتاحیه chairholder," یانگ افزود: "و تشخیص خود اختصاص داده ادامه فوق العاده تعهد و رهبری به GGSE."

Milem پژوهش با تمرکز بر راه هایی که کالج ها و دانشگاه ها می توان به افزایش حقوق صاحبان سهام دسترسی و موفقیت برای همه دانش آموزان; نژادی در زمینه آموزش عالی و ارتباط بین نحوه کالج ها و دانشگاه های خود را سازماندهی و نتایج دانش آموز و استادان نقش عملکرد.

به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده و متخصص در زمینه نژادی پویایی در آموزش عالی Milem سفارش شده است و توسط بسیاری از سازمان ها و اشخاص برای انجام پژوهش های علمی. در میان آنها عبارتند از موسسه پزشکی از دانشکده های ملی انجمن آمریکایی دانشکده های پزشکی دانشگاه هاروارد, حقوق مدنی, پروژه, شورای آمریکایی در آموزش و پرورش, انجمن آمریکایی کالج ها و دانشگاه ها و آمریکایی تحقیقات آموزشی انجمن پنل نژادی پویایی در آموزش عالی است.

"این است که عمیق من افتخار می دانم که من خواهد بود افتتاحیه دارنده زیمر صندلی" Milem گفت: از اینکه نام جدید صندلی. "مثل همه رؤسای که آمده اند قبل از من آگاه از راه هایی که منابع مالی دید و شناخت کمک پیشرو مدرسه ما رو به جلو است. به این منظور این زیمر صندلی تعویض بازی است برای Gevirtz مدرسه. صندلی ما نشان دهنده ارزش های مشترک از برتری علمی و دوستی و سخاوت چشم انداز و تعهد به آینده — تمام ارزش های ژول زیمر خود را مظهر. مدرسه ما را به درو مزایای این بشردوستانه سرمایه گذاری در ابد — که برای من تا ابد خدا را شکر."


مشاهده کامل اخبار, انتشار در: https://www.news.ucsb.edu/2020/019899/lasting-legacy



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب