مرد در تصادف با قطار که باعث کشته شدن نامزد شیک در شهرستان یورک شد مجرم شناخته شد برنده دادگاه جدید

دیلن سیگلبامیورک دیلی رکورد منتشر شده در 1:21 PM EDT Aug 12, 2020مردی که در حین رانندگی تحت تأثیر و جرایم مرتب

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399

مردی که در حین رانندگی تحت تأثیر و جرایم مرتبط با آن پس از برخورد یک قطار باری با خودروی اس وی وی و کشته شدن نامزدش در یورک کانتی مجرم شناخته شد، مستحق محاکمه جدید است زیرا قاضی باید نتایج آزمایش خون را در این پرونده سرکوب می کرد، دادگاه برتر پنسیلوانیا حکم داده است.

در یک نظر 32 صفحه ای که روز سه شنبه تاریخ آن را داشت، قاضی جودیت فرنس اولسون برای تابلو نوشت که آکیم جونز-ویلیامز فرصت رضایت به رسم خون را نیافته است زیرا او در یک تخت بیمارستانی دراز کشید و در حال فرورفتگی در داخل و خارج از هوشیاری بود.

قبل از اینکه پلیس نیوبری تاوونتی با او صحبت کند، کارکنان بیمارستان از قبل خون او را کشیده اند، که "به معنای واقعی کلمه ساعت را متوقف کرده بود در هر نگرانی که گذر زمان بیشتر می تواند منجر به اتلاف شواهد شود." اجرای قانون اذعان کرد که آنها می تواند برای یک حکم جستجو قبل از ارسال نمونه برای آزمایش خواسته شده است. دادستان ها، او گفت، موفق به اثبات است که فشار شرایط در مورد وجود داشته است.

شاون دوروارد، وکیل جونز-ویلیامز که اضافه کرد که موکلش بیش از سه سال و دور از دخترش، در پایان روز، نامزد آکیم، دیگر با ما نیست.

او افزود: «این فقط یک وضعیت سخت برای تمام خانواده است» اما من هنوز از نظرم ممنونم و فرصتی که این به اکیم می دهد تا زندگی اش را دوباره در مسیر خود بازپس بگیرم."

خوانده شده: قتل توسط وسیله نقلیه در حالی که رانندگی تحت تاثیر : مرد مجرم در تصادف قطار خودرو که باعث کشته شدن نامزد در شهرستان یورک

در ۵ ژوئیه ۲۰۱۴، جونز-ویلیامز در حال رانندگی یک میتسوبیشی اوتلندر در سال ۲۰۱۴ در سراسر ریل راه آهن در نزدیکی جاده کلی در نیوبری تاوونشیپ بود که یک قطار باری به اس وی زد. اون قبلا ً تو ي روز ماري جوانا سيگار کشيده بود

نامزدش، کوري سيستي، در تصادف کشته شد. اون 23 سالش بود دختر جوان آنها باید به مرکز پزشکی پن استيت هرشي مدويوک شود اما زنده ماند.

Common Pleas Judge Michael E. Bortner had denied a motion to suppress the blood test results in the case. او بعداً جونز-ویلیامز، ۳۲ ساله از لورل اسپرینگز، نیوجرسی را به خدمت چهار تا هشت سال زندان محکوم کرد.

بورتنر در تجدید نظر اذعان کرد که او باید شواهد را سرکوب می کرد. اما او از دادگاه تجدید نظر خواست تا به محکومیت برخی از اتهامات کمتر بر اساس شواهد ختنه شده، با توجه به این نظر، حمایت کند.

در طول محاکمه، دوروارد استدلال کرد که مشتری خود را به حداقل مقدار THC در خون است و آسیب نیست. جونز-ویلیامز، او گفت، قطار را تا قبل از سقوط نمی بیند.

دوروارد گفت، اگر حاکم ایستاده باشد، دادستان ها نمی تواند در برخی از اتهامات علیه موکل خود جلو تر حرکت کند. پس هر دو طرف یا به قطعنامه ای دست می یابد یا محاکمه دوم.

مرتبط با: نیویورک شهرستان ماشین قطار مرگ : مرد به 4 تا 8 سال زندان محکوم شد

در یک پیام متنی، کایل کینگ، سخنگوی دفتر دادستانی ناحیه ی ورک کانتی، گفت که قبلاً با خانواده ی "سیتی" صحبت کرده و به آنها اطمینان داده است که "ما کاملاً جذاب خواهیم بود."

دیوان عالی پنسیلوانیا باید تصمیم بگیرد که آیا این پرونده را برمی دارد یا نه.

پادشاه گفت: "دفتر دادستانی شهرستان مشتاقانه منتظر است که در درخواست تجدید نظر شنیده می شود."

همچنین مورد علاقه: نقطه ماهیگیری محبوب است که در آن انسان مورد ضربه قرار گرفت، با قطار در شهرستان یورک کشته شد؛ مقیم می گوید مانع مورد نیاز

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب