جدید دوستدار محیط زیست خنک کننده فیلم

یک گاو شاخ دراز سوسک بومی آسیای جنوب شرقی را به همراه داشت آن راز برای خنک ماندن به یک تیم از دانشمندان از دان

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

یک گاو شاخ دراز سوسک بومی آسیای جنوب شرقی را به همراه داشت آن راز برای خنک ماندن به یک تیم از دانشمندان از دانشگاه تگزاس در آستین شانگهای Jiao تانگ دانشگاه KTH Royal Institute of Technology در سوئد. این سوسک زندگی می کند در برخی از نامهربان ترین مکان بر روی زمین در لبه آتشفشان فعال که در آن درجه حرارت به طور منظم بالاتر از 104 درجه فارنهایت و زمین می تواند به عنوان گرم به عنوان 158. توانایی خود را به نگه داشتن از بودن بوداده زنده در این درجه حرارت اجازه می دهد تا آن را زندگی می کنند که در آن رقبای خود را نمی.

راز نهفته در کوچک مثلثی در سازه های سوسک بال. کل ساختار بازتاب نور در حالی که باک "کرک" با آن چین و شکن-مانند ساختار پراکند نور خورشید و اجازه می دهد تا حرارت بدن به فرار.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در تلاش برای تقلید از این ساختار biomimicry در بهترین حالت آن دانشمندان توسعه فوتونی فیلم ساخته شده از یک مشترک پلیمر است که انعطاف پذیر, مکانیکی, قوی, مقاوم در برابر آب و آسان برای تولید. دانشمندان تعبیه شده میکروسکوپی کروی سرامیک ذرات در پلیمر به پراکندگی اشعه های خورشید به جای جذب آنها و سپس مهر میکرو-الگوی مثلث بر روی فیلم های مشابه که بر روی سوسک بال. هنگامی که قرار داده در نور مستقیم خورشید اشیاء در زیر این فیلم شد تا آنجا که 9 درجه سردتر از همان اشیاء تحت پوشش آن است.

امکانات برای این فیلم عالی هستند: می توان آن را برای خنک کردن ویندوز; آن می تواند حفاظت از پانل های خورشیدی از نور خورشید و تخریب ناشی از آن می توانید نگه داشتن اتومبیل های سرد در حالی که پارک شده; آن را سرد می تواند دستگاه های الکترونیکی; و آن را می توان به پارچه لباس. فرصت های دیگر كودكان ونوجوانان به عنوان یک بخشی از آب-سیستم های خنک کننده به عنوان کویر شبنم-برداشت آب دستگاه و به عنوان مکمل سیستم های خنک کننده برای نیروگاه های.

سیستم های تبرید برخی از بزرگترین مصرف کنندگان انرژی است. وزارت اطلاعات انرژی ایالات متحده پروژه یک جهش قابل توجهی در تهویه مطبوع مصرف تا سال 2050 — 59 درصد افزایش در استفاده های مسکونی و 17 درصد افزایش تجاری تقاضا است. از آنجا که این فیلم را فراهم می کند منفعل خنک کننده — آن نیاز به هیچ انرژی به کار — این می تواند صرفه جویی در مقدار زیادی از پول و کاهش مالیات محیط زیست است. آن را می توان به عنوان یک پوشش برای بسیاری از اشیاء به تقریبا هر چیزی را در واقعیت است. علاوه بر این از آنجا که مواد و فرآیندهای مورد استفاده برای ساخت این فیلم در حال حاضر به طور گسترده ای در دسترس و ارزان قیمت باید آن را آسان به مقیاس برای تولید انبوه است.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن