UC برکلی کارکنان دانشکده توصیه می شود برای ادامه کار از راه دور از طریق Jan. 1

اعضای هیات علمی و کارکنان شد کارگردان پردیس دولت دوشنبه به تا حد زیادی به ادامه کار از خانه باقی مانده از سال

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

اعضای هیات علمی و کارکنان شد کارگردان پردیس دولت دوشنبه به تا حد زیادی به ادامه کار از خانه باقی مانده از سال 2020 به دلیل COVID-19.

ایمیل اطلاع رسانی به اعضای هیات علمی و کارکنان این تصمیم فرستاده شده توسط دانشگاه برکلی دستیار معاونت منابع انسانی یوجین Whitlock و معاون شهردار برای دانشکده بن Hermalin. آنها توصیه کارکنان است که می تواند کار "به طور موثر و کارآمد" از صفحه اصلی به ادامه انجام این کار از طریق Jan. 1, 2021 و گفت: از آن خواهد شد ممکن است به جای تمام درخواست ها برای بازگشت به دانشگاه.

"در ماه های آینده اگر چه بحران بهداشت عمومی ادامه خواهد داد به تکامل پردیس آغاز خواهد شد به تدریج افزایش در پردیس عملیات مطابق با سفارشات صادر شده توسط مقامات بهداشت عمومی و در هماهنگی نزدیک با آنها" Whitlock و Hermalin گفت: در ایمیل.

آنها اضافه شده است که این جدول زمانی طولانی مدت مجازی کار می تواند تغییر مبتنی بر اینکه همه گیر شرایط بهبود و یا بدتر و گفت: هدف آنها این است که به نگه داشتن تراکم جمعیت در پردیس ساختمان پایین برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

تعیین که در آن مردم کار می کنند خواهد بود ساخته شده در رابطه با سرپرستان با توجه به ایمیل.

"سرپرستان باید حاضر به قبول برخی از از دست دادن عملکرد و بهره وری به منظور حفظ ماهر و با تجربه کارکنان که به طور موقت محدودیت با توجه به COVID-19," Whitlock و Hermalin گفت: در ایمیل. "سرپرستان تنها مجاز به نیاز به بازگشت به محل کار از آن دسته از کارمندان که برای آنها در سایت لازم است."

در هفته های آینده برخی از کارکنان خواسته می شود برای بازگشت به دانشگاه کار می کنند.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب