'یک منجی': برکلی شورای شهر می گذرد متمم اجازه می دهد مستاجران به پایان اجاره با توجه به COVID-19

در میان عدم قطعیت در اطراف COVID-19 گیر برکلی شورای شهر تصویب اصلاحیه به این شهر شهری کد سهشنبه به دنبال ارائه

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

در میان عدم قطعیت در اطراف COVID-19 گیر برکلی شورای شهر تصویب اصلاحیه به این شهر شهری کد سهشنبه به دنبال ارائه وضوح با آن آخرین فوریت فرمان در مورد مستاجران توانایی برای پایان دادن به یک اجاره نامه.

شورای شهر به تصویب یک بخش جدید از شهرداری کد در ماه آوریل در نظر گرفته شده برای محافظت از مستاجران در برکلی از "استثماری شرایط اجاره نامه" از جمله خروج از هزینه های است که می تواند بوجود می آیند اگر آنها اقدام به فسخ اجاره نامه خود را قبل از انقضا آن. به گفته عضو شورای عالی و نویسنده مارس فوریت فرمان کیت Harrison این فرمان بود اشتباه توسط برخی از. آن را نه به معنای مانع موجود فسخ زودهنگام گزینه های بین مستاجر و صاحبخانه حتی اگر آنها شامل هزینه هریسون گفت.

در بخشی به درست سردرگمی شورای شهر تصویب اصلاحیه به این بخش از شهرداری کد سهشنبه.

"ما تا به حال یک شرکت مدیریت املاک که شد گفت که" اوه نگاه آنها فقط گفت: ما نمی توانیم به اتهام هزینه بنابراین چیزی که ما در توافق انجام معتبر نیست' " هریسون گفت. "است که به وضوح درست نیست بنابراین ما می خواستم برای روشن کردن آن است."

علاوه بر آن, توضیح, جدید فرمان فوریت اصلاح COVID-19 اضطراری فرمان که در اثر باقی مانده تا پایان دولت محلی اضطراری.

این تغییر اجازه می دهد تا مستاجران به فسخ خود را اجاره با اطلاع 30 روز اگر آنها واجد شرایط تحت "پوشش دلایل تاخیر در پرداخت" که شامل مواد از دست دادن درآمد یا اگر آنها "بودند و یا ثبت نام در یک موسسه آموزشی است که لغو و یا محدود در کلاس های حضوری به دلیل COVID-19 همه گیر" با توجه به مورد پوشش یادداشت.

با توجه به خروجی ASUC سناتور Romario Conrado این فرمان است "منجی" برای بسیاری از دانش آموزان است.

"این کمک می کند تا دانش آموزان که به امضا اجاره با اصلی اعتماد به نفس است که سقوط خواهد بود در شخص و یا یک مدل ترکیبی" Conrado گفت: در یک ایمیل. "برای مثال کسی که به من رسیده است که آنها گیر کرده در یک 50k سالانه اجاره که تنها آنها امضا برای 5 سایر هم اتاقی."

هر چند فرمان خاص به برکلی Councilmember Rigel رابینسون که همکاری فرمان اضافه شده است که دولت قانون محدودیت دامنه امداد است که شورای شهر ارائه می کنند.

"برکلی شهرستان اوباما نشان داده است که حتی اگر دانش آموزان خاتمه خود را اجاره زیر اخیر برکلی اضطراری فرمان مالک هنوز هم حق دارد به دنبال پرداخت نشده/از دست داد اجاره در طول مدت اجاره کوتاه مدت تحت قوانین ایالتی" سند ایجاد شده توسط دانشگاه برکلی وکیل برای دانش آموزان خوانده شده را علامت لوسیا متحده است.

در این سند می کند که مستاجران که اجاره را شروع کرده اند ممکن است قادر به خاتمه "بدون پرداخت هیچ هزینه و یا داشتن بیشتر مسئولیت." تایید بیشتر خواهد شد ارائه شده توسط دادستان شهرستان در اوایل هفته آینده رابینسون اضافه شده است.

در حال حاضر هر دو هریسون و رابینسون پیشنهاد مستاجران رسیدن به اخراج مرکز دفاع و UC برکلی دانشجو خدمات حقوقی برای راهنمایی به عنوان هر قرارداد اجاره متفاوت است و باید بررسی مورد به مورد و بر اساس.

تماس با ورونیکا Roseborough در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @v_roseborough



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن