'یک متحد قوی': شهرستان برکلی Councilmember سوفی هان اجرا می شود برای انتخاب مجدد

سوفی هان برکلی عضو شورای شهرستان در حال اجرا است برای انتخاب مجدد در سال 2020 به امید ادامه به "حل مشکل" برای

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

سوفی هان برکلی عضو شورای شهرستان در حال اجرا است برای انتخاب مجدد در سال 2020 به امید ادامه به "حل مشکل" برای شهر او در.

هان که صرف بیشتر از زندگی خود را در برکلی گفت که او متعهد به خدمت به جامعه و پیدا کردن فرصت های جدید برای پرداختن به گذشته و مسائل جاری. بی خانمانی و مقرون به صرفه مسکن و مسائل زیست محیطی باقی می ماند در بالای هان دستور کار است.

"من بسیار افتخار برای ادامه خدمت به این جامعه" هان گفت. "من غرق در برکلی و ارزش تمام زندگی من من می خواستم این شهرستان به آمدن نزدیک تر به ایده آل های خود را."

او در طول مدت هان اختصاص داده شده به تغییر آنچه که او خواستار "بی خانمان نگهداری پارادایم" — یک سیستم است که در تلاش برای پایان دادن به, اما به سادگی "نرم کردن ضربه" بی خانمانی با توجه به هان.

با نوشتن قانون با شهردار برکلی جسی Arreguín, هان امید برای حرکت به سوی یک سیستم بیشتر متمرکز بر rehousing.

در 2018, هان و Arreguín نوشت: 135 میلیون دلار اوراق قرضه اندازه گیری مورد استفاده برای ایجاد مسکن بیشتر مقرون به صرفه در برکلی است. این بزرگترین باند در تاریخ برکلی با توجه به هان.

"من بسیار سخت کار می کرد در مسکن احتباس طوری که افرادی که precariously قرار دارد باقی می ماند, قرار دارد," هان گفت. "حتی با مردم در ميانه درآمد در منطقه خلیج شما می خواهم نیاز به اجاره به کمتر از نیمی از آنچه آنها شده اند."

برای رسیدگی به بحران آب و هوا, هان نوشته است که قانون ممنوعیت تک-استفاده از پلاستیک و گاز در ساخت و ساز جدید.

علاوه بر این از طریق برکلی عمیق ساختمان سبز پیشنهاد هان به دنبال ایجاد فرآیندهای ساخت و ساز بیشتر انرژی کارآمد است. این شامل کاهش سمیت در ساختمان مواد و منابع مواد از اخلاقی تامین کنندگان با توجه به پیشنهاد وب سایت.

میان او کمپین هان همچنین در ادامه برای نشان دادن حمایت برای برکلی مدارس دولتی, صندوق, یک سازمان غیر انتفاعی است که بودجه و منابع برای برکلی Unified School District گفت: رئیس جمهور هیئت مدیره جودی Appel. فراخوان اضافه شده است که هان بوده است "متحد قوی" و قدردانی خود را از حمایت از این صندوق.

"من نیز اتفاق می افتد به می دانم که او و خانواده اش واقعا جامد مردم" Appel گفت. "یک فرد واقعی و خوب و مهربان بخشنده فرد خود را در زندگی عمومی اما در زندگی خصوصی خود را صحبت می کند به آنها چه کسانی هستند و چگونه آنها منجر خواهد شد."

در اخیر Black Lives Matter تظاهرات و پلیس اصلاحات اقدامات هان گفت که او حاضر است به خواسته های این جنبش یک واقعیت است. هان قانون در انجام یک بررسی جامع از پلیس توابع خواهد شد در دستور کار این شهرستان برکلی جلسه شورای جولای 14, او اضافه شده است.

هان به دریافت تاییدیه از Arreguín دولت کنترل بتی یی برکلی Councilmember سوزان Wengraf منطقه بندی, رئیس هیئت مدیره Shoshana اوکیف و ضایعات صفر صندلی Chrise د Tournay, در میان دیگران.

تماس با زو چن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zoe_chen820.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن