'Aquí Yo Mando' is empowering Kali Uchis, Rico Nasty collaboration

درجه: 4.5/5.0 وقتی که Kali Uchis و ریکو تند و زننده را از پاشنه stiletto خود را و گره برنجبرای یک موزیک ویدیو،

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

درجه: 4.5/5.0

وقتی که Kali Uchis و ریکو تند و زننده را از پاشنه stiletto خود را و گره برنجبرای یک موزیک ویدیو، شما در حال حاضر می دانم که آهنگ به معنای کسب و کار.  

این نگرش به گلو در طول آخرین تک تک زوج، "Aquí Yo Mando" ثابت باقی می ماند، که کاهش یافته است. مشارکت کت و شلوار شانه خالی و avant-garde مجسمه فلفل مو ویدیو، Uchis و تند و زننده ایجاد یک چشم انداز لوکس از خودبیراگی و قدرت با کلمات و تصاویری.

تقویت احساسات در مسیر، ایده های چالش برانگیز از آنچه در آن به معنای خروج انرژی قوی زن است. با این همکاری، Uchis و تند و زننده ارائه تفسیر شخصی از شخصیت رئیس دختر.

به جای کمک به دختر ذهن رئیس افزایش از طریق صفوف شرکت های بزرگ، دو نفره به جای انتخاب به حل سیستم به طور کامل. مشارکت جایگزین ارائه نمی دهد -- آنها هر دو ارائه یک گزینه و ذاتی می گویند "آن را یا ترک آن را."

امتناع از کار در محدوده هنجاری، Uchis و تند و زننده نشان می دهد که آنها می دانم ارزش خود و آنچه آنها می خواهند. هیچ مصالحه ای به اشعار وجود دارد -- توپ به طور کامل در دادگاه خود را.

دو قدرت خود را به ضرب و شتم کنترل اعلام; با ریتم های کلاه در برابر توسعه تکنو چکش می کند. این لهجه به خوبی با خطوط خوانندگان و sly جفت و نظرات جانبی اخراج. Aquí Yo Mando جنبش پویا با کادانس متناوب خود را ارائه می دهد، تطبیق تطبیق تطبیق پذیری از انتقال اتش و تند و زننده خود را.

دو تجارت کردن معابر از تجاوز و آواز به شکل یک پالت متنوع از استعداد. uchis و ناخن تند و زننده در نقاط خود را با پرخاشگری، حتی از طریق یک بوش سرگرم کننده بیشتر مخلوط به آهنگ.

خطوط تند و زننده به طور متنی کمتر شدید در "Aquí یو Mando" نسبت به مواد انفرادی خود را، اما سبک جای به امضای او'لحن نفس. تند و زننده می افزاید: پانچ بودن به این آهنگ، که آمپر انرژی کلی، اما آواز او می تواند با شدت معمول خود را تاثیر پذیر تر است.

بیشتر آهنگ به زبان اسپانیایی می باشد، حتی تند و زننده گاهی اوقات به زبان عاشقانه در چند خط آخر از آیه خود را تغییر. "Aquí Yo Mando" تقریباً به "اینجا فرمان می دهم" ترجمه می شود و این دو بدون شک سلطه خود را در تمام طول آهنگ برقرار می کنند.

با خطوطی مانند "تصمیم گیری های Yotomo las، yo escojo las posiciones/ Puedes tener los cojones، pero yo los pantalones"، ترجمه شده به انگلیسی به "من تصمیم گیری می کنم، من موقعیت ها را انتخاب می کنم/ شما می توانید توپ داشته باشد، اما من شلوار دارم،" نگرش های بی پرده خود را نسبت به پویایی قدرت رابطه بدون سوال بیان شده است.

Uchis در زمان نقش بزرگتر با ویدیو او را به عنوان او را به کارگردانی و تند و زننده 'sروایت دزدی بدجنس. قسمت "بلید رانر"، تله نوازی قسمت، این دو جفت با هم در توالی تقریبا ً کامل به بیش از یک شرکت خوک themed، اوج به سر و صدا بانک piggy.

هیچ نمی دانست که تا زمانی که این اتفاق نیفتاد به این همکاری نیاز داشته اند و اکنون شنوندگان از دو هنرمند بیشتر می خواهند. Uchis و تند و زننده گرد هم می اید و به خوبی آنها دست بی اندازه از نور افکن بین یکدیگر.

Aquí Yo Mando یک نمایش جسورانه و قاطعانه از سلطه است. دسته کوچک موسیقی جاز از Uchis و تند و زننده دستور توجه در بهترین راه، به چالش کشیدن آنچه که واقعا به معنی رئیس خود و در قدرت است که همراه با آن می آید.

تماس با فرانچسکا هاجس در [ایمیل محافظت شده]. توي يواش @fh0dges.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب